En oikein pidä mistään kakuista
Kommentit (27)
Tykkään melkein kaikista. Ehkä käpykakku on typerä koska se kaakaon makuinen kuorrute on ikävää, prinsessakakku niin paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä jätä syömättä jää muille enemmän,minä en pidä en pidä siitä ja tuosta jankkaajista.
No mutta sehän on kiva, että sä syöt ja tykkäät. Mulle nyt ei ole ongelma se, mistä toiset tykkää tai ei tykkää, mutta se sen sijaan muodostaa ongelman, että noita kakkuja pakkotuputetaan eikä voida mitenkään uskoa, että niistä ei ihan oikeasti kaikki pidä.
Missä teille näitä kakkuja tuputetaan? Kahviloihin ei ole pakko mennä ja juhlissakaan ei yleensä kukaan vahdi toisten syömisiä. Olen kuluneella kesäkaudella ollut muutamissa juhlissa/ tapahtumissa ja tarjoiluista on voinut itse valita, mitä ottaa tai ottaako mitään. Kukaan ei ole minulle mitään kommentoinut, enkä ole huomannut muillekaan niin tehtävän.
Myös alkoholijuomat alkumaljoineen ovat olleet tarjolla niin, että niistä ei ole tehty numeroa. Ihan huomaamatta olen voinut ottaa alkoholittoman vaihtoehdon (migreenin takia) ja toisten mahdolliset raskaussalaisuudetkaan eivät ole paljastuneet.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä jätä syömättä jää muille enemmän,minä en pidä en pidä siitä ja tuosta jankkaajista.
Tämä!!
Onko tämä jotain hyväksynnän hakemista vai itsensä nostamista (*ehkä molempia...), kun tämä makeasta valittaminen täytyy vähän väliä tuoda täällä esille?
Mitä ihmeen merkitystä sillä on, mistä kukin tykkää...
Sama muuten tuo tulisen ruuan ylistäminen ja muiden "vauvasuuksi" haukkuminen.
Ei tee kenestäkään yhtään erityisempää ja parempaa, jos sellaisesta tykkää.
Ei terve ihminen kyttää muiden tykkäämisiä tai syömisiä.
Kannattaa ymmärtää, että kuten ihmisten sormenjäljet niin myös makuaistit ovat yksilöllisiä.
Kaikille ei vaan mene jakeluun.
Sekin on tietysti yksilöllistä, mitä ymmärtää ja mitä ei ymmärrä.
Jos mun puolisolta kysytään, niin sillivoileipä on parempaa kuin kermakakku. Itse kierrän sillileivät kaukaa, mutta kakkuja maistelen mielelläni, varsinkin perinteisiä kermakakkuja. Eikä kesä ole mitään ilman mansikkakakkua. Niin me olemme erilaisia.
Tämä!