Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet antanut pakit naiselle ensitreffien jälkeen?

Vierailija
17.09.2024 |

Mikä on ollut syynä siihen ettet ole tahtonut nähdä naista enää? Miten annoit pakit? 

Toinen kysymys: Jos sinulla kestää pari tuntia vastata naisen viestiin, johtuuko siitä ettei vaan kiinnosta? 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei puhunut eikä katsonut silmiin.

Vierailija
42/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt pöksyihin vaikka olisin kovasti halunnut.

Vierailija
44/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tuli hakemaan.

Vierailija
45/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus toiseen kysymykseen: Jos vastaa heti, naiselta tulee uusi viesti saman tien ja sitten ei enää muuta tehdäkään kuin viestitellä jatkuvasti. Parempi vähän jarrutella aluksi.

Vierailija
46/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että minulla on 20min aikaa tehdä vaikutus. Oli sarjadeittailija, olin jo toinen sinä iltana ja minun jälkeen vielä kolmas jäljellä. 

Tässä pitäisi kommentoida takaisin, että hoisit jo kaksi ennen häntä, etkä jaksa vielä kolmatta kertaa, mutta tulee takaisin sen seuraavan treffin jälkeen, niin annat hänelle parasta mitä sinulla on. =)

Vierailija
47/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pakit koska nainen ei kertonut että hänellä on lapsia

Vierailija
48/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli joku hevosiin liittyvä harrastus. En tiennyt siitä aluksi ja heppa tytöt ei kiinnosta. Haisevat ja siinä on jotain pervoa pomppia hevosen selässä kuin nu**isi 

Vierailija
49/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaus toiseen kysymykseen: Jos vastaa heti, naiselta tulee uusi viesti saman tien ja sitten ei enää muuta tehdäkään kuin viestitellä jatkuvasti. Parempi vähän jarrutella aluksi.

Tämähän on ihan parasta!! Minä ainakin haluan unohtua viestittelemään tuoreen ihastuksen kanssa vaikka koko päiväksi.

50/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen tavannut Tinderin kautta 32 miestä ja heistä kaksi kolmasosaa on antanut minulle pakit joko jo ensitreffien jälkeen tai sitten vasta useamman tapaamisen jälkeen.

!

Vierailija
51/59 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tahtonut nähdä uudestaan, koska en ollut kiinnostunut. Joko ulkonäössä tai persoonassa on ollut jotain sellaista, mikä häiritsee.

Kahden tunnin vastausaika on mulle melko tyypillinen ja johtuu siitä, että mulla on töitä tai muuta tekemistä. Ei kerro kiinnostuksesta.

Vierailija
52/59 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/59 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/59 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli ruma, lihava, työtön tai ei-akateeminen.

Vierailija
55/59 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyhmä kuin saapas. Ulkonäöltä oli kyllä 5/5.

Vierailija
56/59 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä. Takia. Aloitatte. Miehille. Suunnattuja. Keskusteluja. Palstalla. Jossa. "Miehet". Ovat. Naisia? M i k s i ?

Vierailija
57/59 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te ole edes päässeet treffeille 🤣😂

Nämä ovat naisten vastauksia. Tämä on yhä edelleen vauva.fi. En tajua millainen idi.ootti tekee uudestaan ja uudestaan miehille suunnattuja ketjuja naisten palstalla😂😂😂 kyllä voivat aikuiset ihmiset olla TYHMIÄ!!!!

Vierailija
58/59 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat, jykevät puut ovat vaikuttava näky. Ne herättävät hassulla tavalla kunnioitusta, kun niitä katselee. Hyvinvoivat puut ovat voineet elää satoja vuosia samalla paikalla ja nähdä kaiken, mitä ympärillä tapahtuu. Puu on pysynyt pystyssä vaikka säät olisivat vaihdelleet. Jos itsetunto on ollut lapsesta saakka riittävän hyvä, se ei murru ensimmäisten elämän kriisien kohdatessa. Lapsena heikon itsetunnon saanut joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, jos aikuisena kohtaa isoja pettymyksiä. Huono itsetunto johtaa herkemmin itsesyytösten kehään, jossa nähdään kaikki epäonnistumiset itsestä johtuvina. 

Vierailija
59/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huono sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan