Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi apua. Unohdin huomisen päivälliskalan 8h pöydälle huoneen lämpöön. Voiko vielä käyttää?

Vierailija
16.09.2024 |

Siirsin sen jääkaappiin heti. Tulin klo 10 kaupasta ja huomasin äsken, että 30€ lohi seisoo vieläkin pöydällä. En muistanut laittaa sitä kaappiin. Voiko sitä vielä syödä? Huomenna tulee vieraita. Ajattelin tarjota kalan heille, mutta uskallanko itse maistaa vai syönkö jotain muuta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei ole provo. Niin ei todellakaan voi.

Vierailija
2/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vierailelle voi tarjota mitä vain kunhan se näyttää, tuoksuu ja maistuu normaalilta. Jos näin on niin kala on ok. Älä kuitenkaan itse maista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käyttää!

Vierailija
4/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepppa itse ekaksi.......

Vierailija
5/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
6/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pois. Minäkin löysin helteellä roskiksesyta lohen (muovissa). Naapuri oli heittänyt kaksi päivää vanhan lohen pois ja se oli ollut roskapöntössä aamusta. Näin itse vievän sinne. Ite noukin sen illalla vasta ja tein ruokaa. Söin vielä seuraavanakin päivänä eikä tullut mitään. 

Vierailija
7/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et helvetissä. Ei sitä voi syödä enää tänäänkään.

Vierailija
8/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraille tai naapureille voi tarjota hyvin, itse en söisi.

Vierailija
9/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin sen kalan pakastimeen niin että jäähtyy kunnolla. Se on ihan kelvollista vielä. 

Vierailija
10/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa kissalle ensin. Jos kissa ei oksenna niin voi syödä ja jos oksentaa niin voit tehdä siitä lohimurekkeen vieraille.

Vierailija
11/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti keksi mitään muuta provoa?

Vierailija
12/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa kissalle ensin. Jos kissa ei oksenna niin voi syödä ja jos oksentaa niin voit tehdä siitä lohimurekkeen vieraille.

Taitaa kissan suolisto sietää kaikenmaailman eliöitä keskiverto ihmistä paremmin :D. Eli ei siis luotettava.

Vierailija
13/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin sen kalan pakastimeen niin että jäähtyy kunnolla. Se on ihan kelvollista vielä. 

Ei ei ei!! Tää on kaikista vaarallisin tapa. Kun kala sulaa, niin bakteerit lisääntyvät oikein eksponentiaalisesti. Kyseistä kalaa ei pitäisi syödä ollenkaan, mutta jos nyt ap haluaa ottaa riskin, niin vähiten vaarallinen vaihtoehto on kypsentää kala heti ja syödä se heti. 

Vierailija
14/14 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei!! Tää on kaikista vaarallisin tapa. Kun kala sulaa, niin bakteerit lisääntyvät oikein eksponentiaalisesti. Kyseistä kalaa ei pitäisi syödä ollenkaan, mutta jos nyt ap haluaa ottaa riskin, niin vähiten vaarallinen vaihtoehto on kypsentää kala heti ja syödä se heti. 

Ja olen mikrobiologi, että kannattaisi ehkä uskoa mitä sanon.