Järjestän kaikkea, mies ei mitään
Tuli toisesta ketjusta mieleen.
Olen heti seurustelustamme asti järjestänyt miehelle kivoja yllätyksiä satunnaisesti. Eli olen vaikka tehnyt illallisia, synttäreinä aina jotain, ostanut melko kalliita lahjojakin muuten vain -ja toivoisin joskus saavani jotain takaisin.
Stalkkasin ennen seurustelun alkua miehen somea kun hän ei ollut poistanut useita vuosia vanhoja kuvia silloin, ja hän oli exälleen ostanut kalliita lahjoja, tuonut aamupalaa sänkyyn yms. Ajattelin, että kiva, mies on romanttinen! Ja sitä itse asiassa sanoi itsekin olevansa
No nyt ollaan 3v oltu yhdessä ja eipä vain ole näkynyt ikinä mitään. Edes synttärikorttia en saa. Totta kai onnittelee ja halaa, on arjessa huomaavainen ja en haluaisi siksi valittaa. Nyt en ole järjestänyt aikoihin mitään, kun olen ajatellut että ehkä mies tekisi jotain, mutta ei tee. Olen joskus kyllä maininnut asiasta ja kertonut toiveistani, mutta ei minulla taida olla merkitystä.
Kommentit (27)
Mun ex oli tuollainen. Käytin tosi paljon aikaa ja energiaa siihen, että yritin järjestää meille jotakin kivaa: Varasin kylpylälomia, treffi-iltoja, lomamatkoja jne.
Mies ei tehnyt koskaan mitään, ei pannut tikkua ristiin minkään eteen. Tuli kyllä mukaan, mutta ei puhettakaan että kertaakaan olisi sanonut, että haluaa minut viedä syömään tai että haluaa meille järjestää jonkun kivan viikonloppumatkan.
Tuota jatkui useita vuosia ja se vaikutti tosi paljon itsetuntoonikin. Tunsin olevani jonkinlainen antavassa asemassa oleva projektipäällikkö tai parisuhdetsemppari, joka ei koskaan saanut mitään vastakaikua. Mulle vastavuoroisuus ja tasa-arvo ovat tosi tärkeitä asioita ihmissuhteissa ja voin huonosti, jos ne eivät toimi. Ero tuli.
Täähän on sama aloitus kun se nainen joka stalkkasi miesystävän olevan edellisestä liitosta hyvä isä,mut nyt sit ei huomioikkaan nyxää kun on raskaana. Hah.
No sinä selvästi pidät enemmän miehestä kuin mies sinusta. Se tuhoaa aina naisen itsetunnon parisuhteessa ja aiheuttaa vain murhetta ja sydänsuruja. Lopeta nyt heti ainakin se yllätysten järjestäminen ja lahjojen ostelu miehelle. Tyypillinen virhe naisilta on järjestää miehelle kaikkea ihanaa, koska nainen itse haluaisi samaa, ja nainen hölmöyksissään luulee, että mies sen jälkeen ymmärtää vastavuoroisuuden. Mutta ei se ikinä mene niin. Miehet eivät ajattele, että olipa kivasti ajateltu, haluan tehdä vastapalveluksen naiselle. Mies ajattelee, että minä olen niin upea, että olen ansainnut tämän, ja ylpistyy.
Toisekseen miehet eivät muutenkaan piittaa lahjojen SAAMISESTA. Ainahan se on mennyt niin, että mies ostaa lahjoja naiselle, koska mies haluaa tehdä vaikutuksen. Mies jahtaa ja kosiskelee, ei nainen. Jos mies haluaa lahjoja naiselta, hän on joko köyhä lokki tai erittäin feminiininen. Lopeta siis kaikki tuollainen. Vaikutat vain epätoivoiselta (mitä oletkin).
Minun eks ei järjestänyt mitään ja minä otinkin eron kun ei auttanut minua 30 v juhlieni järjestämisessä.
ÄLÄ VALITA VAAN OTA ERO IHMISESTÄ JONKA KANSSA EI OLE KIVAA!
Joku muu kommentoi tuolla minuna mukamas. Painan ihan saman verran. Aiemmin paino on seilannut muutaman kilon ylös ja alas, eikä se ole miehen haluihin yms. Vaikuttanut ikinä.