Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihastun, mutta sitten ahdistun kun miehet poikkeuksetta niin innokkaita

Vierailija
16.09.2024 |

Haluaisin korkeintaan tapailusuhteen aluksi, mutta miehet tuntuvat kiintyvän tosi nopeasti. Olen itsenäinen ja tarvitsen paljon omaa tilaa/omia ystäviä. Voinko päästä yli vastapuolen liian kiinnostuksen ahdistuksesta? 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot miehelle että haluat edetä rauhassa ja tarvitset paljon omaan tilaa. Oikea tyyppi kyllä tajuaa.

Tätä olen harkinnut, mutta joku voi pahimmillaan tulkita sen väärin, että olen antamassa pakit ja ei ole syviä tunteita häntä kohtaan.

Jos tulkitsee väärin, niin ei tuosta hyvää suhdetta tulisi kuitenkaan. Oikea tyyppi ymmärtää kyllä sinunkin tarpeesi, jos esität ne rauhallisesti ja harkitusti. 

Vierailija
22/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot miehelle että haluat edetä rauhassa ja tarvitset paljon omaan tilaa. Oikea tyyppi kyllä tajuaa.

Oikea tyyppi tajuaa, että nainen ei ole kovinkaan kiinnostunut ja on aika siirtyä seuraavaan tai vetäytyä deittimarkkinoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset alfan, tai joukon alfoja, jotka tulee ja panee mutta kiintymyksestä ei ole tietoakaan.

Vierailija
24/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu varsinkin epätoivoisten miesten keskuudessa. 

Yksi sukulais mies 40v. On miettimässä jo häiden teemaväriä kun joku nainen sattuu lähettämään hänelle viestin. 

Vierailija
25/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu varsinkin epätoivoisten miesten keskuudessa. 

Yksi sukulais mies 40v. On miettimässä jo häiden teemaväriä kun joku nainen sattuu lähettämään hänelle viestin. 

Juu nuo epätoivoiset haistaa jo kaukaa. Ikävää että on joutunut sellaiseen tilanteeseen ja voisivat olla vaikka miten ihania mutta epätoivoisella ripustautumisella ajavat kaikki pois. Tuttavuuden tekeminen tyssää heti kun mies alkaa jo parin viestin jälkeen vinkua milloin nähdään käykö silloin tai tällöin??? En etsi kirjekaveria!!!! Niinku.... Ihan hyvä ensin hieman tutustua ennenkuin nähdään. Tai jos on jo peräti kahdet onnistuneet treffit takana niin ollaan intopiukkana esittelemässä koko suvulle ja tekemässä "suhteesta" julkista. Mikä ihmeen kiire joillain on?

Vierailija
26/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen harkinnut, mutta joku voi pahimmillaan tulkita sen väärin, että olen antamassa pakit ja ei ole syviä tunteita häntä kohtaan.

Jos tulkitsee väärin, niin ei tuosta hyvää suhdetta tulisi kuitenkaan. Oikea tyyppi ymmärtää kyllä sinunkin tarpeesi, jos esität ne rauhallisesti ja harkitusti. 

Joidenkin kohdalla on aivan sama miten hienotunteisesti tuon asian esittää, kun vetävät herneen nenään ja haukkuvat maan rakoon.

Vierailija
27/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat ihan vääriä tyyppejä. Ei se ahdistus mihinkään katoa, vaikka kuinka yrittäisit eliminoida sitä tunnettasi pois. Sitten kun on joku, joka tajuaa sinun tarvettasi saada elää väljemmässä suhteessa voit paremmin.

Kuuntele itseäsi. Älä muut muuksi. 

Vierailija
28/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin tämän ja ymmärtääkin muttakun omat tunteet on niin vahvat... ap

Vierailija
29/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis miehen joka ei innostu niin paljoa. Onko elämäsi muutoinkin noin vaikeaa?

Vierailija
30/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat ihan vääriä tyyppejä. Ei se ahdistus mihinkään katoa, vaikka kuinka yrittäisit eliminoida sitä tunnettasi pois. Sitten kun on joku, joka tajuaa sinun tarvettasi saada elää väljemmässä suhteessa voit paremmin.

Kuuntele itseäsi. Älä muut muuksi. 

Ei ole välttämättä näin, osa ihmisistä on oikeasti vaan aina hitaasti lämpiäviä. Itse olen ollut myös tällainen, ja siksi mikään Tinder-deittailu ei ole mulle sopinut ollenkaan - en ihastu keneenkään muutamilla treffeillä, mun täytyy kaverustua rauhassa ilman aietta parisuhteesta, ja sitten voi syttyä halu seksuaaliseen ja parisuhteeseenkin. Aviopuolisoni löysin lopulta, lähes nelikymppisenä, töistä. Kesti yli vuoden, että aloin tuntea ihastusta ja kiinnostusta. Sitä ennen moni juttu oli päättynyt siihen, kun toinen painoi päälle ja halusi nopeasti tiivistää suhdetta, mutta en minä pystynyt sanomaan kiinnostaako minua siinä mielessä edes, en niin nopealla aikataululla ja toista syvästi tuntematta.

Vierailija
31/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että osa ongelmaa ovat miehet joilla potentiaalinen tyttöystävä on myös ainoa läheinen ja ystävä. Yksinäiset ripustautuvat ja kiintyvät aina liian nopeasti.

Tämä on totta. Äiti voi olla myös kuvioissa vielä.

Vierailija
32/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis miehen joka ei innostu niin paljoa. Onko elämäsi muutoinkin noin vaikeaa?

Saa innostua, ei siinä ole mitään pahaa, mutta itse en ole valmis sitoutumaan nopeasti, haluan myös pitää oman elämän kun innokas mies näkisi aina. Se ahdistaa.

Vierailija
33/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aidosti kiinnostunut tai esitä että olet miehestä kiinnostunut, niin johan lopahtaa äkkiä kiinnostus sinua kohtaan. Tai pyydä rahaa. 

Vierailija
34/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot aloituksessa, että olet itsenäinen nainen. Mihin se itsenäisyytesi katoaa, kun mies innostuu suhteestanne? Sitten et enää olekaan itsenäinen, vaan alat ottamaan vastuuta miehen tunteista ja alat ahdistumaan. Itsenäinen nainen toimisi kuten itse haluaa, eikä alkaisi noin vahvasti myötäilemään toista ja ahdistumaan siitä.

Vierailija
35/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä joutunut tilanteeseen, jossa mies olisi ollut liian innokas. Tapaillut olen kymmeniä miehiä. Pikemminkin ongelma on ollut se, että miehet ovat osoittautuneet sitoutumiskammoisiksi (ja ennen kuin joku kyseenalaistaa, niin kaunis ja normaalipainoinen olen ja töissäkäyvä, hyvin koulutettu ym.). Tiedostan, että tämä johtuu itsestäni, alitajuisesti haen tuon tyyppisiä miehiä. Voisiko ap siis olla, että tapaamiasi miehiä yhdistää jokin piirre, jota alitajuisesti haet, mutta jota et sitten kuitenkaan halua/kestä?

Vierailija
36/36 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkö oikeutettiin mun nettiin tallentunut halveeraus? Sanoin jo aikaisemmin hakeneeni apua aikaisempaan sekoiluvaiheeseen. Pidän vieläkin kiinni vapaaehtoisesta sinkkuudestani ja lapsettomuudestani. Teidän (epä)onneksi naamanne jäivät kameralle.