Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat miehet hylätään

Vierailija
16.09.2024 |

Surettaa seurata sivusta kun nuoremman puolison ottaneet miehet vanhenevat. Aluksi yhdessä liikkuminen vaimon kanssa vähenee, kyläilyt harvenevat ja kodin remontit hiipuvat. Mies ei vaan jaksa eikä ole enää kiinnostunut, vaimon menohalut vain kasvavat kun eläkeikä lähestyy.

Tuttavapiirissäni on nyt peräti 3 nopeasti vanhentunutta miestä, joilla avioeroprosessi on kesken tai ero jo voimassa. Oli arvattavissa, että tänä vuonna vasta 60 vuotta täyttävä vaimo ei jaksa katsella 74-vuotiasta, sydäntahdistimen varassa elävää miestä. Toinan pariskunta M 79, N 62. Ero tuli jo pari vuotta sitten. Kolmas pari kipuilee ja vaimo on hankknut rakastajan, koska miehellä ei kertomansa mukaan ole seissyt enää vuosiin. Mie hyväksyy tämänkin, jos vain vaimo ei jätä.

Sydäntäsärkevää.

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei viestitä todellista rakkautta enemmän kuin se, että kumppani jättää siinä vaiheessa kun puoliso tarvitsisi tukea eniten. Olette kyllä aika itsekeskeisiä, pyyteettömäään rakkauteen kykenemättömiä mätisäkkejä jos tuo on enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Ei kenenkään kannata tuollaisen kummpanin kanssa edes solmia mitään pysyvämpää

Vierailija
22/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole sama jos on 60 ja 74? Ei tuossa iässä enää ole mitään eroa.

Eroa on yhtä paljon, ei tietenkään suhteessa kuin 25 ja 39 tai 74 ja 88. 60 ja 74 parissa toinen voi  vielä lujasti työelämässä ja toisella alkaa vaikka muistisairaus tai muut krempat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70% eroista tekee nainen. Joten tämä tästä.

Joista 90% tapauksista mies on lopettanut parisuhteeseen panostamisen kokonaan ja odottaa että muija tekee ikävän päätöksen.

Vierailija
24/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä miehet ovat itse hyl'nneet perheensä nuoremman naisen takia. ori ettei myötätuntoni riitä näille itsekkäille p*skiaisille.

Asiassa on tämäkin puoli.

Vierailija
25/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän mies tarvitse naista mihinkään, vaan on mennyt sinne omille poluilleen? :D

Vierailija
26/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, miehet on niin lyhytnäköisiä ja typeriä. Keski-iän kiimassa vaihdetaan vaimo runsaasti nuorempaan. Nuorempi nainen ei kauaa jaksa sit nopeasti vanhenevaa kurttukassia lopulta katsella. Sitten nyyhkytetäänkin yksinäisyyttä tottelematon lerppu kädessä.

Onko mitään takeita että vaikka nainen itsekin olisi iäkäs hän jaksaa puolisoa katsella vanhna? Usein on helpompi elää yksin.

Voi olla noin. Tai sitten mies olisi halunnut päästä eroon vanhasta naisestaan, vaikkei uutta olisi ollut tilalle. Jostain syystä monet palstanaiset kuvittelevat, että jokainen nainen vain parantaa miehen elämänlaatua.

Vierailija
27/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joista 90% tapauksista mies on lopettanut parisuhteeseen panostamisen kokonaan ja odottaa että muija tekee ikävän päätöksen.

Naiset ovat niin helppoja vedätettäviä - luulevat päättävänsä itse! T: M65+

Vierailija
28/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä, yksi ihan tosissaan ihmetteli, että kun maksut loppui lähti se itätuontikin. Tekisitkö itse töitä ilman palkkaa?

Vierailija
29/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu, 30v nainen, nappasi varatun 45v miehen. Hänellä ei kuitenkaan ole aikomustakaan olla miehen kanssa loppuikäänsä, vaikka hänestä välittääkin. Mies on nyt vielä oikein jees, mutta ehkä n viiden vuoden päästä ikäero on jo liikaa.

