Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä ei anna tavata lapsia

Vierailija
17.09.2024 |

Lapset on aivopesty vihaamaan minua. Kertoivat olosuhdeselvityksessä, etteivät halua tavata minua, vaikka meillä on ollut normaalit ja lämpimät välit ja olisivat eron jälkeen ennemmin jääneet asumaan kanssani. Sitten heidät käännytettiin täysin minua vastaan. Nyt he eivät vastaa viesteihin eikä puheluihin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän sitten sen toisen osapuolen kertomus ja vielä niitten lastenkin.

Jokaisessa  kiistassa on aina ainakin kaksi osapuolta, ja tässä kolmekin.  Vain yhtä on nyt kuultu.

Vierailija
2/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän sitten sen toisen osapuolen kertomus ja vielä niitten lastenkin.

Jokaisessa  kiistassa on aina ainakin kaksi osapuolta, ja tässä kolmekin.  Vain yhtä on nyt kuultu.

Totta kai minä itse kerron tästä palstalla, vai pitäisikö yhdessä exän ja lasten kanssa kirjoittaa? Lähtökohtaisesti et siis usko vieraannuttamiseen ilmeisesti.

Itselläni on myös näyttöä tästä, se vain on silti oikeudessa melko hankala näyttää toteen juristin mukaan. Taitava puhuja saa asiat käännettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä. Valitettavasti. 

Se mitä seuraavaksi tapahtuu riippuu paikkakunnan toimintatavoista. Jossain puolustetaan lapsen oikeuksia ja jossain naisten oikeuksia.

Vierailija
4/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exäsi sinulle katkera erosta vai miksi tekee noin?

Vierailija
5/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni ei taas halunnut tavata lapsia. Tai sanoi että se uusi puoliso ei tykkää siitä, että joku sukulaisista tai tutuista saisi tietää että mies on jo ollut naimisissa.