Sinkkunaiselle e-pillerit
Sinkkunainen syö pillereitä (monia eri syitä, ei puhuta nyt siitä).
Kun tapaa uuden miehen, on se sitten yhden illan juttu tai pidempi tapailu, sillä ei ole nyt merkitystä.
Kun tilanne etenee ja mennään sänkyyn, niin naisella ei ole pelkoa tulla raskaaksi, eikä sitä silloin ajattele.
Kun menette sänkyyn, kysyykö mies ehkäisystä vai harrastaako yleensä seksiä paljaalla, jos naisena ette asiasta mitään mainitse, että syötte pillereitä. Mieshän ei sitä silloin voi tietää.
Sama kysymys sinulle nainen, joka et syö pillereitä. Kumpi osapuoli ottaa asian puheeksi? Sinä tietenkin yleensä, koska et syö pillereitä ja mainitset tarvitaan kondomi. Jos et mainise asiasta mitään, niin todennäköisesti mies on valmis kysymättä harrastamaan seksiä paljaalla. Onko asia näin?
Naiset vastaatkaa rehellisesti. Onko näin, että nainen joutuu yleensä ottamaan asian puheeksi ja jos ei sitä puheeksi ota mies panee paljaalla lähes aina? Mies joko olettaa naisen hoitaneen ehkäisyn tai ei sitten välitä ja on tilanteen vuoksi sekaisin kun naista tarjolla ja vähän alkoholia veressä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa aina sanoa miehelle, että ei käytä pillereitä vaikka käyttäisi. Jos nainen myöntää asian, se tarkoittaa miehelle, että vastuu ehkäisystä ja sen toimivuudesta on vain naisen vastuulla.
Jos haluat esim. miehen, joka on laatutietoinen, tietää oman arvonsa sekä kumppaninsa arvon, ja haluaa parasta ja kiihkeintä mahdollisinta seksiä hänen kanssaan, niin kumin käyttö EI ole mikään itsestäänselvyys, vaan se, että otetaan puheeksi, mikä on vastapuolen ehkäisy- ja sp-tautitilanne, jotta päästään harrastamaan oikeaa kumitonta seksiä.
Milloin ihmiset ymmärtävät, että pillerit eivät suojaa sp-taudeilta. Osa niistä sp-taudeista ei parane koskaan.
Ihan käsittämätöntä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa aina sanoa miehelle, että ei käytä pillereitä vaikka käyttäisi. Jos nainen myöntää asian, se tarkoittaa miehelle, että vastuu ehkäisystä ja sen toimivuudesta on vain naisen vastuulla.
Näinhän asia ei ole!
Asia on juuri noin. Puhumattakaan näistä libido ei kestä kondomin käyttöä tyypeistä. Vaihtoon saman tien.
En ole koskaan syönyt pillereitä, enkä harrasta yhden yön juttuja, mutta en voisi kuvitellakaan tapailevani miestä joka saattaisi käyttäytyä niin, että ei ota ehkäisyasiaa puheeksi jos sänkyyn oltaisiin siirtymässä ja en olisi siitä itse mitään puhunut. Siinä kohtaa viimeistään pause kun vaatteita alkaa lähtemään. Sitäpaitsi, kumi olisi ehdoton siinäkin tapauksessa että söisin pillereitä, sillä eihän ne tauteja estä. Monta syytä miksi random pokat ja yy-jutut ei oo oma pala kakkua. Ehkäisyasiassa mies voi joko osoittaa olevansa fiksu ja kaikinpuolin varteenotettava kumppaniehdokas tai vain munallaan ajatteleva yhden kerran pano (tai siis, ei edes pano, koska en harrastaisi seksiä noin vastuuttoman ihmisen kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat esim. miehen, joka on laatutietoinen, tietää oman arvonsa sekä kumppaninsa arvon, ja haluaa parasta ja kiihkeintä mahdollisinta seksiä hänen kanssaan, niin kumin käyttö EI ole mikään itsestäänselvyys, vaan se, että otetaan puheeksi, mikä on vastapuolen ehkäisy- ja sp-tautitilanne, jotta päästään harrastamaan oikeaa kumitonta seksiä.
Osa sp taudeista on aluksi lähes oireettomia ja silti äärimmäisen vaikeita ja haitallisia. Laatutietoinen nainen ei hyppää sänkyyn jonkun ei mulla mitään oon jonnen kanssa.
Sinkkuna ollessani meni vähän lujaa. Tuli harrastettua seksiä ehkä 15 naisen kanssa muutaman kuukauden sisällä, ajatus oli että pitää takoa kun rauta on kuumaa. Nuorena ei ollut mitään vientiä, ja ennen tätä olin ollut vuoden ilman minkäänlaista läheisyyttä, niin olin tietty kun 5v jouluaattoona.
Kahden kanssa käytin kumia niiden vaatimuksesta, muilla oli pillerit tai kierukka.
Tänä päivänä en ymmärrä miten oli mahdollista saada seksiä noin monelta naiselta, niin lyhyessä ajassa. Olen kuitenkin aika perustallaaja.
En miettinyt tauteja tai raskautta sinä aikana. Jälkeenpäin kävin kyllä testeissä, ja puhdasta oli - onneksi.
Ei ollut fiksuinta, mutta jäi kyllä erittäin mukavat muistot.
En nyt ole varma tajusinko kysymystäsi oikein, mutta eiköhän tuo ole kovin yksilöllistä, että kumpi kysyy, tai kysyykö kumpikaan.
Itse ajattelen, että olipa mies tai nainen, niin jos ei halua riskiä yllärilapsesta tai ylläritaudista, niin kumia käytetään ihan oletusarvoisesti. Ja kumpikin voi asiasta sanoa
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Oli naisella raskauden ehkäisy tai ei, kondomia käytetään AINA uusissa tai satunnaisissa seksisuhteissa. En ole koskaan joutunut tätä mieheltä kysymään, vaan kondomi on ollut aina itsestäänselvä asia.
Entä jos kummallakin on ihan tuoreet koetulokset spt-polilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa sp taudeista on aluksi lähes oireettomia ja silti äärimmäisen vaikeita ja haitallisia. Laatutietoinen nainen ei hyppää sänkyyn jonkun ei mulla mitään oon jonnen kanssa.
Itse tein elämäntapa rempan ja aloin kuntoilla ja harrastaa, sekä kävin pukeutumisneuvojallakin Itsetunto nousi vuosien myötä ja varmasti miten laadukkaalta naisten silmissä näytän menestyvän ja spottisena miehenä. Nuorempana muistan, kun naiset olivat kumia pitää käyttää.
Nykyään lähes kaikkille on OK kun olen ilmaissut panevani mielummin ilman kumia ja ovat puhuneet itsekkin tykkäävän enemmän. Olen sitä mieltä että kortsut pilaavat nimenomaan sen kiihkon ja tietenkin nainen tuntuu paremmalta munan ympärillä myös. Se tunne kun saa lauetessa ruiskuttaa kohdunkaulalle siemenet, eikä mihinkään jätesäkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Oli naisella raskauden ehkäisy tai ei, kondomia käytetään AINA uusissa tai satunnaisissa seksisuhteissa. En ole koskaan joutunut tätä mieheltä kysymään, vaan kondomi on ollut aina itsestäänselvä asia.
Entä jos kummallakin on ihan tuoreet koetulokset spt-polilta?
silti voi olla sp-tauti. On vaikka voitu panna testissä käymisen jälkeen jotain random tyyppiä, tai tehdä jotain, jota ei itse lue panemiseksi, vaikka sormetus ja siitä sitten tuli tauti.
Palkinnonko haluat?