Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä menee automaattisesti vasemmalle:

Vierailija
18.09.2024 |

- sossut

- opet

- lääkärit

- juristit

- feministit

- valtiolla töissä olevat

- yksinhuoltajat

- pitkää suhdetta etsivät

- naamatatuoidut tai -lävistetyt

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana olla jo livenä sellainen tyyppi että ei ole koskaan tarvinnut mennä tinderöimään. Arkielämän tapahtumat ja ihan eläminen on riittänyt siihen että kaikki tärkeät ihmissuhteet on löytyneet ilmankin. 

Kiva jos sulle on ihan arkipäivää mennä ahdistelemaan naisia kadulla. Itse en kyllä lähestyisi naisia julkisella paikalla, kun sitä varten on sovellus.

Aa sä oot näitä tyyppejä jotka ei erota ahdistelua ja lähestymistä toisistaan.

Vierailija
42/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, nillittäjä, miksi luet pahan mielen juttuja. Tämä ketju ei edes ollut sinua varten. Keskity omaan itseesi. Ei ole muiden vika, että sinulla on paha olla, kun itse haet sitä ja levität myös ympäristöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oikealle vain elämänkoulun käyneet miehet?

Olen hetero, joten haen vain naisia.

Onnea yritykseen. 

Vierailija
44/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana olla jo livenä sellainen tyyppi että ei ole koskaan tarvinnut mennä tinderöimään. Arkielämän tapahtumat ja ihan eläminen on riittänyt siihen että kaikki tärkeät ihmissuhteet on löytyneet ilmankin. 

Kiva jos sulle on ihan arkipäivää mennä ahdistelemaan naisia kadulla. Itse en kyllä lähestyisi naisia julkisella paikalla, kun sitä varten on sovellus.

Aa sä oot näitä tyyppejä jotka ei erota ahdistelua ja lähestymistä toisistaan.

Kysy mielipidettä niiltä naisilta, joita ahdistelet. Feministinaiset viettävät aikaa feministimiesten kanssa ja ajattelevat kaikkien miesten olevan yhtä huonoja. Asiat korreloi. Häpeä itseäsi, ahdistelija.

Vierailija
45/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea yritykseen. 

Ethän luule, että sua kukaan yrittäisi. Taisit olla tuolla listalla kun niin harmittaa, että pitää monesti kommentoida.

Vierailija
46/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, että jotkut näyttävät viitsivän tehdä kriteerilistojaan vauvapalstalle. Miksi? Mitä hyötyä muille on näistä tiedoista?

:D

Vierailija
47/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan liian kauniit naiset vasemmalle. He saavat varmasti muutenkin huomiota kys. äpissä joten turha vaivautua perus pulliaisena. Plus kuvista ja mahd. tekstistä voi jo päätellä että ihan erilaiset elintavat joten ei tule toimimaan.

Vierailija
48/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan oikeelle naisen, jonka kasvot minua miellyttää. Sympaattisen näköiset. Vartalo naisellinen eli muotoja saa olla. Luonnollisesti, herttaisesti hymyilevä. Jos vielä ahkerasti hauskasti viestittelee, eikä esitä mitään. Niin, sit kolahtaa. Ammatti ei merkitse mulle mitään.

Vierailija
49/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, male edition

- Kalakuvat

- Paidattomat kuvat

- Jos ei hymyile yhdessäkään kuvassa

- Tyylitajuton

- Ei mitään osoitusta empatiakyvystä, kommunikointitaidoista tai syvällisemmästä älykkyydestä profiilitekstissä

- Vähänkin oikestolainen/persu/kokkari

- Jos on liian vakava profiiliteksti

- Jos etsii vain seksisuhdetta

Vierailija
50/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea yritykseen. 

Ethän luule, että sua kukaan yrittäisi. Taisit olla tuolla listalla kun niin harmittaa, että pitää monesti kommentoida.

En löytänyt itseäki listalta. Olen kuitenkin heteromies, joten mulle se ja sama kelpaanko sulle. 

Kokemus vain osoittanut, että näiden listojen kanssa pulaa ne tyypit, joille ei lohkee. 

Vierailija
51/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, että jotkut näyttävät viitsivän tehdä kriteerilistojaan vauvapalstalle. Miksi? Mitä hyötyä muille on näistä tiedoista?

Ihmiset, joilla on huono itsetunto monesti suojelevat itseään torjumalla ennen kuin tulee torjutuksi tai jättämällä ennen kuin tulee jätetyksi. Vauva-palsta on ainoa paikka missä Ap:lla on minkäänlaista kontaktia naisiin, joten hän kokee palkitsevana kaiken huomion ja vuorovaikutuksen mitä hän vain täällä onnistuu saamaan. Ap on myös luonut parasosiaalisen suhteen "suomiakan" tms. kanssa, eli hänelle kaikki täällä kirjoittavat naiset edustavat tiettyä naista, jonka ominaisuuksia nämä hänen listaamansa asiat ovat. Tällä tavalla hän voi "torjua" tämän "suomiakan"  ja siten hivellä omaa egoaan.

Vierailija
52/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon kohtalaisen näköinen ns. salikaveri yli 180- Niin, on turha laittaa oikeelle salilla käyviä hoikkia nättejä naisia. Kun ei niistä kuulu mitään! Tavalliset suht nätit, niin onnistuu treffit. Sit näkee millainen muuten...

Vierailija
53/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole. Olet vain niin visusti kaapissa, että ei itsekään tajua että sinulle oikea kumppani olisi mies. Et kykene homoutesi takia haluamaan naisia, mutta koska seksuaalisuutesi myöntäminen olisi sinulle henkilökohtainen kriisi, niin mielummin syytät ja vihaat naisia kun eivät ole tarpeeksi haluttavia jotta pystyisit suorittamaan heteroseksuaalisuutta. Mutta tämä on jännä kuinka moni mies, joka ei selvästikään pidä naisista ollenkaan millään tasolla julistaa kuitenkin heteroseksuaalisuuttaan viimeiseen asti. Ymmärräthän että hukkaat vain oman elämäsi ja mahdollisuuden onneen? 

Surullista,  että homottelu on edelleen tyypillinen reaktio, kun naisilla menee tunteisiin. Yhtä Surullista on se, että ilmeisesti jotku naiset edelleen kuvittelee homouden olevan naisvihaa. 

Ehkäpä naistenkin pitäisi vain päästä yli siitä,  etteivät kelpaa jokaiselle nettiurpolle. 

Vierailija
54/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä ole hyötyä muille, kuin masennuksesta kärsivälle ap:lle, jonka viestin sisältö oli SINÄ ET KELPAA! 😂

Vierailija
55/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nakkaan vasemmalle kaikki salimimmit, vaikka olen raamikas ja lihasta löytyy, vatsaa ei ole.

Vasemmalle kaikki liian kauniit ja hoikat, koska he saavat satavarmasti muualtakin seuraa.

Oikealle kaikki aidosti hymyilevät muodokkaat L-XXL naapurintytöt, symppismimmit 

Onko oikeasti niin, että oman epävarmuuden vuoksi hoikat ja kauniit swaipataan vasemmalle? Toki itsellänikin välillä samaa toimintaa.

Olen aika nätti, BMI 19 ja olen liikunnallinen, mutta olen aina saanut vain lähestymisiä ns. Minua alemman tason miehiltä, ja olen tällaisten kanssa vain ollut suhteessa.

Toisaalta taas ne huomattavan ylipainoiset tuttavanaiset saavat aina miehen kuin miehen. Olen aina ihmetellyt tätä, ehkä ollut hieman katkerakin.

N26

Ei kannata jäädä odottelemaan, että joku lähestyy. Lähesty itse, jos suinkin jonkun mielenkiintoisen näet. Itse olen myös heivannut aina kaikkein komeimmat miehet. Aina ne kuitenkin jossain vaiheessa pettää, ja aina niistä joutuu kamppailemaan.

Vierailija
56/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, male edition

- Kalakuvat

- Paidattomat kuvat

- Jos ei hymyile yhdessäkään kuvassa

- Tyylitajuton

- Ei mitään osoitusta empatiakyvystä, kommunikointitaidoista tai syvällisemmästä älykkyydestä profiilitekstissä

- Vähänkin oikestolainen/persu/kokkari

- Jos on liian vakava profiiliteksti

- Jos etsii vain seksisuhdetta

Vähänkin oikeistolainen ( )

Jokainen taloudellisesti menestynyt mies on oikeistolainen - itsepähän elämäsi valitset

Vierailija
57/57 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nakkaan vasemmalle kaikki salimimmit, vaikka olen raamikas ja lihasta löytyy, vatsaa ei ole.

Vasemmalle kaikki liian kauniit ja hoikat, koska he saavat satavarmasti muualtakin seuraa.

Oikealle kaikki aidosti hymyilevät muodokkaat L-XXL naapurintytöt, symppismimmit 

Onko oikeasti niin, että oman epävarmuuden vuoksi hoikat ja kauniit swaipataan vasemmalle? Toki itsellänikin välillä samaa toimintaa.

Olen aika nätti, BMI 19 ja olen liikunnallinen, mutta olen aina saanut vain lähestymisiä ns. Minua alemman tason miehiltä, ja olen tällaisten kanssa vain ollut suhteessa.

Toisaalta taas ne huomattavan ylipainoiset tuttavanaiset saavat aina miehen kuin miehen. Olen aina ihmetellyt tätä, ehkä ollut hieman katkerakin.

N26

Swaippaan kaikkia kauniita ja viehättäviä naisia oikealla - matcheja tulee harvoin (-_-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän