Treffailumies sanoi näin. Mitä mieltä olette?
Tapasin tinderissä erään miehen joka sanoi kolmansilla treffeillämme. Siellä oli paljon potentiaalisia naisia, mutta niissä oli vain yksi vika, ne halusi lapsia. Itselläni on jo aikuiset lapset enkä lisää lapsia halua itsekään. Miehellä myös lapsi edellisestä liitosta.
Kommentit (23)
Ihan ymmärrettävää. Kuka hullu haluaa lapsia jos on jo aikuiset, pesästä lentäneet lapset.
Vika se on miehissä,kun niillä on jo lapsia.
Mies on ilmeisesti etsiskellyt noin kolmekymppistä naista. On näköjään laajentanut ikähaarukkaa ellet sitten ole tehnyt lapsesi teininä.
Tapailumiehellä on paksu lompakko ja miellelläni hänen kanssa tekisin lapsia. Saisi isot elarit jos ero tulisi.
Siis mitä se mies sanoi, ei oikein lainaus tuosta aloituksesta erotu? Tuon tokan lauseenko?
Jos se oli se miehen sanoma, niin ymmärrän. Itsekin olen yhden lapsen kasvattanut jo aikuiseksi ja omilleen, joten en enää lähtisi lapsiperherumbaan, vaikka lapset olisivat jo isojakin. Nykyisellä on myös lapsi, joka asuu jo omilaan.
Mulla on ihan profiilissa, ei lapsille ja lemmikkieläimille ja tapailua vain ajankuluksi. Koska olen treffaillut, eikä seurasta ole pulaa joten en usko, että kyseessä on mitenkään poikkeuksellinen tilanne.
Lainausmerkit tekisivät terää tuollaisessa kirjoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ilmeisesti etsiskellyt noin kolmekymppistä naista. On näköjään laajentanut ikähaarukkaa ellet sitten ole tehnyt lapsesi teininä.
Tässä oli se aloituksen motiivi.
Aloitus on yhtä totta kuin Salatut elämät.
Niin, tuolla on tavaton määrä aikuisia ihmisiä jotka eivät lapsia halua.
Mulla särähti lähinnä korvaan tuossa se, että näkeekö hän ylipäätään paljon potentiaalisia naisia ympärillään. Erotuinko siis hänen mielestään satojen potentiaalisten joukosta vain siksi etten halua enää lapsia ja jos nämä muutkaan potentiaaliset eivät olisi lapsia halunneet niin valinta olisi ehkä toinen. Itselläni, kun se tuppaa olemaan niin, että harvoin kukaan edes kolahtaa sillä tavalla, että potentiaaliseksi luokittelisin. Ap
Mitä tuosta pitäisi olla mieltä? Se on hänen näkökulmansa kumppania etsiessään, eikä se ole ongelma ellet sitten itse halua lapsia.
Mitä väliä? Pitääkö kaikkea ylianalysoida? Meillä tietyillä miehillä on aina vientiä, joten voi olla hyvinkin spesifit vaatimukset naisten suhteen.
Ainakin se mies sanoo suoraa mitä ajattelee. Ei jää mitään arvailujen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Kuka hullu haluaa lapsia jos on jo aikuiset, pesästä lentäneet lapset.
Jossa tapauksessa on jo muutenkin aivan liian vanha niitä enää hankkimaan. Ja tuskinpa daami on kovin paljon nuorempi?
Ihmiselämässä on ne vuodet, jolloin lapsia hankitaan, ja rakennellaan niitä legolinnoja pitkin lattiaa. Ja sitten ne vuodet, kun se touhu ei enää nappaa.
Lapsia vihaavat miehet ovat huonoja kumppaneita. Ei niillä ole empatiaa eikä ne tee kompromisseja parisuhteessa.
Kyllä mulla hälytyskellot soisi jos mies jolla on aikuisia lapsia ja hakee lisääntymisikäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla särähti lähinnä korvaan tuossa se, että näkeekö hän ylipäätään paljon potentiaalisia naisia ympärillään. Erotuinko siis hänen mielestään satojen potentiaalisten joukosta vain siksi etten halua enää lapsia ja jos nämä muutkaan potentiaaliset eivät olisi lapsia halunneet niin valinta olisi ehkä toinen. Itselläni, kun se tuppaa olemaan niin, että harvoin kukaan edes kolahtaa sillä tavalla, että potentiaaliseksi luokittelisin. Ap
Miehille (joillekin) kaikki naiset ovat potentiaaleja. Taisit törmätä sellaiseen. Onneksi naisesineellistäminen tuli ilmi jo aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia vihaavat miehet ovat huonoja kumppaneita. Ei niillä ole empatiaa eikä ne tee kompromisseja parisuhteessa.
Jos ei omalla kohdallaan halua enää uusia lapsia, niin se ei ole sama asia kuin lasten vihaaminen. Täyspäinen ja realistinen ihminen miettii tällaiset asiat omalta kohdaltaan. Täyspäinen realisti on myös aikuismaista tapailuseuraa. Kokeilisit?
Sitä mieltä ettei hän noin sanonut.