Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOTILOT*** vk 7

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

En ole oksentanut pitkään aikaan ja sunnuntaina illalla tuli taas semmonen oksennuskohtaus. :-( Ei ole siis pahoinvointi vielä ohitse. Ainakin jotain oiretta tuppaa olemaan.

Ihan kun minäkin olisin muutaman kerran liikkeitä tuntenut. Tosin ne voivat toki olla suoliston kurnutuksia. Varmaan muutaman viikon päästä alkaa jo jotain tuntumaan, ehkä!

Kävin reilu viikko sitten kilpirauhasen vasta-ainekokeissa ja mun arvo oli 1,2 eli vähän korkeampi, kun on raja-arvo. Lääkäri lähetti mun paperit äitipolin ylilääkärille. Lääkäri sitten ultraa tutkii vauvan oikein perusteellisesti maaliskuussa. Hyvä, että vauvaa seurataan mun arvojen vuoksi. :-)

T: Ona rv 14+4

Vierailija
42/43 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko minäkin pitkästä aikaa. Lukemassa olen kyllä käynyt.

Eli viikkoja on kasassa jo 22+ ja olo on ihan hyvä. Mutta kyllä tässä kolmannessa on ollut paljon enemmän kaikenlaista pientä kremppaa... Aikaisemminkin jo johonkin ketjuun kirjoitin, että on tuota lantion löystymistä täälläkin, ollut jo ainakin kuukauden verran ja se ei todellakaan ole mukavaa. Alapäätäkin jomottaa, tai tuntuu siltä, että " tavarat" roikkuvat. Pitäisi varmaan olla alkkarit, jotka menee olkapäille asti, että kiristäisivät paikat kohdilleen ; D Tai siis ainakin siltä tuntuu. Ja rinnat ovat arat vieläkin, ikävää... Ja ja ja nyt on supistellut parina päivänä alavatsaa ikävästi, ei varsinaisesti satu, mutta särkee aika mojovasti. Ja kun on istumatyössä, niin jalat polvista alaspäin menee ihan jumiin päivän aikana, pohkeitä kiristää ja sääriä särkee.

Että on tämä mukavaa ; )

Mutta mikä on mukavaa, on se, että mulla on tämä päivä mukaan lukien 34 työpäivää (siis vain työpäiviä, lomapäivät, pyhät ja viikonloput eivät sisälly)!! JEE!!

Omanapaisesti valitellen, E ja " Jori"

Ai niin. Menen Femedaan 6.3. Silloin selviää, jatkuuko prinsessaputki, vai tuleeko prinssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa olen lueskellut pinojanne, mutta en ole aiemmin saanut aikaiseksi kirjoitella/esittäytyä itse.

Olen 28-vuotias kolmattaan odottava Itä-Suomesta, esikoinen täytti juuri 7 vuotta ja lähtee syksyllä kouluun ja kuopuksella ikää kertynyt tänään 1v 7kk. Olen tällä hetkellä töissä, mutta jään jo reilun kuukauden päästä kesälomalle ja sitten varhennetulle äippävapaalle 24.4. La. on 24.6. eli otan tuon maksimin 50 pv.

Kaikkea en muista mihin olin ajatellut kommentoida, mutta ehkä jotain.. Painosta sen verran, että minulla myös ihan kiitettävästi ylimääräistä, mutta sekä tämä että edellinen raskauteni ovat olleet siitä hassuja, että ovat toimineet lähinnä laihdutuskuureina.. Kuopusta odottaessani ylipainoa oli jopa 40 kg, mutta pahoinvoinnin ja terveellisten himojen ansiosta paino vain tippui puoleenväliin asti ja kun lähti nousuun saldo oli synnyttämään mennessä -1kg lähtöpainoon nähden. Eli kymmenen kiloa lähti kun olin puskenut 4,2 kg muksun ja paljon lapsivettä pellolle + muut turvotukset yms..

Nyt on taas paino ollut laskusuhdanteessa ja -3 kg on tällä hetkellä tilanne. Edelleen vain terveelliset ruuat ovat himojen kohteena, mm. appelsiinit, kohmeiset marjat yms.. Ja fetasalaatti punasipulilla ja mustilla oliiveilla, nam! Tosin hiljalleen on makea alkanut nyt maistumaan, viime viikonloppuna tuli vähän liikaa popsittua esikoisen synttärikakkua.. Niin ja lähtöpaino siis 10 kg vähemmän kun sain kuin sainkin pidettyä nuo kuopukselta lähteneet kilot poissa..=)

Joku puhui, että kolmas raskaus olisi rankempi ja yhdyn kyllä ainakin osittain tähän. Tosin mulla nyt tilanne erilainen kuin edellisessä raskaudessa, kahden ensimmäisen ikäeroksi kun tuli 5½ vuotta.. Eli ei ollut näin pientä hoidettavana ja huomioitavana.. Ja lisäksi olen päivät töissä, joten viikolla en iltaisin jaksa juuri kuin maata sohvalla..

Mutta nyt jatkamaan töitä, ensi kerralla lisää..

Mukavaa loppuviikkoa ja ystävänpäivää kaikille ja jaksoja sekä lopun rutistuksiin että alun pahoinvoinneista yms. kärsiville!

T. hmm.. 21+3