Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mielestänne paljon liikuntaa per viikko?

Vierailija
17.09.2024 |

2x kuntosali

2x hiit-tyyppinen jumppa

1x uinti tai vesijuoksu

1x pidempi hölkkä/ripeä kävely n.10km

+ päivittäiset askeleet, tavoite 10000. 

Miten ja kuinka paljon te muut liikutte? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet tuollainen sporttipirkko, niin harvemmin heillä on tarvetta kysellä muilta, onko liikuntaa sopivasti vai ei. Itse se pitää tietää. Kunhan et vedä suotta överiksi. Palautuminen ja lepo on tärkeää.

Vierailija
22/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän pakonomaiselta liikunnalla jos ei ole mikään huippu-urhelija. Tuskinpa koska en huomaa mitään lajikohtaista treeniä tuossa. Palat loppuun jossain vaiheessa ja saat terveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks mul munat? 

Vierailija
24/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle riittää 4*pv koiran kanssa ulkoilu (en ole laskenut askelia) ja 2-3 kertaa viikossa sali eri toimintoja toteuttaen. En juokse, koska en pidä siitä (en pitänyt edes lapsena). Pyöräilyssä voisi tehostaa, taas meni kesä aika vähän pyöräillen.

Vierailija
25/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin. 

Kiva, kiitos! Ilmeisesti teillä ei juuri urheilla kun noin ahdistaa :) ap

Hih hih

Ap:n pitää päteä, mut veti herneen nenään😂

Vierailija
26/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan sopiva määrä kertoja, mutta hyvinkö jaksat noin kovatehoista tehdä noin usein? Vai onko vesiliikunnat sitten matalammalla sykkeellä?

Itsellä tulee joka päivä 1-3 tuntia peruskuntotreeniä (juoksu, pyöräily, sauvakävely) + 3-4 kertaa viikossa lihaskunto + kovatehoisempi lenkki 1-2 krt vko. Pyrin pitämään lepopäiviäkin kerran viikossa.

Vierailija
27/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen 10 km kuutena päivänä viikossa koska rakastan juosta.  Harrastan polkujuoksua ja olen hurahtanut siihen täysin.

En liiku koska täytyy liikkua vaan koska se on ihanaa, saan siitä paljon ja lataan akkuni juoksulenkillä. 

Olen harrastanut juoksua nyt  parikymmentä vuotta enkä aio lopettaa niin kauan kun kroppa kestää.  Olen nainen, täytän 60 kuukauden päästä ja kuntotestissä sain tuloksen erinomainen.

Olen ikäni liikkunut tavalla tai toisella ja se kuuluu elämääni kiinteänä osana.  Työni on fyysistä, olen sairaanhoitaja ja psyykkisesti kuormittavaa. Siksi juoksulenkki luonnossa irrottaa arjesta ja stressistä parhaalla tavalla.

Vierailija
28/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksen 10 km kuutena päivänä viikossa koska rakastan juosta.  Harrastan polkujuoksua ja olen hurahtanut siihen täysin.

En liiku koska täytyy liikkua vaan koska se on ihanaa, saan siitä paljon ja lataan akkuni juoksulenkillä. 

Olen harrastanut juoksua nyt  parikymmentä vuotta enkä aio lopettaa niin kauan kun kroppa kestää.  Olen nainen, täytän 60 kuukauden päästä ja kuntotestissä sain tuloksen erinomainen.

Olen ikäni liikkunut tavalla tai toisella ja se kuuluu elämääni kiinteänä osana.  Työni on fyysistä, olen sairaanhoitaja ja psyykkisesti kuormittavaa. Siksi juoksulenkki luonnossa irrottaa arjesta ja stressistä parhaalla tavalla.

Hienoa! Niin se on. Itsekin löysin juoksemisen nyt lähemmäs viisikymppisenä miehenä. En ole mistään koskaan saanut yhtä hyvää oloa. Etenkin polkujuoksu. Välillä vaan täytyy intoa hillitä, kun on taipumusta vetää turhan kovaa. :)

Vierailija
29/29 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin. 

Mä voin askarrella kissojen kanssa sulle ja lapsillesi mitalit. Tuon ne juosten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi