"Naiselta ei saa kysyä ikää"
Eikä tääkin ole aika loukkaava sanonta? Ihankuin naisen pitäisi piilotella ikäänsä
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena on ollut se että täytyisi olla kohtelias ja osa naisista loukkaantuu ihan mistä tahansa. En ole koskaan puoltanut tätä omalla kohdallani.
Kummallista jos loukkaantuu jos ikää kysytään. :D
Saako painoa kysyä, kaksoisleukojen määrää?
Saa kysyä, aina on saanut.
Se pitää tehdä oikein.
On epäkohteliasta kysyä "kuinka vanha olet". Asianmukainen tapa on kysyä "minkä ikäinen olet". Jotku flirtimmä't kysyy "kuinka nuori olet" , mutta sekään ei tänäpäivänä istu kaikkeen koska 38v mies kun kysyy 18v potentiaaliselta baaripanolta tuolla tavalla niin jää saanti vähäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää tehdä oikein.
On epäkohteliasta kysyä "kuinka vanha olet". Asianmukainen tapa on kysyä "minkä ikäinen olet". Jotku flirtimmä't kysyy "kuinka nuori olet" , mutta sekään ei tänäpäivänä istu kaikkeen koska 38v mies kun kysyy 18v potentiaaliselta baaripanolta tuolla tavalla niin jää saanti vähäiseksi.
Ei tässä mistään baaripanoista puhuttu
Minä olen aina ihmetellyt tuota, jonka kuulin jo lapsena 70-luvulla. Jotenkin ymmärrän, että ylipainoinen ihminen voi loukkaantua painon kysymisestä, mutta miksi kukaan loukkaantuisi iän kysymisestä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihmetellyt tuota, jonka kuulin jo lapsena 70-luvulla. Jotenkin ymmärrän, että ylipainoinen ihminen voi loukkaantua painon kysymisestä, mutta miksi kukaan loukkaantuisi iän kysymisestä?
En tiedä, kuulostaa siltä että olisiko joku vitsi
Vierailija kirjoitti:
naisen arvo on tippuu iän myötä, joten naiset eivät halua kertoa ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joidenkin junttien mielestä. Minun arvo ei ainakaan tipu mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pitää tehdä oikein.
Ei tässä mistään baaripanoista puhuttu
Niiltäkin kannattaa varmistaa ikä. Ketä kiinnostaa minkä ikäinen se duunikaveri on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHAHAHAHAHA
Ei tietenkään kultaseni, ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHAHAHAHAHA
Ei tietenkään kultaseni, ei tietenkään.
No jos joku arvostaa minua vain sen takia, että haluaisi seksiä kanssani, niin tuollainen arvotus ei ole minulle tärkeää. Sen sijaan jos joku arvostaa minua ihmisenä niin sitten voinkin olla mielissäni.
Ei sen pitäisi olla loukkaavaa, että on sanonta siitä, että naiset ovat vähän liian herkkiä ja loukkaantuva iän kysymisestä. Loukkaantuvat myös herkästi painon ja panokumppaneiden määrän kysymisestä myös deittaillessa sekä tulojen kysymisestä.
Terveisin feministi
Naiselta ei saa kysyä ikää koska ikä on kriittinen asia naisen markkina-arvon kannalta koska naisen arvon ratkaisee nuoruus ja kauneus.
Miehen iällä taas ei ole merkitystä joten sitä saa kysyä.
En minä ainakaan halua, että ikääni kysytään. Älkää kysykö.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta ei saa kysyä ikää koska ikä on kriittinen asia naisen markkina-arvon kannalta koska naisen arvon ratkaisee nuoruus ja kauneus.
Miehen iällä taas ei ole merkitystä joten sitä saa kysyä.
En ole missään "markkinoilla" enää ja ikää saanut aina kysyä. Johan minä tuon aloituksen tein, kun ihmettelin miksi tuollainen sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää tehdä oikein.
Kyllä yleisin tapa kysyä ikää on "onko sulla papereita näyttää"
Naiset nyt tunnetusti ovat sellaisia pro loukkaantujia. Ei saa kysyä ikää eikä painoa, ei saa lähestyä (paitsi jos olet top 0.01% mies ja nainen sinkku), ei saa kysyä mistä se on kotoisin tai mitä kieltä puhuu sillä jos on ulkkarinaama jne jne.
Ajatuksena on ollut se että täytyisi olla kohtelias ja osa naisista loukkaantuu ihan mistä tahansa. En ole koskaan puoltanut tätä omalla kohdallani.