IS: Hai tappoi naisen Kanariansaarilla. Miten mahdollista?
Uutisen mukaan nainen oli purjehtimassa katamaraanilla. miten se hai sen naisen tuollaisen ison aluksen sisältä nappasi?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Julma ja säälimätön, alkukantainen peto.
Onko sinusta madon nappaava lintu julma ja säälimätön alkukantainen peto? Samasta asiasta kyse. Eläin tarvitsee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös Suomessa on syytä alkaa varoa haita. Itämeressäkin on nähty tänä kesänä valko- ja härkähaita
Juuri näin. Samasta vesialueesta on kyse. Itse pelkään haita itämeressä ja Suomen järvissäkin. Myös uima-altaissa, mutta niiden osalta tiedostan, että ongelma on päässäni hyvin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti hai söi hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 514km Gran Canarialta lähellä Marokon rannikkoa.
Lehdet kirjoittaa, että Kanariansaarilla, vaikka tapahtui kaukana. Oli lähtenyt GC:lta ja sinne tuotiin .
No, kumpi tuottaa enemmän klikkauksia: "Hai tappoi turistin Kanarian saarilla" vai "Hai tappoi turistin Afrikan rannikolla avomerellä"
Googletin catamaran tour cran canaria ja kyllä nuo aika isoja katamaraaneja ovat. todennäköisesti mennyt uimaan keskellä avomerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 514km Gran Canarialta lähellä Marokon rannikkoa.
Lehdet kirjoittaa, että Kanariansaarilla, vaikka tapahtui kaukana. Oli lähtenyt GC:lta ja sinne tuotiin .
No, kumpi tuottaa enemmän klikkauksia: "Hai tappoi turistin Kanarian saarilla" vai "Hai tappoi turistin Afrikan rannikolla avomerellä"
Tossa ollaan rajalla ollaanko millään rannikolla vai keskellä (ei nyt geometrisesti) valtamerta.
Jollain Gran Canarian uimarannalla, rantavedessä, tosiaan havaittu kesäkuussa kaksimetrinen vasarahai. Tiedä sitten ovatko nuo ärhäköitä. Toki lapsi olisi helppo saalis.
Olipas epäkohtelias hai kun söi ihmisen.
Kanarian saarilla olen ollut 6 kertaa. En koskaan ui niissä vesissä koska ne on paikkoja jossa hait uivat rannan läheisyydessä. Minä uin vain uima-altaassa. Vaikka meri on siellä hieno ja rannat on hienoja niin kastelen varpaat korkeintaan siinä mutta uimaan en mene. Merivirrat voivat viedä ihmisen helposti äkkiä 30 metrin päähän rannasta ja silloin haiden hyökkäys voi tapahtua. Niin kertoi paikallinen kalastaja minulle. Itse olen kalastanut 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Myös Suomessa on syytä alkaa varoa haita. Itämeressäkin on nähty tänä kesänä valko- ja härkähaita
Saisko linkkiä
Se vasta uutinen olis jos nainen tappais hain puremalla.
Youtube täynnä kertomuksia haiden hyökkäyksistä. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sellaisia ihmiset valitettavasti ovat...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos sinne eksyy pyöriäinen, delfiini ja valas, voi tulla haikin. Miehet pitäkää uimashortsit jalassa.
mua kanssa ärsytti lukea nuo uutiset, kun missään kohtaa ei käynyt ilmi, miten hai pääsi hyökkäämään. Istuiko nainen heiluttamassa jalkojaan laivan reunan yli? oliko laiva ankkuroitu ja nainen uimassa?
Vierailija kirjoitti:
Hai ui minne ui..jenkeissä myös joissa on haita.Ainoa paikka missä ei tod näk ole on suomen rannikko..
Mutta täällä on rantautuneita valaita 😬