Mikä terapia on paras, jos vihaa kehoaan ja ulkonäköään?
Kommentit (27)
Järkyttävää että tuommoinen ulkonäköpaine on iskostunut sinulle. Siihen auttaa että terapoi itse itsensä. Ei ne terapeutit mitään ihmeitä saa aikaan. Jos kroppasi toimii ja kaikki jäsenetkin ovat jäljellä niin mitä rumaa siinä voi olla. Ulkonäköjä on erilaisia - eivät kaikki voi olla missikokoa ja näköä. Oikeassa elämässä on tuommoinen ongelma vähäpätöinen ja lisäksi aika hetkellinen kun ihminen vanhenee niin ei siinä kaunistu. Rupea elämään ja tyytymään siihen mitä sinulla on. Terveys on tärkein.
Kuntoilu sali painonhallinta parturi ja hiusten leikkuu. Ja jos ne auta niin vielä on plastiikkakirurgi.
Googlaa kehotuntemus ja uusi maailma avautuu sulle. Muista että keho on sun puolella, se suojelee sua ja kertoo, kun kaipaat jotakin. Mieli ja ajatukset valehtelevat ja saavat meidät jatkamaan ajatuksia vääriin suuntiin, jos emme kiinnitä huomiota siihen. Eli ekana lopeta sanomasta itsestäsi rumasti, se vaan ruokkii huonoja ajatuksia ja saa niiden määrän kasvamaan. Löydä jokin urheilulaji, joka on kuin tehty kehollesi. Koin itseni aina kookkaaksi, koska olen pitkä ja harteikas. Opin hyväksymään kehoni, kun aloitin jääkiekon. Siinä fyysisyydestä on hyötyä ja oli ihanaa kun huomasin sopivani johonkin tilanteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Mene visiitille lasten syöpäosastolle.
Siitä tulee mieleen vain se, ettei ole saanut miestä eikä lapsia ulkonäkönsä takia
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että tuommoinen ulkonäköpaine on iskostunut sinulle. Siihen auttaa että terapoi itse itsensä. Ei ne terapeutit mitään ihmeitä saa aikaan. Jos kroppasi toimii ja kaikki jäsenetkin ovat jäljellä niin mitä rumaa siinä voi olla. Ulkonäköjä on erilaisia - eivät kaikki voi olla missikokoa ja näköä. Oikeassa elämässä on tuommoinen ongelma vähäpätöinen ja lisäksi aika hetkellinen kun ihminen vanhenee niin ei siinä kaunistu. Rupea elämään ja tyytymään siihen mitä sinulla on. Terveys on tärkein.
Ei se ole vähäpätöistä jos ei saa kumppania, ja siten perhettä ja lapsia ym. Mulle on lähestymäni miehet usein ilmaisseet, ettei ulkonäköni viehätä (eikä se mikään ihme olekaan).
Sielunhoito. Tarkoittaa että luet Raamatusta että Jumala rakastaa ihmisiä ja haluaa pelastaa sinutkin. Ei ole mitään tärkeämpää kuin rakastaa Jeesusta ja lähimmäistä, kaiken minkä teet lähimmäisellesi, teet Jeesukselle. Rakasta rumia, rikkinäisiä, tyhmiä, vammaisia. Minä rakastan ja se on ihan parasta. Ei haittaa miltä näytät ja mitä osaat. Meitä odottaa ihana tuleaisuus ikuisuudessa. Sinut on kutsuttu, ota kutsu vastaan, jos haluat, se on vapaaehtoista.
Katso rohkeasti sinne peiliin, ja yritä vähä vähältä löytää hyviä asioita ulkonäössäsi.
Lopeta rumasti puhuminen itsellesi.
Kiitä kroppaasi siitä että se toimii.