Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" ystävänpäiväviesti" toiselle naiselle

Vierailija
12.02.2007 |

Stoori lyhyesti:

Sain tietää, että mieheni pettää minua. Ratsasin kännykän ja aika kiihkeää " kirjeenvaihtoa" oli ja todisteet " reissuista kaverin luokse" .

Selvillä on siis naisen puhelinnumero ja nimi+osoite.

Nyt on piru mielessä kokoajan ja tekisi mieli lähettää sille naiselle tekstari ystävänpäivänä. Mieheni kanssa käymän tekstarivaihdon perusteella hän tiesi, että on tekemisissä varatun miehen kanssa, jolla on lapsi. Miehelleni ja minulle on nyt tulossa ero. Tekis vaan mieli vittuilla hieman noin moraalittomalle naiselle! Miten tulen järkiini, enkä alennu noin lapselliselle tasolle?

PS: Jonkin verran palstaa seuranneena olen huomannut, että pettämisen hyväksyy yllättävän moni, mitä ihmettelen syvästi. Järjellä tajuan, että moraalikäsityksiä on monia, mutta en siis oikeasti voi käsittää, miten vieraissa käyminen on ihmisten mielestä ihan ok!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pahasti on jotain siinä naisessakin vikaa, kun TIESI olevansa perheellisen miehen kanssa. Minusta varattuihin ei vaan kosketa vaikka olis mikä! Itse en ainakaan koskaan pystyisi ottamaan eroavan parin lapsen vihoja niskoilleni, sillä tiedän, että lapsen tajutessa äidin ja isän eronneen siksi että minä tulen kuvioihin, lapsi ei arvostaisi minua pätkääkään.

Mutta tuollaista tilannetta ei onneksi pääse syntymään, minut on kasvatettu hyvin ja moraalilla.

Sen verran pirua kyllä löytyy, että kyl mä jonkun nasevan viestin muijalle antaisin, mut ehkä menisin lapsen kans käymään ovella et täti voi ihan itse mun nicopetterille kertoa miks vie iskän pois. Mut ihan takuulla jotain tekisin. Vaikka myöhemmin voisin katua, se helpottais sen hetkistä oloa suunnattomasti

Vierailija
22/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHESI TÄSSÄ ON TEHNYT VÄÄRIN!!! EI SINULLE TUNTEMATON NAINEN!!

Ei ihme, että miehesi halajaa toista naista, jos olet noin kostonhimoinen tms... Ole onnellinen, että pääset eroon miehestä, joka on pettänyt sinua. JA anna olla, ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään vallalla oleva minä-minä-minä asenne...!!!

Ennen ihmiset osasivat sentää hiukan edes hävetä. Nykyään oma mielihyvä on ainoa millä tuntuu olevan merkitystä. Ei haittaa, vaikka rikkoisi lapselta kodin, kunhan saa tyydytettyä omat tarpeensa...

Toivoisin paluuta tuomitsevampaan yhteiskuntaan. Ihmisillä ei enää tunnu olevan minkäänlaista moraalia!:( Totta on se, että mies on tässä se joka on lupauksensa pettänyt, mutta minusta kyllä tällä toisella naisellakin on VASTUU...!!!

Itsekkin tunnen (valitettavasti hyvinkin läheisiä ihmisiä...) naisia, joita ei haittaa, he jopa NAUTTIVAT siitä kun saavat pokattua ukkomiehen:( En ymmärrä tätä, yhdellä syy lienee se, että hänen ex-miehensä vokoteltiin, ja joku selittämätön katkeruus on vallannut hänet, tahtoo tuhota muiden suhtaita:(

Mutta itse en ymmärrä, miten kukaan voi harrastaa seksiä varatun miehen kanssa, JOS hän tietää tämän olevan varattu. Ja nämä tekosyyt " olemme juuri eroamassa" jne. voi jättää omaan arvoonsa, ja kehoittaa miestä palaamaan asiaan kun ero on vahvistettu.

En ymmärrä sitä ajattelu mallia, etteikö toisella naisella (/-miehellä) olisi muka mitään vastuuta. He eivät ehkä ole luvanneet petetylle mitään (vert. kumppani uskollisuutta ymv.) mutta eikö pettäminen sodi heidän MORAALIAAN vastaan...??? Ai niin, ei tietenkään, minä-minä-minä, millään muulla ei ole mitään väliä, menköön lapsilta kodit rikki tai mitä tahansa, kunhan minä-minä-minä saan seksiä juuri siltä tyypiltä, kehen juuri sillä hetkellä olen iskenyt silmäni.

Vierailija
24/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä se ero onkin tulossa. Hienoa huomata, että joku ymmärtää mitä ajan takaa.

Tuskin sitä viestiä laitan. Olen normaalisti ihan järkevä ihminen, mutta tämä juttu on saanut pään sekaisin.

