Miehet. Mitä mieltä olette naisesta, jolla on siilitukka tai muuten ihan lyhyet hiukset?
Naisystäväni on mukava ja muuten kaunis, mutta usein hän leikkauttaa hiuksensa siiliksi. Haluaisin, että hän antaisi tukan kasvaa pidemmäksi.
Kommentit (51)
mielestäni sellaiset imi munaa hanakammin kuin pitkätukkaiset joita pitä päästä painaa alaspäin että tajuavat alkaa hommiin
Annie Lennoxin muistan tosi lyhyellä vaalealla siilillä. Sexy oli kyllä silloin.
Lähtökohtaisesti rekkalesbokampaus on suuri turn off.
Tietysti, jos nainen on muutenkin todella seksikäs (kuten Demi Moore/G.I .Jane tai Chralize Theron/Max Max), niin se lyhyt hiusmalli ei täysin poista kuuman naisen eroottisuutta, mutta ei se siilitukka sitä koskaan lisääkään.
Tykkään naisista, jotka tykkää hiuksista kiinni pitämisestä. Siksi pitkä tukka parempi.
Kelpaisi minulle mikäli olisi kova ja alistava persoona mikä antaisi minulle kunnolla piiskaa ja raiskaisi minut rajusti peräsuoleeni
Vaimollani on hyvin lyhyt tukka, ei kuitenkaan ihan siili. Hänellä on sukurasitteena erittäin heikko hiuslaatu, ja hiusten kasvu lakkasi hiljalleen kymmenisen vuotta sitten, Nyt 54-v. Olen täysin tottunut tuohon olemattomaan tukkaan. Vaimoni on muuten seksuaalisesti hyvin aktiivinen, ja saan mielestäni aivan riittävästi seksiä. Itse olen 43.
Jos nainen on hoikka, kapeakasvoinen ja kaunis, niin siilitukka voi olla hyvinkin seksikäs. Ylipainoisten ja/tai naamalotossa hävinneiden ei kannata edes harkita.
Jos on isot tissit, niin meneehän se.
Kauniilla naisella mikä vaan kampaus on kaunis, myös siili.
Rumalla naisella kaikki kampaukset ovat rumia.
En voi näkemättä sanoa kumpi ap:n ystävä on.
Hoikalle sirolle naiselliselle naiselle sopii kauniisti.
Ylipainoinen tai maskuliiniset piirteet omaavalla ei niin kaunista.