Ovatko kuolemassa olleet ihmiset kertoneet teille näyistään?
Siis jotkuthan ovat nähneet enkeleitä tms, ennen kuolemaansa. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta isäni tunteja ennen kuolemaansa nukahti hetkesi ja kertoi käyneensä nuoruuden maisemissaan vielä seikkailemassa, oli siitä jotenkin tyytyväisen oloinen. Se oli lohdullista kuulla ja sanoi ettei häntä pelota.
Siitä meni ehkä alle 12 h niin menehtyi.
Minun isäni a.mpui itsensä. mitäs siihen sanot
Myöhemmin näin unen, jossa hän katseli minua liekkimerestä.
Olin 14 vuotias
Vedä maisemas vessasta alas ripulipask.asi ja jumlan rauhan kanssa v.ittuaivo9
MIKSI ALAPEUKUT
ihmiset kuolee itse, m,urhaan, kohtusyöpään, yksi , peloissaan.
Tekopyhät uskovaiset eivät ota vastuuta mistään, menen mielelläni h.elvettiin , jos joku paha entity on semmoisen luonut???
Onkohan tämä häiriintynyt poistelija sama joka huutelee iigoria joka ketjussa, ja poistelee kaikki ketjut jotka ovat muka venäläisten vaikuttamista. Vihaa syvästi sekä venäläisiä että kristittyjä.
Kuoleman porteilta palannut sanoi että maksamattomat laskut seuraa perässä taivaaseen. Ei auttanut osoitteen muutos.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on satua
Elämäsi on pelkkää syömistä ja ulostamista
olet saanut peruskoulutuksen
Olet yksinäinen
ELÄMÄLLÄSI EI OLE MERKITYSTÄ
Afrikassa lasten silmissä on kärpäsiä, tuleeko joku niiden luo kun ne kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Kuolemassa kun henki irtautuu ruumiista, ajattelu ja muistot säilyvät niin hyvin että moni ei tajua kuolleensa vaan jää suorittamaan vanhoja rutiinejaan pitkäksikin aikaa.
Tämä pitää paikkansa, koska kuolemaa ei tosiasiassa ole.
Mitä oot ap mieltä..kun lapsi r.aiskataan ja se kuolee
tuleeko joku enkeli ja vie sen taivaaseen, jos se on m.uslimilapsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta vanhan mummon tarinan muistan, hän toki eli silloin, mutta kertoi kuolleista sukulaisistaan, olivat olleet läsnä.
Voi hitto eikö niistä pääse eroon kuoltuaankaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta vanhan mummon tarinan muistan, hän toki eli silloin, mutta kertoi kuolleista sukulaisistaan, olivat olleet läsnä.
Voi hitto eikö niistä pääse eroon kuoltuaankaan!
Tämä..inhoan sukulaisiani..taisi joutua mummo h.elvettiin:)
Mummo oli sairaalassa ja näki unen jossa enkeli kysyi onko mummoni valmis kuolemaan. Hän vastasi unessa että on. Kertoi seuraavana päivänä että nyt hän kuolee. Mummo kuoli yöllä rauhallisesti nukkuessaan.