Nainen kiihotutko jos miestäsi naidaan vieressäsi pyllyyn.
Yhteisen ystävänne kanssa sovussa ja lyse on vain seksistä ei siis salaa .
Kommentit (19)
Joo, mutta mitä minä itse tekisin sen aikaa? Saattaisi käydä tylsäksi jos en saa osallistua. Mielummin teen itse tuota hänelle.
Miehenä olisin tuohon valmis , olisi huikea fantasia jos olisimme vaimoni kanssa vastatusten , suutelisimme kiihkeästi ja molempia naitaisiin samaan aikaa takaa.
En. En kiihotu siitä, että joku toinen nai miestäni mihinkään/mitenkään olin vieressä tai en.
N45
Vain jos minä olen se joka panee eikä kolmatta ole mukana
Ehdottomasti! Voisi ottaa suihin mieheltäni samalla tai suudella ja hyväillä häntä kun toinen mies nai häntä oikein antaumuksella
Hyi ällöttävää ja häpeällistä olis muutenki jos toinen mies vetelis peräaukkoon! Häpeä olis 10 kertainen jos joku nainen kaikkein vähiten oma vaimo katsoisi vieressä!
Harrastamme 1n + 2m kimppaa, miehet ovat bi henkisiä. Kiihotun kovasti kun mieheni on kontilla ja toinen mies nai häntä pyllyyn. Aivan mahtavaa kun mieheni nuolee minua samalla kun saa takaapäin itse. Sitten onkin minun vuoro saada heitä molempia yhtä aikaa. Seksimme on ollut kimpassa aivan taivaallista jo 3 vuodenajan. Sarita.
Voithan sinä hyväillä vieraan munia, pippeliä ja persreikää samalla kun vieras panee miestäsi persuuksiin.
Tuskin nainen pitää sen jälkeen miestä miehenä jos toinen mies on pannut takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nainen pitää sen jälkeen miestä miehenä jos toinen mies on pannut takaapäin.
Höpö höpö, jokainen miesten mies on ottanut munaa takaapäin peppuunsa!
En, mutta olisin vahingoniloinen, kun sama äijä on minulta kuukausia kärttänyt perseseksiä, josta en pidä yhtään. Nauttikoon nyt täysillä siitä.
En. Voisi olla jopa viimeinen virhe ennen eroa.
Näin miehenä sanon että olis ällöttävää jos toinen mies naisi minua takaapäin mutta jos sitä ois katsomassa nainen tai useampikin se olis kiihottavaa. En kylläkään ymmärrä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Harrastamme 1n + 2m kimppaa, miehet ovat bi henkisiä. Kiihotun kovasti kun mieheni on kontilla ja toinen mies nai häntä pyllyyn. Aivan mahtavaa kun mieheni nuolee minua samalla kun saa takaapäin itse. Sitten onkin minun vuoro saada heitä molempia yhtä aikaa. Seksimme on ollut kimpassa aivan taivaallista jo 3 vuodenajan. Sarita.
Tietysti parasta, kun saa munan suuhun suoraan sieltä oman kullan perseestä?
En. Kokisin itseni ulkopuoliseksi ja tarpeettomaksi.