Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen identiteetiltäni mykkä, en siis puhu, rasistit esim kelalla eivät tätä haluaisi hyväksyä!
18.09.2024 |
Olen työvoima ihmisille tämän kirjallisesti kertonut ja asiaani avannut. Olen avoin ja sosiaalinen mutta mykkä. Täydellisesti olen noin vuoden ollut puhumatta, aiemmin saatoin jutella ihmisille mutta sitten se alkoi tuntua "väärältä" identiteettini valossa ja valitsin mykkyyden. Nyt tätä synnynnäistä ominaisuuttani käytetään rasistisesti minua vastaan vaikka en sille mitään voi enkä itseäni halua muuttaa väkisin. Mielelläni tekisin töitä mutta sellaista jonka voi hoitaa kirjallisesti, ilman turhia puheita ja tätä ei hyväksyttäisi.
Onko oikein että joudun rasismin ja vihan kohteeksi koska en ole samanlainen kuin muut vaan mykkä?
N34, kaunis mutta mykkä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oletko kokenut itsesi eläimeksi, eläimethän eivät puhu? Käyppäs terveyskeskuksessa juttelemassa, saatat olla therian- kirjolla?
Itselläni oli hyvin vaikea lapsuus ja nuoruus ja lapsihan sinäkin vielä olet ja apua voit saada. Minun on koko elämän vaikeaa ollut olla haistelematta koiria, kengän nähdessäni olen sitä halunnut kärsiä. Luita rakastan kaluta, ihan pienenä jo piti luiden vuoksi saada grillikylkeä. Nelikymppisenä minusta löydettiin therianismi ja sain diagnoosin, olen osittain koira ja nykyään onnellisempi kuin koskaan!