Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilys isästä

Vierailija
17.09.2024 |

Heinäkuussa olin juhlimassa ja sammuin ystävän sohvalle. Heräsin siihen, kun kaverin mies oli riisunut mekkoni ja oli työntymässä peniksen kanssa sisääni. Tunsin siis peniksen emättimen suulla ja aloin huutamaan, jolloin mies lopetti tietysti. Mies ei lauennut sisääni. Tämä oli siis keskiviikkona aamuna. En oikein tiennyt mitä tehdä ja halusin vain unohtaa koko asian.

Vakituisen miehen kanssa harrastimme seksiä torstaista eteenpäin viikon jokaisena päivänä ja mies laukesi sisääni joka kerta, kunnes tein positiivisen ovulaatiotestin ja harrastimme vielä sunnuntainakin seksiä. 

Tulin tämän jälkeen raskaaksi.

En ollut aiemmin edes ajatellut, että isästä voisi olla epäilys, mutta jostain ajatus heräsi mieleeni. Kuinka todennäköistä tuo iljettävä mies keskiviikolta voisi ollakin isä? Ymmärsin vasta jälkikäteen, että tuohan oli siis käytännössä raiskaus enkä ymmärrä miten painoin asian noin villaisella..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempia. Huono novelli.

Vierailija
2/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se erittäin epätodennäköistä on että se väärä mies olisi isä, jos nuo muistikuvasi siitä mitä tapahtui pitävät paikkaansa. Jos on ollut sammumiskunnossa, toki ei välttämättä muistikuvat ole ihan tarkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vielä tehdä rikosilmoituksen, vaikka ensimmäinen mies tuskin on isä.

Vierailija
4/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa kohtaa jo melko selvä, koska olin sammunut yöllä ja tuo oli aamulla. Ap

Vierailija
5/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöitykseen tarvitaan miljoonia siittiöitä, kurkkaus luukulta ei kyllä tuota mitään.

Vierailija
6/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmöitykseen tarvitaan miljoonia siittiöitä, kurkkaus luukulta ei kyllä tuota mitään.

Hedelmöitykseen riittää se yksi vikkelä.

Vierailija
7/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hedelmöitykseen riittää se yksi vikkelä.

Totta, mutta esimerkiksi kymmenen siittiön perille pääsy on epätodennäköistä ja vielä epätodennäköisempää, että joku tästä sakista kykenisi hedelmöittämään yhtään mitään.

Vierailija
8/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuossa kohtaa jo melko selvä, koska olin sammunut yöllä ja tuo oli aamulla. Ap

Jos olit totaalisen taju pois, niin mistä tiedät keitä kaikkia sinun kanssa on kehdannut.

Kunnnon breeding party.

Vierailija
9/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olit totaalisen taju pois, niin mistä tiedät keitä kaikkia sinun kanssa on kehdannut.

Kunnnon breeding party.

Vaikutat kivalta ihmiseltä, toivottavasti sulla ei oo ikinä lapsia, jotka teinikänneissään sammuu ja niitä yritetään käyttää hyväksi! :) Asunnossa ei ollut muita miehiä, siitä olen varma. Ap

Vierailija
10/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä sä oikein oot? 

Vierailija
11/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätodennäköistä, mutta sinun pitäisi kyllä käydä seri-keskuksessa (seksuaalisia rikoksia tutkiva yksikkö sairaalassa). Jos et aio aborttia tehdä, niin lapsen isällä ainakin pitää olla oikeus olla varma omasta isyydestään.

Vierailija
12/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mikään raiskaus ollut.

Seksi on aina nautinto. Oma syy, olisit pysynyt kotona ja sillä selvä

Vierailija
13/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin on.  Miehen mällissä on luokkaan 20 miljoonaa ... 200 miljoonaa siittiötä, eli keskimäärin noin 100 miljoonaa, ja yleensä tuottaa vain yhden taakan, tai ei yhtäkään.

Vierailija
14/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyjen unelma. Nauttikaa

Vierailija
15/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitäisi olla siten, että "vahinkoraskauden" taikka vahinkoraskauden tapauksissa, abortin voisi vaatia yhtä lailla joko nainen taikka mies. Lapsi (sikiö) on tasavertaisesti kummankin puuhaajansa. Ja jos tuleva äiti salaa raskauden tulevalta isältä niin pitkän ajan että abortti ei ole mahdollinen, niin mies ei saisi joutua mihinkään vastuuseen tai velvollisuuteen, silloin tilanne on suoraan verrattavissa spermapankkilapsi -tilanteeseen.

Vierailija
16/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat 100% varma olla niin isä ei tunnusta ja on tehtävä dna testi. (ilmainen)

Vierailija
17/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vielä tehdä rikosilmoituksen, vaikka ensimmäinen mies tuskin on isä.

Nainen voi tehdä #metoo rikosilmoituksen ihan milloin vain se tuntuu hyvätä, pelkkä sepite lähes aina riittää miehen tuomitsemiseksi.

Vierailija
18/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP varma ettet antanut suostumustasi hutikka päissäsi ennenkuin sammuit sohvalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi