Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee syyslomalla mökille

Vierailija
17.09.2024 |

Mies menee mökille yksin syyslomalla, ei halua perhettä sinne mukaan, menee korjailemaan mökkiä ja muut häiritsisivät vain siinä. Voiko tämä olla totta? Työreissun vuoksi, koska sattui juuri syyslomalle. Vähän kismittää koska miehell muutenkin tosi vähän lomia ja kummastuttaa, miksei kukaan saa tulla mukaan?? Onko kelleen käynyt näin ja miksi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut mukaan, olen osa-aikaeläkkeellä ja tummenevat syysillassa aika käy pitkäksi. Tein muutama vuosi sitten samaisella reissulla yllärikäynnin, ei ollut mökillä muita kuin mies.

Miksi et voi mennä mukaan? Onko mökki miehen yksityisomistuksessa? 

Vierailija
22/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle tekee hyvää olla pari kertaa vuodessa muutaman päivän ihan omassa rauhassa. Varsinkin, jos on lapsiperhe.

Ja millon aplla on tuo ja mies hoitaa lapsia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies menee laittamaan mökin talviteloille enkä edes halua mukaan. Saan siivota kotona rauhassa.

Kyllä minä ainakin hyvin paljon mielummin puuhailen mökillä kuin siivoan kaupungissa. Ei kävisi sellainen suhde etten pääse mökille. 

Vierailija
24/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se vain haluaa ryypätä siellä viikon putkeen ilman nalkutusta.

Vierailija
25/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia niin epäreilua.

Jos ei ole niin yksi lysti, kuka siellä mökillä jaksaa syksyllä olla.  Lähde sinä jonnekkin muualle lomailemaan. Vaikka pieni kaupunkiloma euroopassa.

Vierailija
26/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on työreissu?

varmaan sillä osa-aikaisella työttömällä, koska ainakaan miehellä se ei voi olla, kun sehän meni mökille

Vierailija
27/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarpeeksi katsellut toisen naamaa niin tuollainen viikko yksin on ihan paras tapa viettää lomaa.

Meillä on molemmin puolinen kunnioitus ja arvostus ja olemme perhekeskeisiä. Miten kukaan voi elää tuollaista mainitsemaasi elämää?! 

olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja ihanaa nähdä puoliso, juoda vaikka kahvit ja kertoa päivän kuulumiset. Parasta on se, kun näkee silmiin katsoessa rakkauden ja välittämisen.

mieheni liki 6 kymppinen, minä vähän nuorempi. 

Vierailija
28/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan mennä sinne jos epäilet vaikka olisi toinen nainen. Tai sitten haluaa olla yksin ja tehdä tarvittavia korjauksia, ottaa illalla kenties oluen pari ja nauttia vaan olemassa olosta. 

Vierailija
29/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarpeeksi katsellut toisen naamaa niin tuollainen viikko yksin on ihan paras tapa viettää lomaa.

Meillä on molemmin puolinen kunnioitus ja arvostus ja olemme perhekeskeisiä. Miten kukaan voi elää tuollaista mainitsemaasi elämää?! 

olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja ihanaa nähdä puoliso, juoda vaikka kahvit ja kertoa päivän kuulumiset. Parasta on se, kun näkee silmiin katsoessa rakkauden ja välittämisen.

mieheni liki 6 kymppinen, minä vähän nuorempi. 

joskus on hyvä olla erilläänkin, antaa tilaa, mua ahdistaisi jos koko ajan nyhvätään yhdessä

Vierailija
30/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut mukaan, olen osa-aikaeläkkeellä ja tummenevat syysillassa aika käy pitkäksi. Tein muutama vuosi sitten samaisella reissulla yllärikäynnin, ei ollut mökillä muita kuin mies.

Mitäs mies siihen?

Vierailija
31/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun miestä ja ilahdun joka kerta hänen näkemisestään ihan tosi paljon ja arki meillä on oikeasti toimivaa ja hauskaa. Silti vietämme välillä omia lomia ja uskoisin, että välillä erossa olo on yksi suhteemme tärkeistä jutuista. Miten sitä ehtii edes kaipaamaan toista, jos on koko ajan yhdessä?

Vierailija
32/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs outoa tuossa? Hyvä rauhassa remppaa tehdä. Lapset ei tuosta kärsi, turhaa takerrutaan toiseen liikaa. Ei vuodeksi lähdössä kuitenkaan.

Vierailija
33/41 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti kerran yksin mökille viikoksi ja jälkeenpäin selvisi että joku akkahan siellä oli ollut seurana! Mies joka ei kotona koskaan pyykkiin koske, osasikin yhtäkkiä pestä jopa lakanapyykkiä käsin, ettei vaan jäisi kiinni. Äijät on valehtelevia kusipäitä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
34/41 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo käyny noin. Meillä ei oo mökkiä.

Vierailija
35/41 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsoppas ensikerralla onko sitä mökkiä korjattu mistään kohtaa.

Kannattaa tehdä yllätyshyökkäys tunniksi sinne.

Aika läpinäkyvä tuollainen tunnin yllätyshyökkäys.

Vierailija
36/41 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi minähän sopisin lapsille myös hoitajan ja nauttisin viikon yksin kotona. Muutaman kerran olen saanut olla viikon yksin kotona ja on ollu luksusta. Kummasti koko talo pysynyt omilta jäljiltä siistinä, ei roiskeita vessassa,ei murusia pöydillä,ei tavarat ja vaatteet hujan hajan. Tosin muut lomaili ja itse olin sillä aikaa töissä,mutta oli pari arkivapaata ja vetäisin yksin kalsarikännit.

Vierailija
37/41 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin lähtisin sellaisen ihmisen luota, joka käyttää sanaa kelleen. Yök.

Vierailija
38/41 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön aloitus. Kellä se työreissu siis oli? 

Vierailija
39/41 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn ja mökkireissun yhdistelmä, viime vuoden aloitus viestiketju. Miten kävi miehen reissun, ap, mitä mies puuhaili?

Vierailija
40/41 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissun vuoksi? En ymmärrä aloitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme