Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas suurperheen äiti säilyttää banaaneja jääkaapissa. Miksi?

Vierailija
18.09.2024 |

Banaanikärpästenkö takia?  Jääkaapissahan ne pilaantuu helpommin. Eihän niitä banaaneja kaupassakaan kylmässä säilytetä. Aina jaksaa ihmetyttää tää sama asia. 

https://yle.fi/a/74-20109431

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten estetään banaanin hajun ja maun tarttumista muihin elintarvikkeisiin, jos jääkaapissa säilyttää? Koko jääkaappi haisee banaanille. Meuilläkään ei kyllä banaanit edes mahtuisi jääkaappiin, vaikka on pieni perhe, mutta tuo hajun takia en edes halua niitä jääkaappiin laittaa. Olen joskus kokeillut.

Et ole ilmeisesti koskaan kuullut pussista, rasiasta tai vihanneslaatikosta? Eivät ne haise jääkaapissa, ellet jätä pilaantumaan viikoiksi.

Käsittämättömiä ongelmia ihmisillä.

Ei nuo auta mitään, banaanissa on niin voimakas maku ja haju, leviää pussien ja laatikoiden läpi ja tarttuu muihin tuotteisiin. Joillain ei ilmeisesti ole makuaistia...

- eri -

Vierailija
42/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suurperhe ja kaksi osaa jääkaappia ja kymiö ..ihan omalla luvalla pidän niissä hedelmiä...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselyikäinen miksi - miksi - veeti on taas päässyt asian ytimeen.

Moukka se on...🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
44/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että nuorin vasta 2v ja asuu vuoroviikoin vanhemmilla. 

Haista nyt moukka paskaasi ...veetäkö mäikytät lapseton Vanhapiika...vedä käteen.

Vierailija
45/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin säilytän jääkaapissa koska ne säilyy pitempään kylmässä.

Vierailija
46/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syksyisin hedelmät jääkaapissa hedelmäkärpästen takia. Kylmät banaanit on kyllä ällöjä, mutta kärpäsinvaasio on ällöttävämpi. 

Vierailija
47/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri myrkytin keittiön banaanikärpästen takia. Ei tarvinnut kuin yöksi unohtaa yhden persikan keittiön tasolle niin johan lenteli. En pidä että hedelmät on jääkaappikylmiä mutta pakko säilyttää siellä ellei halua olla joka viikko raidaamassa keittiötä. Minulla ei myöskään ole aikaa suursiivota keittiötä joka ilta.

Pesen aina hedelmät ja kasvikset kun tulen kaupasta mutta ei auta. 

Vierailija
48/48 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas tää sama kyselijä kyselee tyhmiä täällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi