Ööh miksi jotkut syö vielä tähän aikaan?
Öö ei tähän aikaa enää kuulu syödä?
Vain päivällä ja iltapäivällä syödään.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on nälkä.
Juuri näin. Ei nälissään nukuta..
Koska tulee nälkä. Ehkä käyn vielä kaupassa klo 01.00. Sitten laitan jotain air fryeriin.
Ööh, syön koska mä voin. Ei minua kukaan pakkomielteinen ihminen määräile. Voin syödä ihan mihin kellonaikaan tahansa.
Noudatan isomummoni ohjetta: Pitää syödä hyvin, että jaksaa nukkua. Isomummo eli 102-vuotiaaksi, joten ei voi olla epäterveellistä syödä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Olette luonnottomia. Lounas syödään klo.11.00 ja päivällinen klo.17.00. Tästä EI lipsuta.
Jos on vapaapäivä, niin heräilen klo 11. Töissä (vuorotyö) ei myöskään syödä kellon mukaan vaan sillon kun työt antaa myöten. Eli rytmiä ei ole, so what?
Minä syön päivällisen illallisena klo 21-22.
Vierailija kirjoitti:
Olette luonnottomia. Lounas syödään klo.11.00 ja päivällinen klo.17.00. Tästä EI lipsuta.
Asia selvä. Seuraavalla kerralla, kun joudut leikkaukseen jätämme sinut haava auki odottamaan, kun käymme syömässä klo 11.
Tiedätkö, menin aamupalan jälkeen töihin ja tulin sieltä hetki sitten, en vain pärjää pelkän aamupalan kanssa.
Aamuihmisten terrori. Syön nyt, että jaksan tehdä vielä kolmisen tuntia hommia.
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs söinkin tänään aamupalana klo 12.30, lounaan klo 16 ja illallisen klo 22. Sori siitä.
Ööö, miksi jotkut kirjoittaa jotain näin typerää viestinsä alkuun.
En ole syönyt tälle päivälle oikeastaan mitään vielä.
Yötä myöten pitää alkaa suunnittelemaan ruokalistaa syödäkseen.
Mä syön illalla, ettei aamulla tarvitse. Oon niin huono heräämään aamulla, että jos pitäisi vielä aamupalaa tehdä niin en ikinä ehtisi töihin. Monesti istun suihkussa vielä vartin lattialla silmät kiinni ja yritän tsempata, että "jaksaa jaksaa". Onneksi ei tartte aamupalaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vapaapäivä, niin heräilen klo 11. Töissä (vuorotyö) ei myöskään syödä kellon mukaan vaan sillon kun työt antaa myöten. Eli rytmiä ei ole, so what?
Olet sairas. Ihmisen tulee mennä nukkumaan ajoissa ja herätä aamulla aikaisin. Vuorotyö on epäilyttävää. Se antaa kuvan ettet ole kunnon ihminen vaan jollain tapaa epäilyttävä jolla on ongelmia elämässään. Säännölliset rytmit ja säännöllinen päivätyö antavat kuvan rehdistä ja luotettavasta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Seuraavalla kerralla, kun joudut leikkaukseen jätämme sinut haava auki odottamaan, kun käymme syömässä klo 11.
Minulla on säännölliset elintavat. Minua ei tarvitse leikata. Tuollaiset johtuvat täysin epäsäännöllisistä elintavoista. Nukutaan aamulla pitkään ja valvotaan yömyöhään. Syödään milloin sattuu. Elimistö ei kestä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs söinkin tänään aamupalana klo 12.30, lounaan klo 16 ja illallisen klo 22. Sori siitä.
Oksettaa... Etkö edes häpeä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Ihmisen tulee mennä nukkumaan ajoissa ja herätä aamulla aikaisin. Vuorotyö on epäilyttävää. Se antaa kuvan ettet ole kunnon ihminen vaan jollain tapaa epäilyttävä jolla on ongelmia elämässään. Säännölliset rytmit ja säännöllinen päivätyö antavat kuvan rehdistä ja luotettavasta ihmisestä.
No mitä sä täällä vielä kukut! Sun piti olla nukkumassa jo klo 22!!!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööööHHHHHHHHHHH
Olen töissä yhteen asti yöllä ja pääsen nukkumaan vasta kolmen aikaan. Syön kun on nälkä