Millainen ihminen uskoo horoskooppeihin?
onko peruskoulu käymättä ja elämän kova koulu koulutuksena?
tähtien asemat ovat nyt kaikille miljoonille ihmisille siinä asemassa että osaamme ennustaa mitä sinulle tapahtuu ja mitä valintoja teet tänään koska olet erityinen tähtien lapsi ja entisessä elämässä suuri taitelija, väärinymmärretty noita keskiajalta
esim
Päivän horoskooppi enteilee, millainen on tämä sunnuntai.
Päivän horoskooppi sunnuntai 15.9. Mitä tänään on luvassa tähtimerkillesi? Horoskooppi ennustaa käänteet.
Horoskooppi ennakoi, millainen päivä eläinradan merkillesi on tiedossa!
OINAS
Jos sunnuntai alkaakin kärttyisissä tai nihkeissä merkeissä, tunnelma kevenee pian. Kohtaamisissa on riemua ja lämpöä, ja kirsikkana kakussa on jokin onnekas sattuma.
HÄRKÄ
Älä turhaan pidä liian härkäpäisesti kiinni omista suunnitelmistasi. Tarjolle ilmestyy nyt jotain, joka saattaa osoittautua paljon hauskemmaksi ja kiinnostavammaksi.
KAKSOSET
Villi ja vapaa ideointi ja ajatustenvaihto inspiroivassa seurassa on kuin piristysruiske, joka saa sinut taas uskomaan entistä vahvemmin mahdollisuuksiisi ja osaamiseesi.
RAPU
Kuulet ehkä jotakin, joka voi sekoittaa pasmasi tai antaa ainakin paljon ajattelemisen aihetta. Sulattele asiaa rauhassa. Pian huomaat, ettei asia niin iso olekaan.
LEIJONA
Asiat ja henkilöt, jotka saavat sinut tänään syttymään, saattavat tulla elämääsi jäädäkseen. Pidä siis aistisi avoimina ja ole ennen kaikkea rehellinen tunteitasi kohtaan.
NEITSYT
Teet tänään itsellesi epätyypillisiä asioita tai ratkaisuja, mutta ne kaikki osoittautuvat nappivalinnoiksi. Se rohkaisee sinua toimimaan jatkossakin itsenäisemmin.
VAAKA
Näyttäydyt ehkä ulkopuolisille haaveellisena tai poissaolevana, mutta uneliaan pinnan alla mielesi työstää kiivaasti jotain suunnitelmaa tai asiaa. Läpimurto on ovella.
SKORPIONI
Mikäli olet padonnut tunteitasi tai mielipiteitäsi, nyt ne voivat ryöpsähtää ilmoille melkoisella voimalla. Samalla kuitenkin ilma puhdistuu ja paineet hellittävät.
JOUSIMIES
Olet askeleen edellä muita ideoidesi suhteen, joten ne voivat herättää enemmän kysymyksiä ja hämmennystä kuin innostuneisuutta tai hurraahuutoja. Maltti on valttia.
KAURIS
Rahaa tai omaisuutta koskevat kysymykset voivat nyt nousta pintaan, ja jos kuvaan astuu myös sukulaisia, voi luvassa olla värikästä sananvaihtoa ja kovaakin vääntöä.
VESIMIES
Kaipaat vapautta ja mahdollisuutta tuulettaa ajatuksiasi. Jokin matka tai muu irtiotto tekisi nyt terää. Järjestä itsellesi ainakin riittävästi omaa tilaa ja aikaa.
KALAT
Olet turhan kärsimätön jonkin asian tai hankkeen suhteen, mikä heijastuu myös mielialaasi ja sitä kautta ihmissuhteisiisi. Etsi keinoja tyynnyttää levotonta mieltäsi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kaipaa yhteisöllisyyttä ja johdatusta. Tämä lankeaa tuon johdatuksen piikkiin. Epämääräinenkin elämänohje on haluttavampi kuin itse kantaa vastuu elämänsä mielekkyydestä.
Traumat on takana kun hakee horoskoopeista tietoa ja johdatusta. Sielunvihollinen asialla. Avuksi on vain lahestya elavaa Jlaa. Raamatun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävarma ja helposti huijattavissa oleva
Miknälainen itse olet kun kotona tähän aikaan..Olen jo vanha enää ikinä kuullut että kukaan uskoo ..jotkut lukee huvikseen kun sarjakuvia.
Nyt on sunnuntai,mulla on vapaapäivä. Muuten tuo sun tekstisi on sekava
Jos tuo on aapeen kommentti, niin sinähän varsinainen olet. Tavaat niitä horskooppeja ja kirjoittelet jotain kovin pientä. Se on aika monelle hupi. Juurikin ne kuvaukset, joita kovin tosissasi julistat aloituksessasi on immeisten hupi.
En ole AP. Vastasit mun helposti huijattavissa oleva kommenttiin ja mä siihen,että on sunnuntai ja vapaa. Sä olet ihan pihalla. Mä en lue horoskooppeja ,ne on ihan huuhaata.
20 euroa riittää yhden ihmisen kolmen viikon kaikkiin kuluihin.
T: Kokoomuslainen
Jos tuo on aapeen kommentti, niin sinähän varsinainen olet. Tavaat niitä horskooppeja ja kirjoittelet jotain kovin pientä. Se on aika monelle hupi. Juurikin ne kuvaukset, joita kovin tosissasi julistat aloituksessasi on immeisten hupi.