Tinderissä menee automaattisesti vasemmalle:
- sossut
- opet
- lääkärit
- juristit
- feministit
- valtiolla töissä olevat
- yksinhuoltajat
- pitkää suhdetta etsivät
- naamatatuoidut tai -lävistetyt
Kommentit (57)
Ihana olla jo livenä sellainen tyyppi että ei ole koskaan tarvinnut mennä tinderöimään. Arkielämän tapahtumat ja ihan eläminen on riittänyt siihen että kaikki tärkeät ihmissuhteet on löytyneet ilmankin.
Jos nainen ei osaa pelata fortnitee tai tehdä tiktok tansseja niin se ei oo hyvä nainen olleskaa
Pitäsikö minun nyt kokea enempi pettymystä vai iloa siitä, että Ap:n listauksesta päätellen hän on saattanut laittaa siis minutkin vasemmalle Tinderissä.... Luulen kyllä, että enempi helpotusta koska jos tuo listaus kuvastaa laajemminkin hänen arvomaailmaansa. Säästettiin molempien aikaa kun ei tarvinnut olla tekemisissä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja jälleen vahvisti sen yleisen käsityksen, että miehet eivät kestä itseään älykkäämpää ja koulutetumpaa naista. Opet, juristit, lääkärit eivät kelpaa.
Mutta elämäm kovan koulun pohjalta ponnistava white trash pubiruusu ja lähiöprinsessa kyllä kelpaa.
En arvota ihmistä hänen ammattinsa tai älykkyytensä perusteella, enkä oleta, että ammatti ja älykkyys menisivät kädessä. Näissä ammateissa vain esteenä oma moraali ja maailmankatsomus. Olen itse korkeakoulutettu ja ÄO 140+. Olisi mahtava tavata itseäni älykkäämpi nainen, mutta sellaista ei ole vielä tullut vastaan. Älykkyydestä ei tosin ole kumppanille hyötyä, jos älykkyys ei ole sosiaalista älykkyyttä, joka esimerkiksi monilta lääkäreiltä ja juristeilta puuttuu.
Kun taas itse olet sosiaalisesti todella älykäs, mink
Niinhän sä oletit, koska älysi ei riitä ymmärtämään lukemaasi. En ole missään vaiheessa haukkunut, tein vain listan poissulkevista kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana olla jo livenä sellainen tyyppi että ei ole koskaan tarvinnut mennä tinderöimään. Arkielämän tapahtumat ja ihan eläminen on riittänyt siihen että kaikki tärkeät ihmissuhteet on löytyneet ilmankin.
Kiva jos sulle on ihan arkipäivää mennä ahdistelemaan naisia kadulla. Itse en kyllä lähestyisi naisia julkisella paikalla, kun sitä varten on sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja jälleen vahvisti sen yleisen käsityksen, että miehet eivät kestä itseään älykkäämpää ja koulutetumpaa naista. Opet, juristit, lääkärit eivät kelpaa.
Mutta elämäm kovan koulun pohjalta ponnistava white trash pubiruusu ja lähiöprinsessa kyllä kelpaa.
En arvota ihmistä hänen ammattinsa tai älykkyytensä perusteella, enkä oleta, että ammatti ja älykkyys menisivät kädessä. Näissä ammateissa vain esteenä oma moraali ja maailmankatsomus. Olen itse korkeakoulutettu ja ÄO 140+. Olisi mahtava tavata itseäni älykkäämpi nainen, mutta sellaista ei ole vielä tullut vastaan. Älykkyydestä ei tosin ole kumppanille hyötyä, jos älykkyys ei ole sosiaalista älykkyyttä, joka esimerkiksi monilta lääkäreiltä ja juristeilta puuttuu.
Kun
Tämä ei osaa puolustautua haukkumatta edes sitä syytöstä vastaan, että haukkuu naisia. Ei hyvältä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsikö minun nyt kokea enempi pettymystä vai iloa siitä, että Ap:n listauksesta päätellen hän on saattanut laittaa siis minutkin vasemmalle Tinderissä.... Luulen kyllä, että enempi helpotusta koska jos tuo listaus kuvastaa laajemminkin hänen arvomaailmaansa. Säästettiin molempien aikaa kun ei tarvinnut olla tekemisissä lainkaan.
Tee mitä lystäät. Jos kumpikaan meistä ei halua toisiamme, niin miksi se on niin katkera pala sulle? :D
Tarkoitan yleisesti koko olemusta. Olen ahkera ja tiedän, että kaikkien asioiden eteen on tehtävä töitä, eikä mitkään asiat tipu taivaalta vain pyytämällä. Harrastan päivittäin liikuntaa sekä alkoholia käytän hyvin hyvin harvoin, voi mennä vuosikin ilman.
Minua lähestyy/kiinnostuu vain miehet, jotka ovat aikoja laiskoja, odottavat, että asiat hoidetaan heidän puolestaan, videopelit ovat harrastus, liikuntaa harrastetaan vain välttämättömän pakon edessä ja kaljasta ei kieltäydytä.
Haluaisin/kokisin ansaitsevani miehen, joka on perus ahkera, omaa suht. koht terveelliset elämäntavat ja on muutoinkin normaali.
N26
Tässä se juuri onkin. Olet high maintenance -tapaus, jota vain laiskat jaksavat yrittää. Koeta rentoutua älä tapa itseäsi liialla nipotuksella. Ei kukaan jaksa tuollaista joka päivä.
