Miksi käyt töissä?
Miksi käyt töissä, kun voisit olla vapaa ja viljellä hyötykasveja,?
Kommentit (37)
Käyn korkeintaan kerran kuukaudessa jos on joku wörkshoppi.
Viimeksi kävin joskus huhtikuussa.
Miksi kyselet taas tyhmiä vain huviksesi?
Pidän rahasta ja sen tuomasta vapaudesta.
En ole vielä siinä tilanteessa, että voisin elää haluamallani elintasolla ilman työpaikkaa. Lähellä tosin aletaan jo olla.
Työ antaa rytmin elämääni. Ilman sitä olisin ihan tuuliajoilla.
Ei ole rahaa siemeniin, jos ei käy töissä :p
Eikä talvitaloni sovi sisäviljelyyn...
Tykkään aidosti työssä käymisestä. Olen sellainen helposti innostuva ja jopa rekisteröinti tai arkistointi on minusta kivaa. Voiko olla hauskempaa, kuin se, että joku maksaa siitä, että laittelen jotain papruja kansioihin? Teen muutakin, mutta jotenkin huvittaa katsoa päiväpalkaansa jonkun yksinkertaisen homman jälkeen. Minulle sopiva järjestelmä. Silloin kun saan tehdä jotain mielenkiintoista, niin en malttaisi millään lopettaa. Töissä on kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet taas tyhmiä vain huviksesi?
Koska olen työtön ja heikkolahjainen.
Käyn töissä, eli teen nälän sanelemia pakkoliikkeitä...
Koska tarvitsen rahaa elämiseen. Ei ole pääomatuloja, lottovoittoja tai perintöjä.
Pirruuttani käyn niukkatuntisessa osa-aikatyössäni alle 6 egen tuntipalkalla koska hallitus lopetti sen 300 egen suojaosuuden. Mutta se on ainoo harrastus mihin mulla on varaa tällä hetkellä.;)
Rahan takia. On mulla tomaattia ja chilejä parvekkeella.
Eilen olin kolme tuntia, tänään neljä. Kävin siksi että ei mene rahaa.
Käyn töissä rahan takia. Jotta saan rahaa, jolla maksaa elämisen kulut ja jotta on rahaa mukaviin asioihin myös vapaalla. Jos voisin vapaasti valita, niin hyppäisin ulos oravanpyörästä, muuttaisin maalle ja eläisin mahdollisimman omavaraisesti. Sekin vaatii kuitenkin rahaa, jota taas ei ole jos ei käy töissä.
Vastaus siis on raha.
Jos lääkäriä, kaupan tätiä tai palomiestäkään ei huvittaisi mennä töihin, niin tää maailma olisi aika kamala paikka. Pakko tehdä oma osuus jotenkin jos aikoo joskus em. palveluita käyttää.
En halua viljellä mitään kasveja.
Miksi ne sulkisi toisensa pois?