Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta teillä on löydetty mammografiassa rinnasta

Vierailija
17.09.2024 |

Paitsi syöpää. Multa otettiin paksuneulanäyte tänään. Nyt viikko odotellaan tulosta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi heti ultratessaan, että syövältä se näyttää. Niin kuin sitten olikin. Kyllä ne sen näkee, mutta pakkohan asia on varmistaa. Jo mammografian ottaja näki kuvista, että on jotakin poikkeavaa ja sanoi, että älä säikähdä, jos tulee soitto lisätutkimuksiin.

Vierailija
22/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

patti, mutta lääkärin mielestä se ei näytä pahanlaatuiselta. No ei tässä ole enää montaa kuukautta, niin on seulonta. Kuulemma riittää ne 2 vuoden välein tapahtuvat seulonnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kysta toisessa rinnassa. On kuvattu ja kaksi kertaa tyhjennetty yksityisellä, mutta tulee nopeasti takaisin. Kysta pitäisi ilmeisesti poistaa kokonaan, kun muuten täyttyy itsekseen. Tästä on jo muutama vuosi aikaa, kun viimeksi kävin yksityisellä.

Tiedän, että patti/kysta on jossain vaiheessa palannut takaisin ja se tuntuu rinnassa. Kävin kuun alussa julkisella seulonnassa, kun kutsu tuli. Tulos normaali. Tuloksissa ei ollut mitään mainintaa tuosta kystasta tms.

Vierailija
24/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kysta toisessa rinnassa. On kuvattu ja kaksi kertaa tyhjennetty yksityisellä, mutta tulee nopeasti takaisin. Kysta pitäisi ilmeisesti poistaa kokonaan, kun muuten täyttyy itsekseen. Tästä on jo muutama vuosi aikaa, kun viimeksi kävin yksityisellä.

Tiedän, että patti/kysta on jossain vaiheessa palannut takaisin ja se tuntuu rinnassa. Kävin kuun alussa julkisella seulonnassa, kun kutsu tuli. Tulos normaali. Tuloksissa ei ollut mitään mainintaa tuosta kystasta tms.

Ultra on hyvä täydennys rintatutkimukseen mammografian lisäksi. Toisella näkee sitä, mitä toisella ei.

Vierailija
25/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä seulottiin?

En ollut seulonnassa, vaan ihan yksityisesti kävin, sekä mammo että ultra tehtiin. Ikä 55 v.

Ap

Oletko ollut aiemmin seulonnassa? Entä oliko jokin epäilys kun päädyit yksityiselle mammografiaan?

Itse olin neljä vuotta sitten yksityisellä ja nyt ensimmäisessä seulonnassa.

Vierailija
27/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä seulottiin?

En ollut seulonnassa, vaan ihan yksityisesti kävin, sekä mammo että ultra tehtiin. Ikä 55 v.

Ap

Oletko ollut aiemmin seulonnassa? Entä oliko jokin epäilys kun päädyit yksityiselle mammografiaan?

Itse olin neljä vuotta sitten yksityisellä ja nyt ensimmäisessä seulonnassa.

Olen aikaisemminkin käynyt mammografiassa. Sain lähetteen gyneltä, kun edellisestä käynnistä oli jo lähes kolme vuotta aikaa. Hän ei käsin tutkimalla huomannut mitään. 

Ap

Vierailija
28/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä kommentteja?

Vierailija
30/37 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa

Vierailija
31/37 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
32/37 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kutsun jatkotutkimuksiin mammografiassa löydetyn vesirakkulan vuoksi. Eli mammografia ei paljastanut millaisesta rakkulasta on kyse. Se näkyi vasta jatkotutkimuksissa.

Vierailija
33/37 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain kutsun jatkotutkimuksiin mammografiassa löydetyn vesirakkulan vuoksi. Eli mammografia ei paljastanut millaisesta rakkulasta on kyse. Se näkyi vasta jatkotutkimuksissa.

Kiitos, kun vastasit. Kaikki muiden kokemukset on nyt terapeuttista. Tässä ei muuta tee, kun ajattelee, mitä siellä rinnassa on, vaikka lääkäri puhuikin hyvänlaatuisesta. Ap

Vierailija
34/37 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonnut perämoottori löytyi rinnasta. 

Vierailija
35/37 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto vielä

Vierailija
36/37 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesikelloja, yhden kerran otettiin ultraäänikuva, myöhemmin todettiin vain, että siellä niitä on yhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi