Mies, miksi olet antanut pakit naiselle ensitreffien jälkeen?
Mikä on ollut syynä siihen ettet ole tahtonut nähdä naista enää? Miten annoit pakit?
Toinen kysymys: Jos sinulla kestää pari tuntia vastata naisen viestiin, johtuuko siitä ettei vaan kiinnosta?
Kommentit (59)
Oli käsitellyt kuvansa niin, että en meinannut tunnistaa ja käynnyt varmaan juuri ottamassa isot huulitäytteet. Ehdotti tapaamista kalliiseen ravintolaan ja käyttäytyi niin, ettei tehnyt elettäkään, että olisi maksanut oman ruokansa/juomansa, lasku oli 98e.
Liian kaunis. Olisi pettänyt ja jättänyt kun kyllästyy.
Kävi ilmi, että naisella oli lapsia.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen tavannut Tinderin kautta 32 miestä ja heistä kaksi kolmasosaa on antanut minulle pakit joko jo ensitreffien jälkeen tai sitten vasta useamman tapaamisen jälkeen.
Mistä luulet pakkien johtuneen?
Aika lieviä syitä teillä. Ainoita päteviä syitä on olleet väärä kuva ja exien haukkuminen. Kaikki muun on omaa mamoilua.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos ei ole seksiä ekalla kerralla, niin turha vaivautua toisille treffeille. Kipinää joko on tai ei ole. Olen niin monen naisen kanssa harrastanut seksiä ekalla tapaamisella, että pienempi roihu ei vain riitä.
No ei ne torjumasi naiset ole mitään menettäneet.
Miespuolinen hutsu olet
Mua kiinnostaisi miksi mies antaa ensitreffien jälkeen pakit mutta ehdottaa tapaamista vielä kaverina. Siis ihan ehdottaa konkreettista tekemistä siihen seuraavaan tapaamiseen. Olenko vain niin ruma mutta hyvä tyyppi että kaverina menee?
Halpa maku vaatteissa, kengissä ja tuoksussa. Hiukset oli kuin haalistunut moppi.
Puhetyyli ei vastannut mielikuvaa minkä antoi viesteistä.
Etupylly pyypyy tuoksahti hyhhyh pahalle
Ette te ole edes päässeet treffeille 🤣😂
Kerran elämässä käynyt treffeillä ja tavallaan unohdin sen jälkeen asian, ei tullut vaan otettua yhteyttä. Joskus sitten satuin näkemään tätä ja moikkasin vaan.
1. Olikin miesvihaaja, halusi silti munaa ja loukkaantui/suuttui pahasti kun en lähtenyt ekoilla treffeillä panemaan.
2. Oli jotenkin paranoidi/hullu/epävakaan oloinen.
3. Oli reippaasti lihavampi kuin mitä deittiäppien kuvissa. Ihminen joka valehtelee itselleen tai muille ei ole parisuhdematskua.
4. Käytti koko treffit siihen että tilitti vaan ongelmistaan. Kaikki oli huonosti ja kaikki muut oli näihin ongelmiin syyllisiä.
5. Haisi tosi oudolle.
6. Veti aivan tolkuttomat kännit ja unohti mainita että hänellä on lapsia (4).
7. Koirahullu. Puhui vaan koirista 1,5h. Tauotta, ihan kokoajan.
8. Eka asia mitä sanoi minulle oli "luulin että sä oisit pidempi" (oon 186cm). Mitähän jos menisin treffeille ja mun eka kommentti olis "luulin että sulla on isommat tissit". Loppu treffit suht lyhyeen ja blokkasin kotimatkalla.
9. Tuijotti luuriinsa ja jokainen keskustelunhaara päätyi siihen että puhui pahaa eksästään.
Joskus sanon suoraan. Joskus vaan blokkaan.
Ulkonäkö ei miellyttänyt. En sano että ei olisi ollut kaunis, mutta ei omaan makuun
Vierailija kirjoitti:
Antoi heti ensitreffeillä eikä ollut kummoista. T: M65+
Oliko alle 20v ?
Vierailija kirjoitti:
Puhetyyli ei vastannut mielikuvaa minkä antoi viesteistä.
Itse olet mielikuvan muodostanut, hän ei sellaista sinulle ole antanut. Turha häntä siitä on syyttää. Itse en koskaan osaa päätellä viestien perusteella, millainen toisen puhetyyli on, se tulee aina enemmän tai vähemmän yllärinä.
Väitti olevansa urheilullinen, no ei kyllä ollut. Ja räpläsi kännykkää koko ajan.
Sanoi, että minulla on 20min aikaa tehdä vaikutus. Oli sarjadeittailija, olin jo toinen sinä iltana ja minun jälkeen vielä kolmas jäljellä.
Oli liian halvat kengät.