Ihmiset, jotka ovat koko ajan äänessä ja lempiaihe on minämiminä. Ovatko kaikki tällaiset autisteja, adhd:ita, narsisteja (tai muuten -->
persoonallisuushäiriöisiä), muuten vain sosiaalisesti kömpelöitä tai yksinkertaisia?
Tätä tapahtuu siis eri ihmisten toimesta koulussa, kaverin kanssa tavatessa, harrastusryhmissä, uimahallin saunassa jne.
He eivät oikeasti osaa/välitä lukea muiden kehonkieltä, jatkavat vain. Ja jos asiasta huomauttaa, tiuskaisevat takaisin etteivät ole vielä lopettaneet tai hyökkäävät verbaalisesti kimppuun :/
Miten ihmeessä näihin saisi uppoamaan viestin, että muita EI kiinnosta kuunnella heidän jaaritteluaan? Kavereihin nyt voi katkaista välit, mutta kun tällaisia on paikoissa joista en halua/voi lähteä yksittäisten myrkynkeittäjien vuoksi.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne joiden lempi aihe on minä, ei oo mitään muuta ku itseään täynnä olevia runkkareita.
Sikäli vajaa ajatusmaailma sulla, että autistit ja adhdt olis vaan minä minä minä, koska ite en oo eläessäni tavannu tällasta piirrettä omavaa spektrumiin kuuluvaa.
No minä valitettavasti olen.
Ja kunhan narsismiltaan kerkiää.