Mitä valmistitte lounaaksi?
Mä laitoin perunoita, sienikastiketta ja uunihapankaalia, mulle oli eilinen hampurilaispihvi ja miehelleni mustapapapupihvejä (eines).
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Suursyömärit palstalla.
Miten niin, jos joillain on lauantailta tai sunnuntailtakin jäänyt jäljelle, ei kai täällä kaikilla jotain suurkeittiöitä ole.
Vierailija kirjoitti:
En syö.
Sama täällä, syön vain aamiaisen lounasaikaan ja päivällisen n. klo 18-20. IBS oireilee vähemmän, kun syön harvoin.
Valmistin sen jo eilen illalla, tänään lämmitin: texmex-Härkiskiusaus, jossa perunasipulia, kesäkurpitsaa, paprikaa ja kaurakermaa. Vuoallisesta syön sinkkumiehenä 4-5 ateriaa. Lisäksi oli kalapuikkoja ja puolukkaa, ja jälkiruoaksi itse paahtamiani hunajamanteleita ja mandariini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö.
Sama täällä, syön vain aamiaisen lounasaikaan ja päivällisen n. klo 18-20. IBS oireilee vähemmän, kun syön harvoin.
EN SYÖ JOKA PÄIVÄ.
PAREMPI NIIN.
EN TUNNISTA EDES NÄLKÄÄ.
Keitettyä makaronia, kera ketchupin.
Jääkaapissa on vegemakaronilaatikkoa, siihen kylkeen jotain raakaravintoa.
Nuudeleita ja boltseja. Näitä söin eilenkin ja syön vielä huomennakin. Päivällinen on sitten jotain ihan muuta kun syödään lapsen kanssa.
Nakkeja, fetasalaattia, omenakiisseliä.
Kaalilaatikkoa linsseillä ja ohraryyneillä. Tuli niin iso satsi että heitän varmaan osan pakastimeen.