Mies vaihtaa nuorempaan, vaikka kyllä 35-vuotias nainen voi olla timmissäkin kunnossa.

Vierailija
30/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu palvella miestä hautaan asti parhaan kykynsä mukaan.

Vierailija
31/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eikä tarvitse olla edes isoa ikäeroa. Itse olen samaa ikää mieheni kanssa (nyt viisikymppisiä) ja kunhan nyt lukiossa oleva lapsi muuttaa pois kotoa, muutan minäkin. En todellakaan halua nähdä millainen mies tulee olemaan 7-kymppisenä. Nyt jo lähinnä makaa sohvalla kännykkä kädessä ja valittaa. Ruoka pitää saada naaman eteen ja pyykit puhtaina kaappiin. Aion todellakin elää omat seniorivuoteni aktiivista elämää viettäen, jotenkin muuten kuin passaamalla vihaista äkäpussia.

Vierailija
32/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorikot ota vanhaa miestä kuin pelkästään elintason takia. Sitten kun tienaa itse riittävästi niin voi erota säilyttäen saman elintason.

Nuorikot? Ihanaa havaita, että kuuskymppinen nainen on palstalla lopultakin jotain muuta kuin hyödytön ja ikäloppu.

Vierailija
33/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli vuosia tai vuosikymmeniä hylännyt itsensä miehen takia eikä aio tehdä sitä loppuelämäänsä.

Vierailija
34/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli vuosia tai vuosikymmeniä hylännyt itsensä miehen takia eikä aio tehdä sitä loppuelämäänsä.

No se on ihan sama mihin se vanha luuska menee. Aika vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
35/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä miehet ovat itse hyl'nneet perheensä nuoremman naisen takia. ori ettei myötätuntoni riitä näille itsekkäille p*skiaisille.

Ja laitatko linkin kyseiseen tutkimukseen tai tilastoon. Myös yläpeukuttajasi voivat laittaa. Ilman linkkiä olette itse miehiä vihaavia paskiaisia.

Harva puolisoaan yli 15 vuotta vanhempi mies on ensimmäisellä kierroksella.

Vierailija
36/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu, 30v nainen, nappasi varatun 45v miehen. Hänellä ei kuitenkaan ole aikomustakaan olla miehen kanssa loppuikäänsä, vaikka hänestä välittääkin. Mies on nyt vielä oikein jees, mutta ehkä n viiden vuoden päästä ikäero on jo liikaa.

Mies vaihtaa nuorempaan, vaikka kyllä 35-vuotias nainen voi olla timmissäkin kunnossa.

Sehän tässä juuri on pointtina. Että mies vaihtaa nuorempaan, mutta lopulta jää yksin, kun kukaan nuori ei enää kelpuuta. Paitsi rahasta puol tuntia tai tunnin kerrallaan.

Vierailija
37/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorikot ota vanhaa miestä kuin pelkästään elintason takia. Sitten kun tienaa itse riittävästi niin voi erota säilyttäen saman elintason.

Nuorikot? Ihanaa havaita, että kuuskymppinen nainen on palstalla lopultakin jotain muuta kuin hyödytön ja ikäloppu.

No tuollainen 60v. maho mätisäkki kelpaa 90 vuotiaille miehille jos niillekään.

Vierailija
38/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu palvella miestä hautaan asti parhaan kykynsä mukaan.

Ja mitenkäs olet yämän nykyaikana ajatellut toteuttaa?

Vierailija
39/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se jennikin lähös on ei se sauhuu ilman tulta

Vierailija
40/175 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole sama jos on 60 ja 74? Ei tuossa iässä enää ole mitään eroa.

No ei todellakaan ole. 14 vuoden ikäero on 14 vuoden ikäero. Onneksi sinä et elä edes 60-vuotiaaksi, jolloin et voi todeta että olit väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä