SALMONELLAA Lidlin tuotteessa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään Atriaa. Ei mitään tanskalaista ja saksalaista roskaa, joista tulee Lidlillä takaisinvetoja jatkuvasti.
Valmisruokia siis syöt. No kukin tavallaan. Minä ostan Lidlistä kotimaisia juureksia, vihanneksia, lihaa, kalaa, leipää jne. ja valmistan itse ruokani.
Vierailija kirjoitti:
Halpaa prosessoitua saksalaista paskaa, kohderyhmänä köyhät.
Yllätyitkö? Minä en.
Nyt on asiantuntia🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään Atriaa. Ei mitään tanskalaista ja saksalaista roskaa, joista tulee Lidlillä takaisinvetoja jatkuvasti.
Valmisruokia siis syöt. No kukin tavallaan. Minä ostan Lidlistä kotimaisia juureksia, vihanneksia, lihaa, kalaa, leipää jne. ja valmistan itse ruokani.
Ei lidlissä mitään kotimaista myydä. Itäeurooppalaista moskaa vain johon on laitettu suomenlipputarrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viim MP 27.8?
Ap haluaa vain mollata Lidliä kaivamalla esiin vanhoja juttuja.
Mutta lehdissä on tuo juttu nyt.
Kyllä näitä salmonella tapauksia on kaikissa kaupoissa aika ajoin. Turhaa hysteriaa, jos kypsennätte ruokanne ja pesette kädet ja välineet. Ulkomailla ongelma on paljon suurempi kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin pihveistä. Ei mistään valmisruoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://ilkkapohjalainen.fi/pohjalaisen-arkisto/atria-ketjun-emakkosika…
Noniin😅
Eipä päässyt kuluttajalle asti. Valvonta toimii. Toisin kuin näiden Lidlin ulkomaanlihojen kanssa, joita vedetään tuon tuosta myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
https://ilkkapohjalainen.fi/pohjalaisen-arkisto/atria-ketjun-emakkosika…
Noniin😅
Eipä päässyt kuluttajalle asti. Valvonta toimii. Toisin kuin näiden Lidlin ulkomaanlihojen kanssa, joita vedetään tuon tuosta myynnistä.
Missä sanotaan että tuo liha olisi ulkomaalaista?
Voi jollain olla pakkasessa.