Yksityisten lääkäriasemien toimistomaksut alas, kiitos!
Joka käynnistä menee lääkärinpalkkion lisäksi vähintään kolmisenkymmentä euroa toimistomaksuja! Onko tämä kohtuullista? Minusta ei.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksityinen yrittäjä ole mikään sosiaalihuolto. Kohta vaadit jo partureita ja autokorjaamojakin tekemään työnsä ilmaiseksi koska olet niiiiiiin tärkeä ihminen. Perusta itse yritys ja tee ilmaiseksi työtä köyhille.
Luulen että jos parturilla tai autokorjaamolla olisi käytössä toimistomaksu varsinaisen taksan lisäksi niin useampikin asiakas ihmettelisi asiaa.
Saahan sitä ihmetellä ja pakko ei ole käydä jos liikaa ihmetyttää.
Olisin aina halunnut olla Lola Albright.
Vierailija kirjoitti: Ei todellakaan. Miksi kukaan maksaa tuollaisia summia?
Niin no..
Maksavathan jotkut 1000 euron vuokrastakin vain 300 euroa niin onhan tuo kohtuutonta joutua maksamaan 30€ palvelusta enempää kahta euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksityinen yrittäjä ole mikään sosiaalihuolto. Kohta vaadit jo partureita ja autokorjaamojakin tekemään työnsä ilmaiseksi koska olet niiiiiiin tärkeä ihminen. Perusta itse yritys ja tee ilmaiseksi työtä köyhille.
Et näemmä ymmärtänyt, mikä tässä on se pointti. Et todellakaan ole laukkaradan nopeimpia hevosia.
Tottahan se on, että Suomi on kallis maa.
"Työ luo uutta työtä." (Petteri Orpo)
Bisnes on bisnestä. Sen tarkoitus ei ole olla kohtuullista vaan tuottaa omistajilleen maksimaalista voittoa. Revi siitä
Vierailija kirjoitti:
Täyttä rahastustahan tuo on, mutta mitenkäs muuten ne lääkärien hirmupalkat siellä maksettaisiin?
Yksityinen lääkäri veloittaa erikseen. Nyt oli kysymys toimistomaksuista mitkä menevät vastaanottovirkailijan palkkoihin ja yleiseen putiikin ylläpitämiseen.
Olin viimeksi yksityisellä lekurilla vuonna 2011. Muistaakseni veloitettiin silloin toimistomaksua 13,50 € per käyntikerta. Hyvin ovat kyllä kyseiset taksat nousseet reilussa kymmenessä vuodessa.
Erinomainen tulonlähde yksityisille terveysalan firmoille.
Vierailija kirjoitti:
Erään lääkäriaseman lääkärin soitto (2 min puhelu) yli 130 e...
Ihanan eettistä.
Vierailija kirjoitti:
Noi saa ilmaiseksi kun kuuluu järjestöön
Mafiaan vai Helvetin Enkeleihin?
eikä iitä mihinkään edes tarvitse. EI tarvitse edes ilmoittautua nykyisin ja laskukin voi tulla sähköpostiin, kun lääkäri klikkaa ruutua. TOsin monessa paikassa se pitää maksaa toimistoluukulla, mutta ei sitä mihinkään tarvita oikeasti (paitsi rahastamiseen)
Luulen että jos parturilla tai autokorjaamolla olisi käytössä toimistomaksu varsinaisen taksan lisäksi niin useampikin asiakas ihmettelisi asiaa.