Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär myös elättelee vähän tradwife-henkisiä ajatuksia..auttakaa

Vierailija
17.09.2024 |

Mulla on 2 teini-ikäistä nuorta, ja näin 1970-luvun kasvattina oikein kummastuttaa, miten vanhanaikainen heidän maailmansa on sukupuolten suhteen. Modernia siinä on se, että on ok olla queer, mutta jos et ole, niin pitäisi olla todella stereotyyppinen sukupuolensa edustaja.

Minua huvitti, kun tyttäreltä loppui julkkisihastus johonkin (mies)näyttelijään, koska hän oli jossain muotilehdessä vähän taiteellisissa muotikuvauksissa, jossa hänellä oli mm. helmet ja värikkäitä vaatteita. Hän sanoi ettei ole ikinä nähnyt mitään niin oksettavaa. Minusta tyyli muistutti vähän minun nuoruuteni ihailtuja glam-rokkareita, ei sitä kasarilla ja ysärillä kukaan ällötellyt ja homotellut. Ja hän näytti somesta, miten kaikki kommentit oli että ei ole ikinä nähnyt mitään niin oksettavaa, oksennushymiöitä, kommentteja että "unstan" eli lopettaa fanittamisen. Järkytys osin tuli varmaan siitä, että ko. henkilö yleensä pukeutuu perinteisen miehekkäästi, mutta oli se kummallinen reaktio. 

Samoin meidän nuorten mielestä on olemassa "sukupuolityypillisiä" hiuksia ja esim. lyhyet hiukset naisella on yök. Paitsi jos on lesbo, niin voivat olla osana identiteettiä. Tytär myös elättelee vähän tradwife-henkisiä ajatuksia, romanttisia fantasioita kotiäidin elämästä, ja sanoo ettei halua mun elämääni, jossa joudun kilpailemaan työelämässä miehiä vastaan. Hänen unelmat on kuulemma perhe, lapset ja kotiäitiys. Aina kun kuuntelen noita, tuntuu että eletäänkö me jossain dystopiassa, jossa kaikki taantuu.

Mitä tein väärin?

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se tradwifeily tosiaan olla aikansa mukavaa elämää jos onnistuu pokaamaan hyvätuloisen miehen. Mutta sitten jos (kun?) muuttuu trad-ex-wifeksi niin ei olekaan enää kivaa :) ja ukko voi vaihtaa nuorempaan tradwifeen.

Mies harvoin jättää vaimonsa. Naisilla rakkaus loppuu ja laittavat eron vireille.

Komea mies  jättää, et oo ilmeisesti komea ja vaimo on pattaya h.uorraa ja lapset ei näytä sulta???

Vierailija
42/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kiinnostava dilemma. Jos ei tykkää helminauhapojista, niin oma asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäidit kunniaan. Ihaninta kun kotona joku odottaa vaikka koululaista <3  jaksaa kuunnella ja olla läsnä.

Jos jaksaa niin hyvä, silti on huvä tiedostaa valintansa jos ei jaksakkaan. Moni ei lopulta jaksa. 

Vierailija
44/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näille ei opeteta ettei muita saa arvostella ulkonäön perusteella? 

Vierailija
45/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se farmarimies joka myös "tankkaa suoraan täyteen"? Oletko naisten saavutukset-hullu? Oletko puppamies?

Vierailija
46/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti-ilmiöitä tulee ja menee, anna kasvaa rauhassa näiden asioiden kanssa, löytää kyllä ihan itse oman juttunsa. 

Vierailija
47/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muoti-ilmiöitä tulee ja menee, anna kasvaa rauhassa näiden asioiden kanssa, löytää kyllä ihan itse oman juttunsa. 

Monelle se onlyfan on se juttu joka kulkee mukana loppun elämää.

Vierailija
48/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se tradwifeily tosiaan olla aikansa mukavaa elämää jos onnistuu pokaamaan hyvätuloisen miehen. Mutta sitten jos (kun?) muuttuu trad-ex-wifeksi niin ei olekaan enää kivaa :) ja ukko voi vaihtaa nuorempaan tradwifeen.

Mies harvoin jättää vaimonsa. Naisilla rakkaus loppuu ja laittavat eron vireille.

Komea mies  jättää, et oo ilmeisesti komea ja vaimo on pattaya h.uorraa ja lapset ei näytä sulta???

Lol palstamamma pistää parastaan 😅 Ilmeisesti n. 70 % länsimaisista miehistä on Pattayan iloisten tyttöjen kanssa naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi