Hyvä kofeiiniton iltatee?
Pitäisi löytyä tavallisesta marketista ja maku saisi olla mahdollisimman lähellä oikeaa teetä. Rooibos, ainakaan tavallinen, ei ole se mitä haen.
Onko tällaista olemassakaan?
Kommentit (30)
https://nordqvist.fi/collections/rooibos/products/keisarin-morsian-rooi…
Tää on maukas perustee
Vierailija kirjoitti:
https://nordqvist.fi/collections/rooibos/products/keisarin-morsian-rooi…
Tää on maukas perustee
Tuo hedelmäisyys tökkii. Ihan teen makuinen tee hakusassa.
Jos kaipaat "tavallista teetä" eli ilmeisesti mustaa teetä, osta kofeeinitonta mustaa teetä.
Vierailija kirjoitti:
Kamomillatee illalla rauhoittaa
ällöttävimpiä makuja mitä on
Toi kamomilla on tietysti paras, mutta eihän se mustalta teeltä maistu.
Moni juo muuten olalla teetä ja sitten kärsii unettomuudesta.
Ootko kokeillut Ilta-nimistä kahvia? Kofeiiniton versio, melko lailla kahvin maku jäljellä.
Kaakaossa ja suklaassa on kofeiinia. Tee maistuu teeltä, yrttihaudukkeissa on oma makunsa. Aika mahdotonta on löytää samanmakuinen tuote. Pukkalla ja Clipperillä on monta vaihtoehtoa, ovat suht kalliita jos ei maku sitten miellytä. Ruusunmarjaa, kamomillaa ja piparminttua saa ihan Xtrana, hunaja pehmentää makua.
Kokeilepa kuitenkin rooibosta. Nordqvistilla on nykyisin Keisarin Morsianta rooiboksena, minä juon yleisimmin sitä illalla, jos tekee mieli lämmintä juotavaa. Nordqvistin Muumi-rooibokset ovat myös juotavia, mutta nämä teen yleensä helleaikaan kylmiksi juomiksi. Pirkan rooibokset ovat lähes juomakelvottomia, karpalon makuinen menee jotenkin alas.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat "tavallista teetä" eli ilmeisesti mustaa teetä, osta kofeeinitonta mustaa teetä.
No kerropa merkki, tietåväinen. Taidat vain hölistä omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestistäsi tulee sellainen olo, että se on minun syyni, että sinulla on aukko sivistyksessä. No, vaikkapa tämä: https://www.ruohonjuuri.fi/products/english-tea-shop-kofeiiniton-musta-…
Mun ystävä ei käytä ollenkaan kofeiinia, mutta juo kyllä kofeiinitonta kahvia sekä mustaa ja vihreää teetä. Google varmasti toimii muillakin kun mulla.
Mä juon näitä yrttiteitä:
- hibiskus
- kamomilla
- rooibos
- hunajapensas
Entäpä kofeiiniton chai. Chai-mausteet tuovat teehen mustan teen maun, vaikka kofeiniia ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa kuitenkin rooibosta. Nordqvistilla on nykyisin Keisarin Morsianta rooiboksena, minä juon yleisimmin sitä illalla, jos tekee mieli lämmintä juotavaa. Nordqvistin Muumi-rooibokset ovat myös juotavia, mutta nämä teen yleensä helleaikaan kylmiksi juomiksi. Pirkan rooibokset ovat lähes juomakelvottomia, karpalon makuinen menee jotenkin alas.
Keisarin morsian on oksettavinta suomipaskaa mitä olla saattaa. Samaa tasoa hunajamarinoitujen broilerisuikaleiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole merkkejä, pitää hakea erikoisliikkeestä tai netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole merkkejä, pitää hakea erikoisliikkeestä tai netistä.
Sepä se, kysehän oli marketeista löytyvistä teemerkeistä. Ettäpä nämä jotkut kommentoijat jättävät aloitukset lukematta, vai eivätkö ymmärrä mitä kysytään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestistäsi tulee sellainen olo, että se on minun syyni, että sinulla on aukko sivistyksessä. No, vaikkapa tämä: https://www.ruohonjuuri.fi/products/english-tea-shop-kofeiiniton-musta-…
Mun ystävä ei käytä ollenkaan kofeiinia, mutta juo kyllä kofeiinitonta kahvia sekä mustaa ja vihreää teetä. Google varmasti toimii muillakin kun mulla.
Ruohonjuuri ei ole perusmarket, tolvana.
Miten olis tissimaito? Sitä lapsi taitaa olla vailla kun mikään ehdotus ei kelpaa.
Kamomillatee illalla rauhoittaa