Miksi jotkut miehet saa naisia ja toiset miehet ei saa ikinä naisia?
Jotkut miehet siis saa kokoajan naisia, he kun menevät baariin niin aina tarttuu nainen mukaan ja he seurustelevat myös aina kun taas toiset miehet ei saa ikinä naisia eikä ne seurustele?
Kommentit (180)
Seksuvaalisuuden seitana on sellainen perus-arkki-viholinen, kunka luota olisi suotavaa pötkiä mujale, niin pian kuin se alkaa mieltä sotkea ja pyhänhengentemppelin saastuttelumenoihin yllytellä
Joidenkuiden elämää on helpoitettu aseksuaalisuuden/naimattomuuden armolahjalla, on siis puutteenpuutos tahi kyky jalostaa puute jonkinlaiseksi lisävoimavaraksi työelämäänsä
Ei tarvii olla hyvännäköinen. Supliikit miehet saa kenet vaan ja se että ei heti lannistu.
Jotkut on parempia vonkaamaan. Sama asia kun jotkut puhelinmyyjät tienaa 10.000 e/kk ja toiset 10e/kk.
Miten naisia "saadaan"? Kyllä siihen pitää mun nähdäkseni laittaa vaivannäköä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan. - M
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa miehissä ei ole vetovoimaa ja sinne peiliinkin pitäisi katsoa. Vetovoima on siinä jolpissa, kekä saa naisen siihin tilaan kussa hän on kykenevä viimien penkomaan issestään näytille niin paljon aidointa itseään, että tuntee elävänsä hyödyllisesti ja mielekkäästi. Eli jos sattuu kohtaamaan sen kulla on avaimet sisimpänsä aarrekaaappiin niin sellainen klophin kaiketi kokee vetovoimaiseksi plikha
Vierailija kirjoitti:
Toisten seurassa on muilla hyvä olla ja toisten seurassa taas ei. Eikä siihen ole vaikutusta ulkonäöllä (tietenkin perushygienian pitää olla kunnossa) vaan sillä miten muihin ihmisiin suhtautuu ja onko se oma elämänasennekin enempi lasi puoliksi täynnä vaiko puoliksi tyhjä. Ihan tuppisuun kanssa on muiden hankala olla ja samaten kovasti supliikin moottoriturvan ja sellaista tyhjännaurajaa ei monikaan kestä. Eikä pidä olla mikään uhoava elvistelijä tai muu pullistelija mutta ei myöskään mikään joo-joo-joo-kaikkikäy-kynnysmattokaan.
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten seurassa on muilla hyvä olla ja toisten seurassa taas ei. Eikä siihen ole vaikutusta ulkonäöllä (tietenkin perushygienian pitää olla kunnossa) vaan sillä miten muihin ihmisiin suhtautuu ja onko se oma elämänasennekin enempi lasi puoliksi täynnä vaiko puoliksi tyhjä. Ihan tuppisuun kanssa on muiden hankala olla ja samaten kovasti supliikin moottoriturvan ja sellaista tyhjännaurajaa ei monikaan kestä. Eikä pidä olla mikään uhoava elvistelijä tai muu pullistelija mutta ei myöskään mikään joo-joo-joo-kaikkikäy-kynnysmattokaan. Tuppini suuhusi mä laitan
Minä sain nuorena todella hyvin naisia, mutta en enää vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain nuorena todella hyvin naisia, mutta en enää vanhempana. Mihin tarvitsit niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain nuorena todella hyvin naisia, mutta en enää vanhempana. Mihin tarvitsit niitä?
Voisin pyytää naista juomaan drinksuja kotiini. Löytyy vodkaa ja banaanilikööriä. Niistä voisi tehdä Ampiaisia ja Ville Vallattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin pyytää naista juomaan drinksuja kotiini. Löytyy vodkaa ja banaanilikööriä. Niistä voisi tehdä Ampiaisia ja Ville Vallattomia.Ei Ville Vällytön peittoa kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on luonnostaan 190 senttisiä laatikkoleukaisia lentäjäkirurgeja.
Älä unohda, että ovat myös miespuolisia kalsarimalleja
on vielä niitähi jotka saavat ainoastaan yhden naisen, mutta niitä jotka eivät saa, eivät varmaan koe tarttevankaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on luonnostaan 190 senttisiä laatikkoleukaisia lentäjäkirurgeja.
Älä unohda, että ovat myös miespuolisia kalsarimalleja. kuten Brezhnev & Hyvonit
Vierailija kirjoitti:
Miten naisia "saadaan"? Kyllä siihen pitää mun nähdäkseni laittaa vaivannäköä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan. - M ei ole kyllä vähääkään sitten vetovoimaa sellaisessa joka ei houkuta kotoaansa hakemaan
Joka tarttee, se saa, joka ei tarvitse, ei myöskään saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi poika, kävisit nyt vaan ne koulus loppuun. Eihän sulla ikä riitä baareihinkaan.
Melko mielokuvitukseton kommentti mielisairsslta mätisäkiltä, jonka mielestä on hallituksen vika, ettei pysty työttömänä elättään omaa loispersettään.
Jo on ihme, jos ei tällä saa naista! Ai niin, mutta jos ei oo laatikkoleukalentäjä.. muusta ei voi olla kyse
Vierailija kirjoitti:
Kivat miehet, jotka osaavat suhtautua naisiin ihmisinä ja arvostavat naisia saavat naisia.
Ei ole totta. Ei ole mikään takuu, että kukaan nainen kiihottuisi tuollaisesta miehestä. Voi jäädä nainen saamatta vaikka kuinka heitä arvostaisi.
Kaikissa miehissä ei ole vetovoimaa ja sinne peiliinkin pitäisi katsoa.