Joku näkee tässäkin misogyniaa, kun mies ei halua panna kaikkea mitä vastaan tulee tai ahdistella naisia julkisilla paikoilla. :D
Joskus miettii, että kuinka tyhmiä tai sekavaksi lääkittyjä henkilöitä täällä on kommentoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos sulle on ihan arkipäivää mennä ahdistelemaan naisia kadulla. Itse en kyllä lähestyisi naisia julkisella paikalla, kun sitä varten on sovellus.
Olen nainen. Myös kaikki kaksi parisuhdettani ovat syntyneet siitä että ensin on tunnettu arjessa ja vasta myöhemmin ajan kanssa ihastuttu ja rakastuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutettuna saattaisit tietää, että koulutuksella ja älykkyydellä on merkittävä positiivinen korrelaatio. Korrelaatio ei ole merkki kausaliteetista kumpaankaan suuntaan.
Älykkyys on juuri se suure, jota sinunkin älykkyysosamääräsi mittaa. Älykkyyteen liitetyt "sosiaalinen älykkyys" tai "tunneäly" eivät liity älykkyyteen mitenkään, vaan ovat iltapäivä- ja naistenlehtien sanahelinää. Parempi olisi puhua sosiaalisesta lahjakkuudesta ja empaattisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun
Niin, sosiaalinen älykkyys tosiaan on sitä, että lisäksi vielä haukutaan toisia vähä-älyisiksi ja lukutaidottomiksi (minun äo on btw 130).
Tiedät itsekin, miksi teit tämän aloituksen. Sen tavoite ei ollut tuoda naisille hyvää mieltä. Sen tavoite oli haukkua naisia. Jos minä tekisin tänne aloituksen, jossa sanoisin että laitan vasemmalle kaikki kaljuuntuvat, lyhyet, lihavat ja perussuomalaiset miehet, olisit varmaan ensimmäisten joukossa kiljumassa miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä lystäät. Jos kumpikaan meistä ei halua toisiamme, niin miksi se on niin katkera pala sulle? :D
Kokska sitä toivoisi löytävänsä oieasti jonkun fiksun ja miellyttävän oloisen mutta tuo listaus toi mieleen, että mitä jos Tinderissä enemmistö kumppania hakevista onkin noin kajahtaneita ja minä onneton kun ehdin pienen hetkene kuvitella ja uskoa jotain muuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Myös kaikki kaksi parisuhdettani ovat syntyneet siitä että ensin on tunnettu arjessa ja vasta myöhemmin ajan kanssa ihastuttu ja rakastuttu.
Kiva juttu. Parisuhdetta en kaipaa, enkä vääränlaisia säätöjä. En halua tavata ihmisiä kasvotusten ilman että taustat tiedossa, koska henkilö ei mene välttämättä noihin spekseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nakkaan vasemmalle kaikki salimimmit, vaikka olen raamikas ja lihasta löytyy, vatsaa ei ole.
Vasemmalle kaikki liian kauniit ja hoikat, koska he saavat satavarmasti muualtakin seuraa.
Oikealle kaikki aidosti hymyilevät muodokkaat L-XXL naapurintytöt, symppismimmit
Onko oikeasti niin, että oman epävarmuuden vuoksi hoikat ja kauniit swaipataan vasemmalle? Toki itsellänikin välillä samaa toimintaa.
Olen aika nätti, BMI 19 ja olen liikunnallinen, mutta olen aina saanut vain lähestymisiä ns. Minua alemman tason miehiltä, ja olen tällaisten kanssa vain ollut suhteessa.
Toisaalta taas ne huomattavan ylipainoiset tuttavanaiset saavat aina miehen kuin miehen. Olen aina ihmetellyt tätä, ehkä ollut hieman katkerakin.
N26
Ei epävarmuuden vuoksi, vaan siksi että ei se
Täysin tunteetonta psykopaatin tekstiä. Ihmiset ovat vain hyödykkeitä.
Mä swaippaan vasemmalle niin kauan kuin se YKSI hyvä löytyy. En vie aikaa keneltäkään ketä en oikeasti halua. En koe loukkaavani tällä ketään, mutta näköjään tinderiä voi pelata siinäkin mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikealle vain elämänkoulun käyneet miehet?
Olen hetero, joten haen vain naisia.
Etkä ole. Olet vain niin visusti kaapissa, että ei itsekään tajua että sinulle oikea kumppani olisi mies. Et kykene homoutesi takia haluamaan naisia, mutta koska seksuaalisuutesi myöntäminen olisi sinulle henkilökohtainen kriisi, niin mielummin syytät ja vihaat naisia kun eivät ole tarpeeksi haluttavia jotta pystyisit suorittamaan heteroseksuaalisuutta. Mutta tämä on jännä kuinka moni mies, joka ei selvästikään pidä naisista ollenkaan millään tasolla julistaa kuitenkin heteroseksuaalisuuttaan viimeiseen asti. Ymmärräthän että hukkaat vain oman elämäsi ja mahdollisuuden onneen?
AUTOMAATTISESTI VASURIIN MENEE
- lisääntyneet
- tatuoidut
- huulitäytteiset
- irtoripsihirvityksiä omaat
- voimakkaasti poliittiset feminatsit
- tupakoitsijat
- teinipojan kropan ja poikaperseen omaavat
- vartalomalliltaan omenat, H ja Y-vartalot
Kun taas itse olet sosiaalisesti todella älykäs, minkä todistat tekemällä aloituksia, joissa haukut suuren osan naisista.