Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisi remontin ajaksi väliaikaisasunnon Helsingissä?

Vierailija
15.09.2024 |

Ja mahdollisimman halvalla toki, eli esim.sijainnilla ei väliä.

Kellään vinkkejä, että mistä löytäisi?

Kellään viimeaikaisia kokemuksia hinnoista?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös Facebook ryhmiin (vaikka suoraan toive kaupunginosan ryhmään) laittaa ilmotusta. Aina voi löytyä sieltä joku joka vaikka lähdössä pidemmälle reissulle tai omistaa muuten kalustetun lyhytvuokrausasunnon (varmasti mieluusti neuvottelee suoran diilin ilman, että välitysfirma ottaa siivun välistä).

Vierailija
22/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään ulkomaille edulliseen maahan etätöihin rempan ajaksi. Siinä säästää paljon ja muutenkin kivaa vaihtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lähdetään ulkomaille edulliseen maahan etätöihin rempan ajaksi. Siinä säästää paljon ja muutenkin kivaa vaihtelua.

Kaikki eivät voi tehdä töitään etänä.

Vierailija
24/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heka?

Ainakin heillä on valtavasti tyhjiä asuntoja tarjolla. 

Ai on vai? Miksei minulle ole yhtäkään tarjottu vaikka olen ollut Hekan asuntojonossa yli 5 vuotta?

Vierailija
25/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivarista

Menee nyt ihan ohi aiheen, mutta pakko kertoa mistä tiesin maailmankirjojen menneen sekaisin kun pari vuotta sitten piti löytää nopeasti vuokra-asunto. Olin asunut vuosikymmenet Helsingin Kalliossa ja hintataso oli noussut korkealle pysyvästi. Tutkiessani Oikotien asuntoja, törmäsin ihmeeseen: Kaivarissa yksiö merinäköalalla samaan hintaan kuin Kalliossa samankokoiset valottomat yksiökopit. 

Valitettavasti en ehtinyt päästä Kaivarin kämppään käsiksi. Asun nyt Kalliossa valottomassa luukussa...

Vierailija
26/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pakuss voinut nukkua sen aikaa. Leirintä alueella. No miten vaan. VVO vuokraa heti mukavan asunnon otat vain sängyn mukaan. Tai ikeasta pelkän patjan. Vuokraovi.com 

Vierailija
27/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä lyhyt mikä pitää omistaa asunto kun vuokralla on elämä helppoa. 

Vierailija
28/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä väliaikaisesti saa ikinä halpaa. Etkä riittävän nopeastikaan. Unohda turha toivo. Maksa kiltisti vain. 

Vierailija
29/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mukavan väliaikaisasunnon LVIS -rempan ajaksi Facebook -sivulta Vuokra asunnot pääkaupunkiseutu

Vierailija
30/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivarista

Menee nyt ihan ohi aiheen, mutta pakko kertoa mistä tiesin maailmankirjojen menneen sekaisin kun pari vuotta sitten piti löytää nopeasti vuokra-asunto. Olin asunut vuosikymmenet Helsingin Kalliossa ja hintataso oli noussut korkealle pysyvästi. Tutkiessani Oikotien asuntoja, törmäsin ihmeeseen: Kaivarissa yksiö merinäköalalla samaan hintaan kuin Kalliossa samankokoiset valottomat yksiökopit. 

Valitettavasti en ehtinyt päästä Kaivarin kämppään käsiksi. Asun nyt Kalliossa valottomassa luukussa...

En ymmärtänyt tekstiäsi. 

Vierailija
31/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivarista

En ymmärtänyt tekstiäsi. 

Kaivarista, jota pidetään todella kalliina, voi saada vuokra-asunnon paremmilla maisemilla mutta samalla vuokralla mitä saa Kalliosta. Kirjoittaja ei ehtinyt hakemaan Kaivarin kämppää ennen kuin se oli jo vuokrattu. Joko ymmärsit?

Vierailija
32/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontit pitäisi tehdä kesällä, koska silloin voi olla telttamajoituksessa saarissa.

Vierailija
33/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heka?

Ai on vai? Miksei minulle ole yhtäkään tarjottu vaikka olen ollut Hekan asuntojonossa yli 5 vuotta?

https://yle.fi/a/74-20094701

HS: Suomen suurimmalla vuokranantajalla tyhjillään jopa pari tuhatta asuntoa

Vierailija
34/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois varmaan kämppä muutaman kuukauden tyhjänä ulkomaan työkeikan takia. En silti vuokraisi kämppääni kellekään.

Vierailija
35/35 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heka?

https://yle.fi/a/74-20094701

HS: Suomen suurimmalla vuokranantajalla tyhjillään jopa pari tuhatta asuntoa

Hekan sivuilla kyllä sanotaan, että tällä hetkellä ei ole saatavilla väistöasuntoja. Jotain siellä kyllä mättää, kun monella on tarvetta lyhytaikaiseen asumiseen, mutta ei.  On ilmeisesti halvempaa pitää kämpät tyhjänpantteina kuin vuokrata niitä ihmisille, jotka jopa itse maksavat vuokransa - ei kela eikä sossu.