Onko kukaan ollut sydänkuvauksessa?💗
Millainen kokemus oli? Pitikö olla osittain ilman vaatteita? Entä miten maksaminen meni?
Kiitos jos joku vastaa
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Siis ultrassako? Paita piti ottaa pois, geeliä levitti rinrakehälle. Ultraäänilaitteella katsoi, kummallakin kyljellä piti maata muistaakseni vuoron perään. Ei sattunu yhtään.
Maksu jälkikäteen kassalle, kortilla. Oli yksityinen.
Tarkoitain laitteella kuvausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ultrassako? Paita piti ottaa pois, geeliä levitti rinrakehälle. Ultraäänilaitteella katsoi, kummallakin kyljellä piti maata muistaakseni vuoron perään. Ei sattunu yhtään.
Tarkoitain laitteella kuvausta
Ja kiitos vastauksesta
Sydäntäni on tutkittu ultraäänellä ja magneettikuvauksessa Meilahdessa. Ei maksanut mitään.
tt?
Helppoa oli. "Kylpytakki" päällä ja tonnin lasku. Hengitystä joutui pitämään välillä 30 sekkaa.
Mun sydän kuvattiin ruokatorven kautta. Oli todella kivulias kuvaus ja kameraa nieltäessä olin tukehtua. Koskaan en enää suostu vastaavaan kuvaukseen. Mieluummin kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän kuvattiin ruokatorven kautta. Oli todella kivulias kuvaus ja kameraa nieltäessä olin tukehtua. Koskaan en enää suostu vastaavaan kuvaukseen. Mieluummin kuolen.
Sama kokemus. Onneksi paikalla oli ihana hoitaja rauhoittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Onneksi paikalla oli ihana hoitaja rauhoittelemassa.
Ei se mun mielestä ollu niin kauheaa, epämiellyttävää kyllä.
Kaippa ne tuon pumpun sillon aikanaan kuvasivat, en muista kun siitä on jo aikaa. Pari kertaa kävin keskussairaalassa tutkittavana, mutta ei ne mitään vikaa löytäny.
Mulla kuvattiin vain ultralla ennen katetriablaatiota.
Tuskin kukaan on ollu sydänkuvauksessa. Ne on niitä nykyajan fantasiajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Helpolla olet päässyt. Minulla kuvattiin peräaukon kautta.
Sydänkuvaukset on urbaani legenda. Ei niissä kukaan ole käynyt.