Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä huomannut kenenkään miehen tahatonta erektiota. Olen yli 50v nainen. Olenko tyhmä?

Vierailija
16.09.2024 |

Mistä sen muka voi huomata, että miehellä alkaa housut jalassa seisoa. Kaikilla tuntuu olevan näitä kokemuksia. Itse en ole kyllä ikinä huomannut edes ex miehellä, vaikka oli vannoutunut clllege housujen käyttäjä.  Ihan normaalisti hän aina käyttäytyi, eikä peitelly etumustaan millään paidoilla tai takeilla. Kuvitteleeko naiset vai mitä? Vai painatteko esim.halatessa kroppanne niin kiinni mieheen, että mitään ei jää huomaamatta? En ymmärrä. 

N.53

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku pedo hiippari joka uneksii aina saunaseisokeista, mutta en minäkään ole koskaan nähnyt.

En edes yhteissaunassa, jossa vilkuillaan vain syrjäkarein. Jos olen kahdestaan jonkun naisen kanssa ollut saunassa, tai pienellä porukalla kuitenkin, niin jos joutuu selän pesuun tms niin silloin saattaa vähän nousta.  

Itselläni on joskus nuorena tullut hitaita tanssiessa seisokki housujen sisällä, ellen erikseen ole osannut sitä varoa.  Myös jos herää aamulla yhteismajoituksessa niin saattaa jäädä kiinni siitä että on yöpuvun housu  pystyssä siihen asti kunnes pääsee aamukuselle. 

Vierailija
2/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku pedo hiippari joka uneksii aina saunaseisokeista, mutta en minäkään ole koskaan nähnyt.

En edes yhteissaunassa, jossa vilkuillaan vain syrjäkarein. Jos olen kahdestaan jonkun naisen kanssa ollut saunassa, tai pienellä porukalla kuitenkin, niin jos joutuu selän pesuun tms niin silloin saattaa vähän nousta.  

Itselläni on joskus nuorena tullut hitaita tanssiessa seisokki housujen sisällä, ellen erikseen ole osannut sitä varoa.  Myös jos herää aamulla yhteismajoituksessa niin saattaa jäädä kiinni siitä että on yöpuvun housu  pystyssä siihen asti kunnes pääsee aamukuselle. 

Jantteri tulee kertomaan että tahattomat seisokit ovat jotain "pedo hiippareiden" juttuja ja seuraavaksi luettelee kolme tilannetta joissa itse niitä saa.

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jantteri tulee kertomaan että tahattomat seisokit ovat jotain "pedo hiippareiden" juttuja ja seuraavaksi luettelee kolme tilannetta joissa itse niitä saa.

Just.

🤣

Vierailija
4/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselläni on joskus nuorena tullut hitaita tanssiessa seisokki housujen sisällä, ellen erikseen ole osannut sitä varoa."

Meinasin tulla samaa kertomaan, mutta asia olikin jo hoidossa! Toki, en usko, että kyseisissä tilanteissa mikään määrä varomista olisi pelastanut tilannetta. Farmarihousut varmaan pelastivat pahimmalta telttamessulta.

Vierailija
5/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertookaa nyt miehet, että saako sitten tällainen kiusallinen tahaton seisokki teidät vaikka pakenemaan?  Tosiaan kun elin 20 vuotta miehen kanssa, jolle ei tuntunut tulevan koskaan niitä seisokkeja "normaali" elämässä, niin en ajatellut, että niin voi tosiaan käydä. Tämä ex siis kyyläsi kaikki naiset läpija kehui estoitta muita. Se oli yksi suurin syy eroommekin. 

Vierailija
6/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 on siis ap. 

Vierailija
7/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla niitä tule ja itselläkin tilanteissa, joissa on seksuaalinen lataus. Monesti on tanssilattialla niin käynyt ja töissä toimistollakin joskus. Housut vain pitää valita sopivasti, niin päällepäin ei juuri näy.

Vierailija
8/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertookaa nyt miehet, että saako sitten tällainen kiusallinen tahaton seisokki teidät vaikka pakenemaan?  Tosiaan kun elin 20 vuotta miehen kanssa, jolle ei tuntunut tulevan koskaan niitä seisokkeja "normaali" elämässä, niin en ajatellut, että niin voi tosiaan käydä. Tämä ex siis kyyläsi kaikki naiset läpija kehui estoitta muita. Se oli yksi suurin syy eroommekin. 

Kaipa se on sanomattakin selvää, että normaalilla psykologialla varustettu mies pyrkii kaikilla käytettävissä olevilla keinoilla peittämään tahattoman seisokin.

Parhaimmillaankin sellaisesta pääsisi hyväntahtoisen naureskelun kohteeksi, pahimmillaan saisi pervon maineen tai jopa kuonoonsa, jos oikein huonolla hetkellä ottaisi eteen.

Vierailija
9/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta eipä ole miehistä sen kummempaa kokemustakaan 😂

N

Vierailija
10/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se on sanomattakin selvää, että normaalilla psykologialla varustettu mies pyrkii kaikilla käytettävissä olevilla keinoilla peittämään tahattoman seisokin.

Parhaimmillaankin sellaisesta pääsisi hyväntahtoisen naureskelun kohteeksi, pahimmillaan saisi pervon maineen tai jopa kuonoonsa, jos oikein huonolla hetkellä ottaisi eteen.

Ihan oikeasti. .??

Vierailija
11/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa joku aika sitten olin taladafiliä ottanut edellis yönä ja menin uimahallissa suihkuun seuraavana iltana. Silloin oli lähellä, mutta onneksi sain sen menemään ohi, huh !

Vierailija
12/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas imarteli kouludiskoissa poikien varsinkin yhen tietyn pojan stondis mua vasten. Vielä kun se osui niin kivasti omiin paikkoihin siin keinuessa. Tuntui että oon niin kuuma tytsy ettei poitsu voi mitään. Vaikka sillä yhellä varmaan jöpötteli joka tytön kanssa tanssiessa mutta halusin tuntea ja tunsin itseni erityiseksi. Se suuteli mua aina tanssiessa joten aika ihanaa kaikella tavalla. Yhä edelleen säväyttää kun mies kiihottuu mua vasten niin et sen tuntee selvästi.

Vierailija
13/13 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti. .??

??  No ajattele itse mikä tahansa sellainen tilanne, missä seisokki ei olisi odotettava ja hyväksyttävä ilmiö. Miten muut suhtautuisivat?

Pahimpia tilanteita voisi tosiaan olla vaikka joku uimahalli, missä suojelumoodiin menevä vanhempi vaikka kuvittelisi seisottelijan innostuneen lapsistaan... tai vaikka joku gynegologin vastaanotto. Veikkaan, että miespuoliset heterogynegologit pukeutuvat vahingon välttämiseksi melko jämäköihin alushousuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä