Pidin tänään työhaastattelun, jossa tapahtui kiusallinen juttu😲
Minulla oli tänään työpaikallani haastateltavana eräs erittäin pätevän oloinen hakija. Haastattelu sujui hyvin ja olin jo mielessäni päättänyt, että kyllä se hän varmaan on, joka palkataan.
Sitten kuitenkin, haastattelun viime metreillä tapahtui ällöttävä juttu. Tämä työnhakija nousi tuolistaan ja päästi peräpäästään erittäin äänekkään ja ärhäkän pörähdyksen. Koko huone haisi karmealta. En tiedä oliko se vahinko vai ei, hän ei mitenkään reagoinut koko asiaan.
Jotenkin jäädyin siinä tilanteessa, enkä oikein muuta osannut sanoa, kuin että palataan asiaan tai jotain. Sitten avasin vaistomaisesti ikkunan ja ohjasin hänet ulos. Uskon että minun inhotukseni paistoi läpi, vaikka koitinkin olla asiallinen.
Nyt minusta tuntuu, että olinkohan liian töykeä. Hän oli joka tapauksessa erittäin pätevä hakija ja ansaitsisi tämän paikan. Luulen että palkkaan hänet tuosta epämiellyttävästä pörähdyksestä huolimatta. Toivottavasti häntä nyt vielä kiinnostaa, kun olin niin kylmäkiskoinen.
Huomenna otan häneen heti aamulla yhteyttä ja korjaan tilanteen!
Kommentit (55)
20 euroa riittää yhden ihmisen kolmen viikon kaikkiin menoihin.
T: Kokoomuslainen
Siis ohjasit hänet ikkunasta ulos? Monesko kerros?
Vierailija kirjoitti:
Ovesta ohjasin, olen vieläkin vähän shokissa..
Hitto nyt tiedän miksi ryssälässä putoilee ihmisiä ikkunoista alvariinsa. Lounaaksi kaalisoppaa ja iltapäivällä työhaastattelu! Ja minä kun luulin, että siellä turvallisuuspalvelu tyrkkii taas väärin arvanneita ikkunasta pihalle. Kyllä nyt tunnen itseni vähän hoopoksi.
Olisit vaan nauranut makoisasti kun hän pyöräytti.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan nauranut makoisasti kun hän pyöräytti.
Siis pöräytti, tarkoitin
Mun maha elää joskus ihan omaa elämää. Ja todellakin tahdosta riippumatta ilmaa tulee pihalle. Ruokavaliosta ei ole apua. Lisäksi en piereskele usein!
Työnhakijalle nolo tilanne, myös sinulle. Jos palkkaat hänet, älä muistuttele häntä tapahtuneesta.
Onko tästä haastattelusta montakin hieman muunneltua versiota?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on putinilla töissä
No hyi älä nyt mitään pierupersettä palkkaa
Tänään on ollut kyllä jännä päivä työhakurintamalla kun on oikein työnhakijan ja haastattelijan molempien versiot täällä!😂
Vierailija kirjoitti:
Pierut on perseestä.
Näinhän se menee👍🏻👴🏻🥳
Luin tästä tänään aiemmin toisenkin version!
Olisit vain todennut, että ei olisi vielä kannattanut torvea töräytellä.
Ap lopeta valehtelu ja mene hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Ap lopeta valehtelu ja mene hoitoon
Tämä on kuule ihan totta! Tapahtui meidän Porvoon konttorilla.
Mahtavaa, tämähän meni hienosti👌