Tämä kuva sen todistaa että naiset rupsahtaa vanhetessa ja miehet vain paranee kuin viini vanhetessa
Tämä sen todistaa. Naiset rupsahtaa ja miehet säilyy komeina.
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/458512262_8903551231…
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset mummoutuu mutta miehet säilyy komeina pitkään.
Juu, kalju möhömaha onkin komea. Ainakin äitinsä mielestä.
Ja paskat. Jopa Tom Cruise on rupsahtanut, Brad Pitt on ok. Ilmeisesti käynyt tasokkaammalla plastiikkakirurgilla.
Vierailija kirjoitti:
Valitettava tosiasia. Kun nainen tulee tiettyy ikään, niin testosteroni ottaa vallan ja eihän se miehistyminen voi olla naiselle eduksi. Jotkut naiset sittwn vielä oikein odottaa, että vaihdevuoret alkaa.
Ikävää tissikkäälle, läskille setämiehelle? Vai kelle?
N 59, jolla on uusi, itseä nuorempi mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet säilyttää nuorekkuuteensa pitkään ja eihän tuo ihme ole. Olemmehan jumalan kuvia ja nainen on miehen kunnia.
Mies tehty Jumalan kuvana, nainen miehen kylkiluusta. Joten ei ihme. Mies on luomakunnan kruunu, nainen tämän apuri.
Jos näin olisi, niin miksi sitten miehellä ei ole yhtä kylkiluuta vähemmän? Mistä se kylkiluu luomista varten oikein repäistiin, kun mitään merkkejä puuttuvasta luusta ei miessukupuolelta löydy..?
Vierailija kirjoitti:
Ap siirtyy sitten miehiin, kerran koet niiden olevan parempia.
Ohessa yleissivistystä: Ei se toimi niin, koska normaalit miehet eivät kiinnostu toisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iteasiassa näin miehenä sanon että tuo oikeanpuoleinen nainen olisi hyvinkin kaunis jos tiputtaisi vain vähän painoa.
Annappa ohje miten se paino tippuu? Oletko itse normaalipainoinen mies? Tiedätkö että on olemassa sairauksia jotka turvottaa ja lisää painoa? Lääkkeet myös lihottaa.
Olen käynyt yli 15 vuotta salilla ja lenkkeilen lähes päivittäin. Sillä olen itse pysynyt kunnossa. Joskin on minullakin matkan varrella ollut loukkaantumisia niin salit ja lenkkeilyt jääneet vähemmälle ja tullut liikakiloja mutta sitten kun taas tervehtynyt niin homma jatkuu ja kilot karisseet. En kyllä ymmärrä miten tuo kysymyksesi liittyi aiemmin sanomaani? Sanoin vain että kyseinen nainen näyttäisi paremmalta hoikempana niin kuin kuka muu tahansa, en ymmärrä miksi otit sen jotenkin henkilökohtaisena hyökkäyksenä? Tarkoitukseni oli kehua naista, ei loukata tai pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettava tosiasia. Kun nainen tulee tiettyy ikään, niin testosteroni ottaa vallan ja eihän se miehistyminen voi olla naiselle eduksi. Jotkut naiset sittwn vielä oikein odottaa, että vaihdevuoret alkaa.
Miehillehän ei tule vaihdevuoria ollenkaan.
Miesten testosteroni alkaa laskea jo kolmekymppisenä.
Tutkimusten mukaan miehet toki vanhenevat huomattavasti naisia nopeammin, mutta unohdetaan nyt tosiseikat ja silitellään miesten hauraita egoja tuolla heidän itsensä keksimällä lauseella viinistä ja maidosta. Nyökytellään vaan mukana, koska jostain syystä miehille vanheneminen on ihan älyttömän kamala paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat. Jopa Tom Cruise on rupsahtanut, Brad Pitt on ok. Ilmeisesti käynyt tasokkaammalla plastiikkakirurgilla.
Mikähän siinäkin aina on, että jos julkkismiehet käyvät plastiikkakirurgilla (oletetusti), niin lopputulos on lähes poikkeuksetta luonnollinen eikä välttämättä edes arvaisi mitään. Sitten kun julkkisnaiset käyvät plastiikkakirurgilla, niin lopputulos on hyvin usein suorastaan karmaisevan luonnoton. Jokainen näkee, että nyt on käyty "kauneushoidossa":)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iteasiassa näin miehenä sanon että tuo oikeanpuoleinen nainen olisi hyvinkin kaunis jos tiputtaisi vain vähän painoa.
Annappa ohje miten se paino tippuu? Oletko itse normaalipainoinen mies? Tiedätkö että on olemassa sairauksia jotka turvottaa ja lisää painoa? Lääkkeet myös lihottaa.
Eri, mutta paino putoaa olemalla syömättä liikaa. Ei ole rakettitiedettä.
Ei muuten putoa. Ehkä lisää ei tule, mutta silleen paino ei kyllä tipu.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, keskimäärin. Olen reippaasti kolmekymppinen mies ja vieläkin jopa teinitytöt pyörivät ympärillä. En olisi nuorempana tällaista kyllä osannut odottaa.
