Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa tympiä "yrittäjien" jatkuva marina

Vierailija
15.09.2024 |

Työvoimaa ei saada puoli-ilmaiseksi seisomaan käsillään ja tekemään voltteja, ja sekös kismittää.

Jos minä sanoisin, että unelmani on elättää itseni taiteella ja muiden on siksi ostettava taulujani, siitähän riemu repeää. Hyi mitä työnvieroksuntaa!

Mutta jos unelmana onkin joku alpakkakahvilaYRITTÄJYYS, on ihan ok vaatia halpoja vuokria, verohelpotuksia, sähköhyvitystä ja valmiiksi koulutettua alpakanhoitaja-kahvilatyöntekijää (molempiin rooleihin siis, mullon Yrittäjänä liian kiirettä ja raskasta tehdä itse) joka tulee vuorotyöhön kutsuttaessa nollasopparilla ja minimipalkalla. Suomi on muuten vaan niiiiiin yrittäjävihamielinen valtio!

Ei kukaan muukaan vaan saa tässä elämässä ojennettuna asioita. 

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaista sulle maksettavaa euroa kohden yrittäjä maksaa noin kaksi euroa sivukuluja.

Ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
22/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaista sulle maksettavaa euroa kohden yrittäjä maksaa noin kaksi euroa sivukuluja.

Tuo ei tietääkseni pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ON yrittäjävihamielinen maa. Suurin osa Suomen yrityksistä on pieniä (1-5 hlöä) ja yrittäjän tulot jäävät ALLE 2000€. AP voi lähteä itse kokeilemaan kuinka helppoa ja rahakasta yrittäminen on.

Sit jos vituttaa niin ei muuta kuin nollasopimuksella jonkun sankariyrittäjän leipiin.

Vierailija
24/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista on tullut pelkkiä narsisteja. 

Suomi on ohi. 

Suomalaisilla nousi itsenäisyys päähän ja heistä tuli itsekkäitä. He seisovat piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään ja suomalainen sisu on kuolemassa paskat housuissa esperi caren siivouskomeron lattialla. 

Vierailija
25/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ON yrittäjävihamielinen maa. Suurin osa Suomen yrityksistä on pieniä (1-5 hlöä) ja yrittäjän tulot jäävät ALLE 2000€. AP voi lähteä itse kokeilemaan kuinka helppoa ja rahakasta yrittäminen on.

ei jokaisen yrityksen pidäkkään tehdä voittoo :D siitä juuri tämä alpakkakahvila. oikeessaha AP on te ootte kovia rutiseen

Vierailija
26/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit jos vituttaa niin ei muuta kuin nollasopimuksella jonkun sankariyrittäjän leipiin.

Mulla on sekä päivätyö, että nollatuntisoppari. 

Vierailija
27/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjien ja työntekijöidensä veroista  ap:nkin elätys maksetaan. Mistä muualta kuvittelet rahaa ilmestyvän tilille? Jonkun verran tietysti tulee julkisen palvelumaksuista, mutta yleisesti ottaen jonkun pitää maksaa ihan rahaa julkiselle . Tietysti se on tärkeä sektori, mutta on paisunut niin paljon ,että ei oikein riitä raha sen yllälpitämiseksi. Puolet julkista ja puolet yksityistä sektoria on normaalisti hyvinvoivissa maissa.

Joku kiikuttaa rahansa yrittäjälle, esim. julkisen sektorin työntekijä. Yrittäjä ei tee rahaa yrityksessään.

Vierailija
28/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lisäksi alkaa ärsyttämään laiskureiden ja tukikuppaajien jatkuva ulina.

Vierailija
29/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä ole yritysmaailmaa läheltä seurannut, niin hyviä yrittäjiä on harvassa.

Joko pysähtyvät siihen missä firma oli perustamisvaiheessa, tai sitten laajentavat liian kovalla vauhdilla, että rahat loppuu kesken, kun kannattavuus ei olekaan suunniteltu.

Paskoja yrittäjiä tänne ei tarvita lisää, mutta firmoja jotka neuvoo yrittäjiä ilman valtavia maksuja. Siinä olisi valtiolle hyvä sauma auttaa yhtiöiden ja verotuksen kasvattamisessa.

Vierailija
30/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että yrityksiä kaatuu nyt kokoomuksen vahtivuorolla. Josko se pikkupikku-yrittäjä miettii seuraavalla kerralla paremmin, mitä siihen äänestyslipukkeeseen raapustaa.

Vierailija
31/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on ohi. 

Suomalaisilla nousi itsenäisyys päähän ja heistä tuli itsekkäitä. He seisovat piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään ja suomalainen sisu on kuolemassa paskat housuissa esperi caren siivouskomeron lattialla. 

Näillä yksillä venäläismielisillä ankeuttajilla ei ole muuta elämää, kuin palstalla päivystäminen.

Vierailija
32/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lisäksi alkaa ärsyttämään laiskureiden ja tukikuppaajien jatkuva ulina.

juu aika paljon näitä "yrittäjiä" kannustetaan kaiken maailman rahoilla. pitäs olla enemmän onnistujia ja vähemmän yrittäjiä

Vierailija
33/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on ohi. 

Näillä yksillä venäläismielisillä ankeuttajilla ei ole muuta elämää, kuin palstalla päivystäminen.

kyllä hän ihan asiaa puhuu. munkin mummot ja papat kuolee paskathousussa johonkin laitokseen. kiitos hoitajatakuu. ei sitä tarvi venäjä peloissaan fasistiks alkaa

Vierailija
34/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Yrittäjä sitä maksa. Asiakas joka ostaa tuotteen tai palvelun tuo sen rahan firmaan.

Firma ottaa sitten rahan itselleen ja antaa osan työntekijälle, joka sen rahan on työllään firmaan tehnyt.

Vierailija
35/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä voi tehdä itse ne oman yrityksensä työt, jos työvoimalle palkan maksu kaikkine lain määräämine kuluineen, on liian kallista. Mikään pakko ei ole palkata ketään, jos yritys on niin huono vetovoimaltaan, ettei se saa tarpeeksi kassavirtaa. 

Vierailija
36/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on ohi. 

kyllä hän ihan asiaa puhuu. munkin mummot ja papat kuolee paskathousussa johonkin laitokseen. kiitos hoitajatakuu. ei sitä tarvi venäjä peloissaan fasistiks alkaa

Jos puhut itsenäisyyden saamisesta ja sen jälkeen tulleesta itsekkyydestä, niin kyllä sinä vaan paljastit olevasi iigori. Olet typerä, kuten kaikki iigorit.

Vierailija
37/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät itse käytöksellään tämän vihan aiheuttaa. Eikä kukaan sitä yrittäjä ammatukuntaa vihaa vaan niitä itsekkäitä, kieroja, valehtelevat ja rahan ahneita yrittäjiä

Vierailija
38/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hyvä yritys, ota tosta vähän työmarkkinatukea. Ai niin noihan leikkas sen käytännössä pois. Sori. Koit pärjät!

Vierailija
39/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on että Yrittäjäksi voi alkaa kuka tahansa.

Sitten ne osaamattomat karsiutuu nopeasti pois ja alkavat valittaa kuinka surkeaa suomessa on yrittää.

Osaava yrittäjä sen kun porskuttaa.

Vierailija
40/70 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on että Yrittäjäksi voi alkaa kuka tahansa.

Sitten ne osaamattomat karsiutuu nopeasti pois ja alkavat valittaa kuinka surkeaa suomessa on yrittää.

Osaava yrittäjä sen kun porskuttaa.

Moni olettaa, että Yrittäjä = Rikas.

Vaikka byrokratiassa on tekemistä, ja ei se raha taivaasta itsestään putoa.

Halu rikastua ei tarkoita sitä, että olisi kyky pyörittää firmaa, tai kyky tehdä firmasta asiakkaita puoleensa vetävä. Esimerkkinä tämä yksi tj, joka pilasi firmansa maineen heittelemällä laivalta huonekaluja mereen. Kun maine menee, ei siitä ole paluuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi