Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puutarhanne inhokkikasvit?

Vierailija
15.09.2024 |

Minulla kaikki ylettömästi leviävät kasvit: ukonkello, vuohenputki, puna-apila, kielo, pensasruusut, nauhukset...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tukemista tarvistevat perennat. Aina se jää viime tippaan, ja sitten varret jo retkottavat pitkin penkkiä.

Vierailija
2/7 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenputki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo on niin kaunis, mutta kukkapenkki on sille väärä paikka. Ei edes kuki, kun kasvaa niin tiheästi.

Vierailija
4/7 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut puutarhaani vain sellaisia kasveja, joista pidän. Miksi sinä laitat tuollaisia mistä et tykkää? Vieläpä monia. 

Vierailija
5/7 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut puutarhaani vain sellaisia kasveja, joista pidän. Miksi sinä laitat tuollaisia mistä et tykkää? Vieläpä monia. 

Ukonkellon, kielon ja nauhukset ostin puutarhamyymälästä, kun näyttivät niin kauniilta; en arvannut, että leviävät kuin rutto! Vuohenputki, puna-apila ja pensasruusut tulivat ihan itsestään eivätkä suostu lähtemään.

Vierailija
6/7 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo on ihana maanpeitekasvi puiden alla ja kyllä se kukkii, kun ovat olleet pitempään paikoillaan. Vuohenputki lähtee kun ajaa leikkurilla yli. 

Minun inhokkeja ovat taloyhtiön pihalla kasvavat pensashanhikit ja norjanangervot. Molemmat ovat rumia risukasoja, paitsi sen yhden viikon toukokuussa, jolloin norjanangervo kukkii. 

Vierailija
7/7 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä keltaisesta pensashanhikista, mutta sitten näin vaaleanpunaisen. Se on isokukkaisempi ja todella kaunis. Parhaillaankin kukkii. Suosittelen.