Vierailija
25/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin tälläisestä:( No, täytyy vain toivoa, että ko. nainen ja myös miehesi kokevat joskus saman... Että se ketä rakastaa ja johon luottaa pettää.

Vierailija
26/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että mies on se suurin sika, joka on ap:ta pettänyt.

Mutta, kyllä tuollaisten naikkosten moraali ihmetyttää. Eikö missään hälytä jos tietää miehen olevan varattu?

S80:

MIEHESI TÄSSÄ ON TEHNYT VÄÄRIN!!! EI SINULLE TUNTEMATON NAINEN!!

Ei ihme, että miehesi halajaa toista naista, jos olet noin kostonhimoinen tms... Ole onnellinen, että pääset eroon miehestä, joka on pettänyt sinua. JA anna olla, ansaitset parempaa.

Vierailija
27/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy siinä alkuperäisessä suhteessa sitten jonkun olla vikana,että lähtee suhteesta pettämään. Olitteko ap oikeasti onnellisia? Ikävää tietysti, mutta yleensä nämäkin asiat järjestyy lopuksi parhain päin. Haluaisitko että miehes vaan on sun kanssa, jos ei sua edes rakasta?

Vierailija
28/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä, että jos ja kun miehesi alkaa olla tämän toisen naisen kanssa ja kun teillä on yhteinen lapsi niin todennäköisesti joudut jonkin verran olemaan tekemisissä tämän naisenkin kanssa, mikäli heidän suhteensa jatkuu. Kaivat vain kuoppaa itsellesi, jos nyt alat käyttäytymään tuolla tavalla. Pysyttele tuollaisen yläpuolella.

Vierailija
29/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei voi kuvitellakkaan moista omalle kohdalle. Ollaan niin rakastuneita ja kaikki on hyvin, sitten putoaa pommi; toinen pettänyt. Koskaan ei voi olla varma, ettei rakas petä (toki ei pidä elää " pelossa" koko aikaa, sekään ei ole tervettä=)

Mutta pitää muistaa se, että harvassa huonossa parisuhteessa se pettäminen satuttaa...!!! Jos suhde on huono, niin pettäminen ei välttämättä tunnu miltään, ehkä vain helpottaa kun saa tekosyyn erota. Jos suhteessa taas kaikki on ihan ok, niin silloinhan se pettäminen satuttaa eniten.

Herää kysymys; miksi? Ja tälläisissä tapauksissa on hyvä miettiä, miksi se hyvä ja kunnollinen mies/vaimo pettää, vaikka suhteessa on kaikki hyvin? Eli ei kannata vaipua harhaan, etteikö oma mies voisi koskaan pettää... Vaikka suhteessa olisikin kaikki hyvin, surullista mutta totta:(

Vierailija
30/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako pettänyttä ihmistä tiedät? Kuinka moni oikeasti oli rakastunut, ja elää parisuhteessa vieläkin? Valitettavasti itse tunnen ties kuinka monta pettäjää, (harvassa tuntuvat nykyään olevan ne jotka eivät petä) ja eivät ne suhteet ole kestäneet. Osa on jopa palannut vanhaan suhteeseen takaisin. Ja eikös tutkimus kertonut joku aika sitten, että puolet avioliitoista päätyy eroon, ja pettämisestä alunsa saaneista liitoista vain 25% kestää... Joten se siitä " elämässä joskus vaan käy niin että _rakastuu_ varattuun" .

Ihastuminen on eri asia kun rakkaus. Ihastuminen on haaveilua, flirttiä ja seksiä, rakkaus on paljon vahvempi tunne. Rakastunut ihminen on myös sitoutunut, ihastuminen kestää vain häilyvän hetken.

Vierailija
31/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tapausta jossa petettiin ja siis todellakin löytyi tosirakkaus. Oishan se elämä ehkä mennyt sen edellisenkin puolison kanssa, mutta nämä ihmiset muuttuivat yksinkertaisesti onnellisemmiksi. Ja ovat olleet vuosia onnellisesti yhdessä. Tietysti joka tapaus on erilainen. Ei kaikki aina mene suuren rakkauden kanssa naimisiin eka kerralla.

Vierailija
32/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tapauksissa kyse näyttää olevan todella rakkaudesta.

Onhan noita esimerkkejä julkkiksissakin. Esim Tamara Lund, Virolaiset jne. tulee äkkiseltään mieleen.

Kukahan tuon 25%:n arvion on tehnyt? Epäilenpä, että moni ei kehtaa tunnustaa, jos suhde on alkanut pettämisestä, joten en pidä tällaisia tutkimuksia kovin luotettavina.

