Trumpia yritetty ampua taas!
Villin lännen meininki!
Kommentit (47)
Trumppi tietysti provosoi äärimmäisyyksiin asti, mutta eihän toi ole hyväksyttävää millään tasolla.
Mahottomaksi menee meininki. Wild wild west. Vai yrittäiskö saada taas vähän nostetta kampanjalle?
Vierailija kirjoitti:
Trumppi tietysti provosoi äärimmäisyyksiin asti, mutta eihän toi ole hyväksyttävää millään tasolla.
Niin mikä? Luitko edes uutista?
Lopussa kerrotaan että ei ollut ammuskelun kohde. Että otsikkosi ihan scheissea.
Trumpin läheisyydessä ammuttu, mutta ei Trumpia kohti. Klikkiotsikointi onnistui...
Siis uutinen kuuluu "Trumpn läheisyydessä ammuttu, Trump turvassa"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010698977.html
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalidemokraatti-palstamammat tekevät kaikkensa ettei Yhdysvallat saa hyvää presidenttiä.
Anteeksi, meinaatko että joku meistä on tuolla ammuskelemassa?
Voi kun joku nyt osuiskin.
Putlerilla toivois samaa. Ja xille. Ja bezokselle ja muskille.
Ja itseasiassa antakaas mulle lupa tappaa, ase ja matkaliput ja mä muutan koko maailman paremmaks paikaks 6 miljardille ihmiselle poistamalla täältä noin 12 kusipäätä joiden takia kaikki muut kärsii.
Sunnuntai illan fantasiaa. ^^
"Lähteiden mukaan kaksi ihmistä ampuivat toisiaan kohhti Trump International Golf Course -kentällä. Trump ei ollut ampumisen kohde."
Ainahan siellä ammuskellaan, eikä se ketään kiinnosta, jos ja kun ei johonkin Trumpiin osu. Nyt hänen läheisyydessään jotkut muut ammuskelivat eikä hän ollut maalitauluna. USA:ssa aseet ovat pyhä asia, niihin ei puututa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku nyt osuiskin.
Putlerilla toivois samaa. Ja xille. Ja bezokselle ja muskille.
Ja itseasiassa antakaas mulle lupa tappaa, ase ja matkaliput ja mä muutan koko maailman paremmaks paikaks 6 miljardille ihmiselle poistamalla täältä noin 12 kusipäätä joiden takia kaikki muut kärsii.
Sunnuntai illan fantasiaa. ^^
Joo, jossain kohtaa toivoos et ihmiset pikku hiljaa oppis et vanhat miehet ja rikkaat narsistit EI ole sopivia päättään muiden asioista.
Aina kun rysähtää kovaa sielä on vanhat ja rikkaat taustalla tekemässä historiaa ja perintöään muiden kärsimyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin läheisyydessä ammuttu, mutta ei Trumpia kohti. Klikkiotsikointi onnistui...
No, se edellinenkin ammuskelu oli Trumpin oma idea.
Trumpin läheisyydessä. Eli itse Trumpia ei ole ammuttu.
AP on sen verta hyvä klikkiotsikoiden tekemisessä että sopisi hyvin iltapaskan toimittajaksi.
Eikö vieläkään onnistunut. Stanan tunarit!
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto, woke ja feministit ovat niin peloissaan Trumpin tulevasta presidentiydestä, etteivät enää muuhun pysty
Omat ne sen haluaa eliminoida, kun eivät pääse eroon muuten.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalidemokraatti-palstamammat tekevät kaikkensa ettei Yhdysvallat saa hyvää presidenttiä.
Ensimmäisellä kaudellaan Trump valehteli yli 30 000 kertaa. Se on aika paljon presidentille. Mahtaakohan rikkoa ennätyksensä jos valitaan uudestaan?
"Trumps false or misleading claims total 30,573 over 4 years."
Jännä ajatella, että presidentiksi voi päästä patologisesti valehteleva narsistikin kun vain on rahaa riittävästi sekoilla ja esitellä hulluuttaan. Hullumpia on toki kannattajansa, jotka uskovat hullun jutut.
Sairasta, kipeää... Olen sanaton. Ei terve maa!