Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Timo T.A. Mikkonen. Onko muistoja täällä kenelläkään hänestä?

Vierailija
16.09.2024 |

Kuoli suht nuorena.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Kaisa Hermunenkin on kuollut. Hän oli pätevä toimittaja. On ikävä vanhanajan asiaohjelmia. 

Vierailija
22/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo T.A. yritti ratkaista John F. Kennedyn murhaa, ikävä että hän kuoli eikä kuullut että minä ratkaisin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETOVA TYYPPI!

Vierailija
24/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä viime aikoina katsellut Youtubesta vanhoja Hittimittari-videoita. Osassa juontajana on Timo T.A. Mulla ei oo muistikuvaa tuosta ajasta, muistan selkeämmin Mikko Alatalon juontajana. Jotenkaan Timo T.A. ei kravatteineen sovi nuorison musiikkiohjelman juontajaksi, mutta ihan hauskasti hän sanailee.

Vierailija
25/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli itseään täynnä oleva pelle. Ei muita muistoja

Vierailija
26/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naurattaa Ninan hehkutus, kuinka hän oli Timon elämän rakkaus. Jos Timo olisi ollut terve ja elänyt pitempään, olisi Ninakin takuulla vaihtoon mennyt.

Ja sinä tiedät tämän mistä? 

Vierailija
27/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tässä viime aikoina katsellut Youtubesta vanhoja Hittimittari-videoita. Osassa juontajana on Timo T.A. Mulla ei oo muistikuvaa tuosta ajasta, muistan selkeämmin Mikko Alatalon juontajana. Jotenkaan Timo T.A. ei kravatteineen sovi nuorison musiikkiohjelman juontajaksi, mutta ihan hauskasti hän sanailee.

Timo T.A oli tyylikkäämpi ja coolimpi kuin collegepuserossa ja silmälaseissa juontava Mikko Alatalo. 

Vierailija
28/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo T.A. yritti ratkaista John F. Kennedyn murhaa, ikävä että hän kuoli eikä kuullut että minä ratkaisin sen.

Kyllähän Timo T.A. tiesi kuka JFK:n oikeasti ampui, mutta ei keetonut meille taviksille. Lällällää! Meni sekin salaisuus hautaan.

Vierailija
29/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo T.A oli tyylikkäämpi ja coolimpi kuin collegepuserossa ja silmälaseissa juontava Mikko Alatalo. 

Siihen, että on Mikko Alataloa tyylikkäämpi, ei paljon vaadita

Vierailija
30/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Timo T.A. tiesi kuka JFK:n oikeasti ampui, mutta ei keetonut meille taviksille. Lällällää! Meni sekin salaisuus hautaan.

Ei tiennyt mutta minä tiedän.

Vierailija
31/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kotiin, antoi vaimolleen ison kimpun tulipunaisia ruusuja, sanoi "ramistan sinua" (heidän yhteinen tapa kertoa rakastavansa) ja seuraavana päivänä oli häipynyt tämän kampaajamestarin luo, ja sille tielle jäi. 

Lehdestä luettua, Tuiren haastattelu.

No, olis pitänyt hälytyskellojen soida, jos ramistaa eikä rakasta.

Vierailija
32/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailu Kokkisodassa jäi mieleen. Nainen kokkaa, minä en. Puoli tuntija jutusteli juontajan kanssa eikä edes tomaattia/kurkkua/mitä lie leikannut. Kokki sai tehdä aivan kaiken siinä joukkueessa.

Vierailija
33/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuollut edes saa olla rauhassa?

Vierailija
34/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhempi avioliittonsa pilasi maineensa. Oli toki sitä ennenkin turhan tärkeä jne. mutta ei mitenkään poikkeuksellisesti toimittajapiirien mittapuulla. Suhtautuminen häneen oli pikemminkin ymmärtäväistä ja hyväntahtoista, vähän kuin yli-innokkaaseen lapseen. 2000-luvulla muuttui surulliseksi pelleksi.

Vierailija
35/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin palstan äärioikeistolainen Hönö. Tämä "Mene töihin!", "loiset", "sosiaalipummi". Sitten itse sokeutui ja meni huonoon kuntoon. Karma!

Vierailija
36/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittimittarista muistan ja olihan se kamalaa, että terveys tuolla tavalla meni ja jäi kitumaan sitten loppuajaksi.

Vierailija
37/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet tuosta amerikkalaisuudesta silloin kauan sitten. Siihen aikaan se vaati rohkeutta. Verrattavissa siihen jos joku vastaavassa asemassa oleva on tänä päivänä sosialisti.

Vierailija
38/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo TA Mikkonen Fittness-vieraana 1993. (13.10.1993)

https://areena.yle.fi/1-50150742

Tämä on vielä sitä hyvien aikojen Timoa.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/08/27/mattiesko-kata-ja-timo-t-ysari…

Ei ainakaan huonompi vieras kuin Hytönen ja Kata mielestäni.

Vierailija
39/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se sen ratkaisi. Syyllinen oli Anneli Auer.

Lisäksi Timo T.A oli oikeasti ensimmäinen ihminen kuussa ja yksi vähemmän julkisuutta saanurt asia on, että hän on Spede Pasasen isä.

Nuorempana Timo T.A voitti Miss Suomi kisat kolme kertaa peräkkäin ja kaksi allekkain.

Vuonna 1971 Timo T.A kaatoi Juhani Tammisen avustamana Neuvostoliiton Izvetja turnaiksessa numeroin 14-2. Tamminen sai tehdä pari häkkiä säälistä Timo T.A:n syötöstä.

Turha kai mainita, että Timon saldo ottelussa oli 12 maalia ja nuo kaksi syöttöä. Venäjän maalivati ja valmentaja putosivat Moskovalaisen hotellin ikkunasta seuraavana yönä,

Talvisodassa Kenraali Mikkonen motitti Syvärillä yksinään 2000päisen viholliskolonnan ja sai sotasaaliiksi samovaarin puoli pakillista kaalisoppaa.

Vierailija
40/96 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo TA oli median kova uurtaja. Eikä sitä saa koskaan unohtaa. Hän toi Suomeen tositelkkarit ja muut hömpät. Jälkipolvensakin tulevat toistamaan noita mantroja. Suomen kansan pitäisi olla kiitollinen Timo TAn toiminnasta. Se oli esimerkillistä ja vavisuttavaa. Sillähän se tuorein emäntä ravaa kaikissa medioissa nyttemmin kertomassa kuinka telkkaria tehdään Timon mielestä väärin.

Pitäisi olla kiitollinen että toi tosi-tv paskan? Kiroan sitä paskan tuomisesta ja televisiomme saastuttamisesta!