Vierailija:

Montako pettänyttä ihmistä tiedät? Kuinka moni oikeasti oli rakastunut, ja elää parisuhteessa vieläkin? Valitettavasti itse tunnen ties kuinka monta pettäjää, (harvassa tuntuvat nykyään olevan ne jotka eivät petä) ja eivät ne suhteet ole kestäneet. Osa on jopa palannut vanhaan suhteeseen takaisin. Ja eikös tutkimus kertonut joku aika sitten, että puolet avioliitoista päätyy eroon, ja pettämisestä alunsa saaneista liitoista vain 25% kestää... Joten se siitä " elämässä joskus vaan käy niin että _rakastuu_ varattuun" .

Ihastuminen on eri asia kun rakkaus. Ihastuminen on haaveilua, flirttiä ja seksiä, rakkaus on paljon vahvempi tunne. Rakastunut ihminen on myös sitoutunut, ihastuminen kestää vain häilyvän hetken.

Vierailija
33/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä alentua miehen tasolle. Jos kerran olette jo eroamassa niin säilytä arvokkuutesi ja hoida homma asiallisesti loppuun asti. Älä nyt tunnekuohussasi tee mitään järjetöntä (näitä kostojuttuja), jota voisit joskus myöhemmin katua. Elämä jatkuu, vaikka se tässä tilanteessa tuntuukin todella kurjalta. Selviät kyllä, tsemppiä!

Vierailija
34/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle sallittakoon kunnon meuhkaaminen. En nyt tarkoita etta tukkanuottasille pitaisi ryhtya. Mutta anna naisen kuulla osansa.

Jos han tohon leikkiin lahti niin...

Sinua on loukattu ja tottavie saat ilmaista sen!

Laita vaikka onnittelu siita etta saa nyt ihan omaksi sun kuppaisen miehen. Ja onhan se mies pettanyt sita toista naistakin sinun kanssa. Vissiin ainoa tilanne jolloin nainen hyvaksyy miehellaan kaksi naista kun han on se toinen. Mutta periaatteessa jarjestysnumerolla ei ole mitaan merkitysta, sama lopputulos kuitenkin.

Ja pah tosta etta nainen omalla kaytoksellaan ajaa miehen pettamaan. Mita skeidaa, kylla se pettaminen on sen pettajan oma ongelma. Toisen tekemiset ja tekematta jattamiset eivat siihen vaikuta.

Ala vain ap ajattele etta sinussa olisi vikaa tai jotkut ongelmat liitossanne aiheutti pettamisen. Aviovalassa lupaa rakastaa niin myota kuin vastamaessa, eika lahtea hyppaamaan muiden petiin.

muista; karma is a bitch ;)

Vierailija
35/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun esim. Virolaiset tai Tmara Lund meni animisiin, oli ihan eri meininki Suomessa. Aikansa suuri kohu oli Johanneksen ja Kyllikin rakastuminen, sillä (molemmat?) olivat tahoillaan naimisissa. Tuohon elämän aikaan eroaminen oli harvinaista, ja jopa häpeällistä. Eli jos joku toisaan rakastui ja erosi, niin se vaati paljon rohkeutta -kukaan tuksin " turhan takia" hommaan ryhtyi, halveksunta muiden osalta saattoi olla todella rankkaa.

Toista on tänä päivänä, jolloin lähes jokainen on eronnut... Sopivampaa olisi miettiä tämän päivän julkkikisa, kenen suhde on alkanut syrjähypystä, kuinka moni heistä on edelleen yhdessä...?

Vierailija
36/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kirotusvireet, olen valvonut lähes koko yön... Ja pakko pysyä vieläkin hereillä:(

Vierailija
37/37 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain miettinyt viestin lähettämistä ja halusinkin tästä piinaavasta ajatuksesta eroon.

Ajatuksilla ja teoilla on mielestäni huomattava ero. On mullakin ollut fantasioita vieraista miehistä, mutta oikeassa elämässä siis " aikuisten oikeesti" en voisi antaa tuikituntemattoman miehen alkaa lääppiä!

Joku ihmetteli, miten tällaisessa tilanteessa voi olla sekaisin... No totta helvetissä voi.. tuntui, että kaikki romahti sillä hetkellä, kun ratsasin miehen kännykän ja pettäminen selvisi.

Voitteko kuvitella, että tunsin jopa huonoa omaatuntoa siitä, että luin salaa toisen viestejä. Nyt olen tyytyväinen, että niin tein.

Eroon päädytään minun tahdostani. Mies väitti ainakin, että haluaa jatkaa. Tosin ei minua ihan vakuuttanut, kun ei älynnyt edes anteeksi pyytää. En vain pysty elämään noin epärehellisen ihmisen kanssa.

Miestäni en kuitenkaan vihaa. Hyvä niin, koska tahdon, että mies osallistuu lapsen elämään " viikonloppuisänä joka toinen viikonloppu" . Lähinnä olen häneen suunnattoman pettynyt.

Joku sanoi, että olet ansainnut parempaa ja siinä hän on niin oikeassa.