Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin onnellinen ja haluan jakaa tämän tunteen teidän kanssa!

Vierailija
17.09.2024 |

Ihana syyspäivä täällä Lounais-Suomessa. Aamulla tein tunnin lenkin koirien kanssa, kävin uimassa omalta laiturilta ja join pari kuppia cafe au laitta.

Muutaman tunnin kirjoitussessio, sitten koirat autoon ja metsään ihastelemaan syksyn ensimmäisiä merkkejä.

Poimin puutarhasta omenia kakkuun, jonka leivon lauantain yhdistyslounasta varten. Siis jälkkäriksi. Pääruoka on vielä avoinna, ehkä risotto tai bouillabaisse? Samalla poimin korillisen punikkitatteja puutarhasta; ihania, kiinteitä pieniä mukuloita ilman madon matoa.

Tytär piipahtaa kotona pari päivää. Turussa ei ole luentoja eikä muutakaan ihmeellistä. Käytiin yhdessä talleilla moikkaamassa heppoja ja tuttuja. Meillä ei ole nyt hevosta, mutta ihan kamala heppakuume on sekä minulla että tytöillä.

Kirjoittelin tässä sivun tai pari tekstiä. Vielä pitäisi oikolukea päivän tuotos, mutta taidan jättää sen myöhemmäksi. Nyt maistuisi lasi viiniä illallista valmistellessa. Mies tulee työmatkalta seiskan jälkeen. Kiva syödä yhdessä koko perhe ja jakaa kuulumiset ja päivän tapahtumat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮

Vierailija
2/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet onnellinen. Juuri pienistä arki asioista sen onnen kuuluisi tullakin. Hieno paikka varmasti teillä. Itse rakastan myös pihaani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että olet onnellinen. Juuri pienistä arki asioista sen onnen kuuluisi tullakin. Hieno paikka varmasti teillä. Itse rakastan myös pihaani. 

Onhan tämä hieno. Olen ihan puutarhafanaatikko. Millainen piha sinulla on?

ap

Vierailija
4/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä olisi ollut vielä täydellisempi, jos olisit saanut kunnon nainnin tai mieluummin pari tämän päivän aikana. Eikö niin?

Vierailija
5/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin jää se pano kun mies tulee matkoilta?

Vierailija
6/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty tämäkin ketju pitää pilata jollain panojutuilla...