Nautihan teinipimujen tiukoista perseistä ja pilluista.
Muistakaa että syömishäiriöisiä on paljon maailmassa! Kuinka moni hoikka nainen on terveellisesti laiha ilman syömishäiriötä? Aika harva. Laihuuden ihannointi on ihan sairasta.
Nyt on niin pieni, kolmen henkilön otos, että tämän tutkimuksen tulos ei ole luotettava. Ovatko henkilöt keskenään samanikäisiä, ovatko ennen -jälkeen - kuvat samoilta vuosilta? Mukavia kuvia ovat sinänsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yli 15 vuotta salilla ja lenkkeilen lähes päivittäin. Sillä olen itse pysynyt kunnossa. Joskin on minullakin matkan varrella ollut loukkaantumisia niin salit ja lenkkeilyt jääneet vähemmälle ja tullut liikakiloja mutta sitten kun taas tervehtynyt niin homma jatkuu ja kilot karisseet. En kyllä ymmärrä miten tuo kysymyksesi liittyi aiemmin sanomaani? Sanoin vain että kyseinen nainen näyttäisi paremmalta hoikempana niin kuin kuka muu tahansa, en ymmärrä miksi otit sen jotenkin henkilökohtaisena hyökkäyksen
Oletko mies vai nainen? Synnyttänyt? Sairauksia? Työtön? Töissä? Rikas? Köyhä? Ymmärrätkö että moni asia vaikuttaa painoon? Geenit ym. Ei ole välttämättä itsestä kiinni eikä siitä että syö liikaa. Itse syön kerran päivässä ja liikun eikä paino tipu. On sairauksia ja nivelrikkoa, astmaa, allergioita ym. Se ei kuule ole ruoasta ja liikkumisesta kiinni. Kukaan ei ole nuori ja hyvännäköinen ikuisesti. Se vaan sattuu olemaan tosi! Ainahan voi jossain harhaluulossa elää ja luulla ettei muka rupsahda ja vanhene koskaan varsinkin narsistin kaltaiset ihmiset jotka uskoo että on itse täydellinen.
Laita oma kuvasi niin voidaan ihastella kuinka komea/kaunis ja täydellinen olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yli 15 vuotta salilla ja lenkkeilen lähes päivittäin. Sillä olen itse pysynyt kunnossa. Joskin on minullakin matkan varrella ollut loukkaantumisia niin salit ja lenkkeilyt jääneet vähemmälle ja tullut liikakiloja mutta sitten kun taas tervehtynyt niin homma jatkuu ja kilot karisseet. En kyllä ymmärrä miten tuo kysymyksesi liittyi aiemmin sanomaani? Sanoin vain että kyseinen nainen näyttäisi paremmalta hoikempana niin kuin kuka muu tahansa, en ymmärrä miks
Ymmärrän, ymmärrän. Mutta ymmärrätkö että tässä ei ole kyse sinusta? Minulle on ihan sama vaikka sinulla kasvaisi meloni pers eessä. Kyse oli kuvan naisesta niin miksi loukkaannut hänen puolesta? Jos olet ruma ja lä ski niin älä pura sitä minuun.
No jos nainen saisi olla tuon näköinen kuin tuo mies, niin ihan samalta näyttäisi. Ei ole sekään nuoruuden kuosissa, eikä tarvikaan, mutta minusta molemmat naiset on oikein kauniita, ei leikelty oudoiksi. Mies vähän näyttää jotenkin yrittävänsä nuorekkuutta, ehkä joku rooli tms, mutta ei ole miehekäs minusta.
Mutta huomaa että vähän pulleampana nainen näyttää nuoremmalta, tuo tummahiuksinen ei kyllä rupsahtanut ole, vaan oikein söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yli 15 vuotta salilla ja lenkkeilen lähes päivittäin. Sillä olen itse pysynyt kunnossa. Joskin on minullakin matkan varrella ollut loukkaantumisia niin salit ja lenkkeilyt jääneet vähemmälle ja tullut liikakiloja mutta sitten kun taas tervehtynyt niin homma jatkuu ja kilot karisseet. En kyllä ymmärrä miten tuo kysymyksesi liittyi aiemmin sanomaani? Sanoin vain että kyseinen nainen näyttäisi paremmalta hoik
Ei se laihuus kuule kauniiksi tee ja varsinkin jos on ihan mätä sisältä niin kuin sinä! Julkeata haukkua ketään läskiksi ja rumaksi... Mieti kuinka paljon ihan ulkoisesti hyvännäköisetkin naiset on tehnyt viime aikoina itsareita ja kyllä sinunlaiset ulkonäön arvostelijat ja haukkujat on siihen syyllisiä!
Ja mitä sitten? Tuliko sinulle ap jotenkin yllätyksenä se, että ihmiset vanhenee? Jokainen rupsahtaa eri tavalla, koska olemme jokainen eri ihmisiä. Jos haluat pysyä nuorena, niin kuole nuorena.
Mistä ne kaljut, möhömahaiset, Prisman käytävillä laahustavat keski-ikäiset ukot sitten tulee 🤔