Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua opamox riippuvuus. Otin äsken 45mg opamoxia

Vierailija
15.09.2024 |

Olen tullut riippuvaiseksi. Aluksi riitti yksi 15mg tabu kerralla. Nyt tarvin kolme kerralla ja kolmesti päivässä. Kohta loppuu tabut. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle määrättiin viikoksi 1-3 päivässä. Mutta olen syönyt jo kuukauden joka päivä. Nyt menee 9 päivässä.

Vierailija
2/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulle määrättiin viikoksi 1-3 päivässä. Mutta olen syönyt jo kuukauden joka päivä. Nyt menee 9 päivässä.

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeongelma. Katkolle.

Vierailija
4/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat reseptin uusittua tuollaisiin määriin? Lääkärisi vastuullahan tämä on, ja tekee selvän virkavirheen.

Vierailija
5/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai mihin syöt opamoxia?

Vierailija
6/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua koko reseptiä menettää, niin alapa itse vähentelemään heti. Ja jossain vaiheessa ne katkoo sitä reseptiä kuitenkin, haluat varmaan vieroittautua ihan itse ilman pakkoa.

Jos kuukaudessa alkaa tommosia määriä menemään ja oot koukussa niin varmaan olet muutenkin riippuvuuksille altis?

Miksi sait ja miksi syöt sitä?

Vierailija
7/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu.

Vierailija
8/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat reseptin uusittua tuollaisiin määriin? Lääkärisi vastuullahan tämä on, ja tekee selvän virkavirheen.

On se ihan potilaan omalla vastuulla, syökö lääkettä vai ei..

Ja tämmöisten takia lääkärit ei uskalla määrätä niille joilla se käyttö pysyy hallinnassa ja vaan tarpeeseen 😑

Vierailija
9/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt 30mg vuosia. Vielä auttaa eikä annoskokoa ole tarve kasvattaa. Toki jonkinlainen toleranssi on kehittynyt. Eikä ole mikään ideaalitilanne käyttää tätä lääkettä vuosia, mutta näin olen hyvää elämää elänyt. 

Vierailija
10/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin vaikea uskoa että "tarvitset" kolme nappia kerralla ja kolmesti päivässä.

Kuka ihmeen lekuri tommoset määrät siunaa? Kun edes näitä ei meinaa saada oikeasti tarvitsevat.

Vierailija
11/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota lääkettä ei määrätä rajattomasti. Valehtelet.

Vierailija
12/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt samalla määräyksellä opamoxia kuin sinulla jo monta vuotta. Yleensä menee yksi päivässä ja harvoin se kolme. No mulla se ei juuri vaikuta mitenkään joten ehkä siksi ei tee mieli nostaa annostusta. 

Vierailija
13/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttaa se kun laskee määrän 1/2-1 tablettiin per päivä viikonloppuisin. Onnistuu, kun ei tee viikonloppuna mitään ihmeellistä, ts. sosiaalista kanssakäymistä vaativaa.

Vierailija
14/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se auttaa?

Vierailija
15/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas!

Vierailija
16/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se auttaa?

Noilla määrillä on pöllyissä koko ajan.

Vierailija
17/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo selvästi. Kiusallaan kirjoittelee, koska on oikeastikin tarvitsevia. Ei kukaan lääkäri määrää tuollaisia määriä, ihan senkin vuoksi koska menettäisi oikeutensa toimia lääkärinä.

Vierailija
18/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo selvästi. Kiusallaan kirjoittelee, koska on oikeastikin tarvitsevia. Ei kukaan lääkäri määrää tuollaisia määriä, ihan senkin vuoksi koska menettäisi oikeutensa toimia lääkärinä.

Näissä tuntuu olevan hyvin eri käytäntöjä. Tiedän ihmisiä joilla on useampia bentsoja päällekkäin, eikä se ehkä tosiaankaan ole ihan pelkkään tarpeeseen. Yksikin totesi kerran että kylläpä ahdistaa kun fysioterapia peruuntui, onneksi on temestat 🤦

Sit tosiaan jotkut ei saa edes sitä minimiannosta opamoxia vaan pidetään työkyvyttömänä neljän seinän sisällä.

Vierailija
19/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihan potilaan omalla vastuulla, syökö lääkettä vai ei..

Ja tämmöisten takia lääkärit ei uskalla määrätä niille joilla se käyttö pysyy hallinnassa ja vaan tarpeeseen 😑

Lääkärin tulee määrätä pvk lääkettä tietyllä annostuksella eikä uusia reseptiä ilman kontrollia!

Vierailija
20/34 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin lääkkeisiin pitäisi suhtautua kuin viinaan. Toleranssi kasvaa tosi nopeasti. Jos lääkäri määrää maksimissaan 3kpl päivässä, niin ei tarkoita, että niitä voi joka päivä huoletta tuon määrän vetää. 

Sama viinan kanssa. Älä juo, jos et pysty pysymään siinä yhdessä saunakaljassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi