Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka Temua nyt kovasti mustamaalataan

Vierailija
18.09.2024 |

Kun suomalaiset ostaa sieltä halvemmalla, niin vaikka kuin sitä haukutaan, niin ostan sieltä jatkossakin. 

Niin kauan kuin mahdollista ja  että Suomen hintoja lasketaan. En halua täältä ostaa mitään muuta kuin pakolliset. 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että ei mustamaalata, vaan kerrotaan ihan faktaa.

Kun rahaa siirtyy ulkomaille, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi Suomen talous sakkaa vuosi toisensa jälkeen, kun raha ei jää kiertoon Suomeen, eikä verorahoja tule Suomen hyväksi. Seuraukset näkyvät suomalaisten omassa elämässä leikkauksina ym.

Kannattaa ajatella omaa nenää pidemmmälle.

Vierailija
22/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka joka ei ole koskaan tilannut Temusta sanoo tavaraa p askaksi. Kun lukee arvosteluja ja vähän katsoo mistä muutkin tilanneet niin ihan käypää tavaraa saa monta kertaa halvemmalla. Onko se tuote sitten parempi jos sen saman tuotteen myyt kalliimmalla ja suomesta vaikka tuotteessa lukee made in China? 

Mä näen töissä temu paskaa ihan tarpeeksi. Suurin osa sähkötuotteista esim. latureista on hengen vaarallisia. Vaatteissa on myrkkyjä jotka ylittävät Eu:n antamat arvorajat. Osa niistä ei lähde edes pesussa. Sua ei haittaa että pojat saavat hormooneja jotka tekevät heistä naisellisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Temun tyytyväinen kanta-asiakas, eikä mua heilauta tippaakaan, mitä paskaa media yrittää meille tuputtaa. 

Otat mieluummin vastaan Temun tuputtamaa paskaa?

Hyvin on tuo paska toiminut jo useamman vuoden ja maksoin kymmenesosan mitä suomesta. Taitaa kauppias itse siellä toisessa päässä olevan. Oikein kuulee kun verisuoni otsassa pullistuu

Vierailija
24/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, onhan se temupaska sinulle ihan riittävää laatua.

Samaa kiinapaskaa suomalaiset yrittäjät myyvät kiskurihinnoilla. Kylkeen on painettu vain eri logo. 

Vierailija
25/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Temun tyytyväinen kanta-asiakas, eikä mua heilauta tippaakaan, mitä paskaa media yrittää meille tuputtaa. 

Hyvin on tuo paska toiminut jo useamman vuoden ja maksoin kymmenesosan mitä suomesta. Taitaa kauppias itse siellä toisessa päässä olevan. Oikein kuulee kun verisuoni otsassa pullistuu

Orgaanisilla lyijy-yhdisteillä, jotka rasvaliukoisina ovat todennäköisesti myrkyllisempiä kuin epäorgaaniset, oireet tulevat nopeasti ja keskushermostollisina. Oireita ovat unettomuus, houretila (delirium), puutteet älyllisissä toiminnoissa, vapinahallusinaatiot ja kouristukset[31].

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lyijymyrkytys

Vierailija
26/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rahaa siirtyy ulkomaille, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi Suomen talous sakkaa vuosi toisensa jälkeen, kun raha ei jää kiertoon Suomeen, eikä verorahoja tule Suomen hyväksi. Seuraukset näkyvät suomalaisten omassa elämässä leikkauksina ym.

Mutta etkö ymmärrä. Tuote jäisi ostamatta suomesta koska ei työttömällä ole vara maksaa kympin tuotteesta satasta. Enkä osta mitään turhaa krääsää vaan sitä mikä helpottaa elämääni

Vierailija
27/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgaanisilla lyijy-yhdisteillä, jotka rasvaliukoisina ovat todennäköisesti myrkyllisempiä kuin epäorgaaniset, oireet tulevat nopeasti ja keskushermostollisina. Oireita ovat unettomuus, houretila (delirium), puutteet älyllisissä toiminnoissa, vapinahallusinaatiot ja kouristukset[31].

https://fi.m.

Kannattaa siis varoa Tohtori Tolosen luontaistuotteita.

Vierailija
28/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka joka ei ole koskaan tilannut Temusta sanoo tavaraa p askaksi. Kun lukee arvosteluja ja vähän katsoo mistä muutkin tilanneet niin ihan käypää tavaraa saa monta kertaa halvemmalla. Onko se tuote sitten parempi jos sen saman tuotteen myyt kalliimmalla ja suomesta vaikka tuotteessa lukee made in China? 

Mä näen töissä temu paskaa ihan tarpeeksi. Suurin osa sähkötuotteista esim. latureista on hengen vaarallisia. Vaatteissa on myrkkyjä jotka ylittävät Eu:n antamat arvorajat. Osa niistä ei lähde edes pesussa. Sua ei haittaa että pojat saavat hormooneja jotka tekevät heistä naisellisia?

Ihan itsekö teit testit että vaatteissa myrkkyjä? Koska tuossa kaupan alan testissä nimenomaan luki että vaatteet ei sisältäneet myrkkyjä

Vierailija
29/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä olet kumminkin elossa, sääli.

Vierailija
30/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun saan eurolla sen rekkulan temusta, mistä suomimyyjä pyytää kympin, niin tilaan temusta.

Mikä on rekkula.

Rekkula = reklamaatio. Temusta varmasti saa paljon tavaraa, mitä pitäisi reklamoida, mutta en tiedä miten se sitten onnistuu. Sovelletaanko niihin suomalaista kuluttajansuojaa?

Vierailija
31/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkensa yrittävät ettei ihmiset tilaa ulkomailta halvemmalla. Kuinka usein tutkivat Suomessa myytäviä tuotteita ja onko tutkimukset puolueettomia?

Vierailija
32/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.

Entäs sitten? Tule tekemään laboratoriset testit noista minun tavaroista ennen kuin levität paskaa. Voinhan minäkin väittää vaikka mitä

Vierailija
33/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle mitä joku on mieltä siitä että tilaan temusta. Jokainen meistä kuolee joskus, se voi tapahtua jo vaikka tänään. Mutta siihen asti nautin Temun edullisista tuotteista ja olen onnellinen. Ap 

Vierailija
34/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta temusta tai muista halpakaupoista, mutta kerrotko nyt rautalankamallina, miten se on jotenkin paljon parempaa ostaa samaa kiinanpaskaa lähikaupasta kuin temusta? Siis noin niin kuin talouden kannalta, unohdetaan laadut ja myrkyt mys, kun ei niistä sun kommentissa muutenkaan puhuttu?

Onko niin, että keskusliikkeet saavat tuotteet vieläkin halvemmalla ja siten rahaa valuu vähemmän kiinaan? Jos näin on, niin miten voidaan perustella niiden moninkertainen, joissain tapauksissa jopa monikymmenkertainen hinta? Entä jos ostankin kiinanpaskan temusta ja säästyneellä rahalla hankin vaikka nousun tai R-collectionin suomessa tehtyjä vaatteita, onko se parempi kuin ostaa ihan kaikki vaikka prismasta ja silti kiinassa tai muualla ulkomailla tuotettuna?

Vierailija
35/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö. Luuletko että kaupankäynti nousisi? Jos on vähävarainen ja tarvitsee jotain niin luuletko että hän silloin voi ostaa ryöstöhinnoilla täältä?

Vierailija
36/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkensa yrittävät ettei ihmiset tilaa ulkomailta halvemmalla. Kuinka usein tutkivat Suomessa myytäviä tuotteita ja onko tutkimukset puolueettomia?

No ei varmasti ole puolueeton. Sehän tässä huvittaakin. Tämä sama porukkaa uskoo 7 päivää lehteenkin. Jos se lukee lehdessä niin pakkohan sen olla totta

Vierailija
37/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoo kun kaupassa sitten ihan sama vastaava Kiinan tavara sitten hiukan eri hintaan.

Jep, mutta ne on tarkastettu mm myrkkyjen varalta. Mutta hei tilaa ihmeessä halpaa paskaa.

Juuri oli tutkittu, vaatteissa ei myrkkyjä

Vierailija
38/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelletaan Suomen kuluttajansuojalakia, koska toimii Suomen markkina-aluella. Kaukomaiden firmojen kanssa valitettavasti laki jää usein kuolleeksi kirjaimeksi. Jos myyjä ei suostu neuvottelemaan, kuluttajaviranomaisten keinot ovat pehmeitä, ja muutamien eurojen tai satastenkaan ostoksesta harva ostaja haluaa lähteä omalla kuluriskillä tuomioistuimeen taistelemaan. Liekö vastapuolen vastuutahot edes tavoitettavissa suomalaista haastetta varten, ja jos tuomio tulisikin, ylettyykö ulosoton koura kiinalaiseen kirstuun tuomion toimeenpanemiseksi. Tuskin.

Summa summarum lähtökohta on käytännössä "omalla vastuulla" ja ostaja on itse myös maahantuoja.

Vierailija
39/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kauko-ohjain televisioon Verkkokaupassa Suomessa yli 60 euroa + kuljetuskustannukset 6 euroa.

Ei ihan yhtä hieno, mutta täysin toimiva kauko-ohjain Temussa 4 euroa.

Käytännössä saman tuotteen saa lähes 15 kertaa halvemmalla.

Vierailija
40/54 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauan Temua vastaan kun ajattelin sen olevan pelkkää kusetusta. Tilasin kerran ja huomasin että sieltä tuleekin ihan ok tavaraa. 221

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi