Tutkija: "Purra ei onnistu, Suomi ajautumassa EUn tarkkailuluokalle viimeistään keväällä 2025
Nyt kannattaa vaihtaa tietämättömät pois ja laittaa Suomi ihan oikeasti kuntoon.
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille jotka tienaavat tai omistavat enemmän kuin minä, tulee asettaa roima veronkorotus! Ollaan kohtuullisia. Ehkä vain 100% veroaste riittänee. Ainakin aluksi.
Siis veronkorotus heille, minä en itse voi tinkiä mistään.
t. Patenttiratkaisu kaikkiin valtion talousongelmien
Laitetaan kaikille jotka eivät elä tukien varassa kerralla 150% verot. Kyllä tämä ratkaisee ongelman nopeammin kuin 100%.
Muistetaan myös, että tuet ovat niin pieniä. Ne tulisi vielä nostaa samalle tasolle kuin palkat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei noudata ihmisoikeuksia. Ihmisiltä on lopetettu toimeentulotukia siksi että he asuvat liian kalliissa asunnossa. Rahat eivät enää riitä ruokaan eikä vuokraan ja tulee häätö.
Toimeentulo on Suomessa perustuslaillinen oikeus, ei ihmisoikeus. Liian kalliissa asunnossa eläminen ei ole kumpaakaan. Keneltäkään ei lopeteta toimeentulotukea sen takia, vaan hyväksyttävissä asumismenoissa ns. kuntanormi, johon asti maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra ajoi Suomen lamaan.
Purralla ei ole mitään ansioita hoitaa työtään. Halveksun yleistä äänioikeutta ja sitä, että jotkut kallut äänestivät tuon sinne vain siksi, että on jaettuna arvona mamuvastaisuus. Täydellinen pohjanoteeraus, ja kyllä, tarkkailuun joutuminen on häpeällistä. Se kertoo siitä, että olemme valuneet EU:n kehitysmaiden joukkoon parhaiden kärjestä.
Miksi juuri Purra on syypää? Eikö se Orpo häärää ihan yhtälailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa että eu hoitaa homman ennen kuin velkataakka tuplaantuu. Ei ole näköjään oikeistostakaan leikkaamaan tarpeeksi.
Ulkopuolinen asettaa heti eläkekaton ja alkaa eläkeläistenkin verotus kiristyä reippaasti. Yritystuet otetaan syyniin sekä muut harmaan talouden suhmuroinnit.
Mitenkähän ulkomaille lapattavat rahat ? Kehitysapu, Ukraina, ilmastorahasto, EU tukipaketit ym . Luovutaanko näistä ?
Iigor, painu nyt V I T T U U N täältä. Pidä huoli Venäjäsi asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se "tarkkailulista" ole mikään dramaattinen asia sinänsä.
Mutta Suomen taloudellinen tilanne on kyllä erittäin haastava ja kyllä me kaivattaisiin varmaan jotain aika isoja uudistuksia tähän maahan että saisimme jotain parannusta asiaan.
Meillä on valtion budjetti aivan ylisuuri tällä hetkellä siihen nähden mihin meillä on oikeasti varaa.
Eliitti ei ole valmis tinkimään omista eduistaan. Nyt jos koskaan pitäisi johtaa esimerkillä. Niinistöhän teki niin. Mutta näistä Suomea raatelevista hyeenoista ei ole muuhun kuin kahmimaan kaksin käsin omaan suuhun ja omiin taskuihin.
Tuolle tulee loppu jonakin päivänä kun kansalla ei ole edes asuntoja rahasta puhumattakaan. Tämä homma kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Eihä koko ajan voi ottaa ja leikata ja vain pitää eliittiä
Kyllä vaan alistuvat ja kirjoittelevat internetissä tuohtuneita kommentteja.
Voisko tulla jo nyt joku muu hoitamaan näitä asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi EI joudu minnekään tarkkailuluokalle kunhan hallitus saadaan kaadettua ASAP! Tämä tuholaisjoukko joutaa todella kauas päätöksenteosta.
Ja miten "uusi hallitus" saisi taiottua velat saataviksi?
Investoinnit lähtevät käyntiin ja työttömyys vähenee.
Kivoja sanoja, mutta miten oli se kysymys? Mitä keinoja on laittaa investoinnit käyntiin? Ihan puhdasta sanahelinää.8
Miten käy Orpon junan jos joudutaan tarkkailuun 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purralla ei ole mitään ansioita hoitaa työtään. Halveksun yleistä äänioikeutta ja sitä, että jotkut kallut äänestivät tuon sinne vain siksi, että on jaettuna arvona mamuvastaisuus. Täydellinen pohjanoteeraus, ja kyllä, tarkkailuun joutuminen on häpeällistä. Se kertoo siitä, että olemme valuneet EU:n kehitysmaiden joukkoon parhaiden kärjestä.
On siellä Ranskakin tällä hetkellä.
Olen asunut Ranskassa, maa tulvii sosiaalisia ongelmia, ghettoja ja koulutusjärjestelmä on alkeellinen. Maahanmuuttajia ei aikoinaan integroitu yhtä hyvin kuten Suomessa, ja siksi on syntynyt paljon katkeruutta ja jengejä, köyhyyttä ja kodittomuutta on myös kaikenmaalaisten keskuudessa.
Jos et ole matkustellut, voit ajatella, että Ranska on upea maa ja etanat on hyviä, mutta ei Ranska ole lähelläkään yhteiskuntana ja elintasoltaan Suomen tasolla. Toki on suurempi BKT, koska on jättimaa verrattuna Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailuluokalle joutuminen on ensimmäinen positiivinen käänne Suomelle. Ihan loistavaa jos näin käy. koska sitten on pakko antaa asiantuntijoiden ja tutkijoiden kertoa mikä menee perseelleen.
Olen yksikertainen perusduunari ja voin kertoa suoraan, että jos ei ole työpaikkoja, keskiluokkaa, pienyrityksiä ja hyvinvointipalveluita joka paikkakunnalla, niin ei tule olemaan Suomeakaan. Kuka haluaa puolustaa ei-mitään?
Päättäjät on kauhuissaan tarkkailuluokasta koska heidänkin suhmurointinsa otetaan suurennuslasin alle.
Oli jo Sipilän ajoilla päivänselvää, ettei Suomella tule menemään hyvin seuraavaan 10+ vuoteen...
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu?
PS Miten se Orpon velkalaivan kääntäminen sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Ranskassa, maa tulvii sosiaalisia ongelmia, ghettoja ja koulutusjärjestelmä on alkeellinen. Maahanmuuttajia ei aikoinaan integroitu yhtä hyvin kuten Suomessa, ja siksi on syntynyt paljon katkeruutta ja jengejä, köyhyyttä ja kodittomuutta on myös kaikenmaalaisten keskuudessa.
Jos et ole
Etanat on kamalia, tiedän kyllä Ranskan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Ranskassa, maa tulvii sosiaalisia ongelmia, ghettoja ja koulutusjärjestelmä on alkeellinen. Maahanmuuttajia ei aikoinaan integroitu yhtä hyvin kuten Suomessa, ja siksi on syntynyt paljon katkeruutta ja jengejä, köyhyyttä ja kodittomuutta on myös kaikenmaal
Suomessa ei ole jatkuvasti mellakoita, autoja tulessa jne, eli kuitenkin paremmin on asiat, pidit heistä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille jotka tienaavat tai omistavat enemmän kuin minä, tulee asettaa roima veronkorotus! Ollaan kohtuullisia. Ehkä vain 100% veroaste riittänee. Ainakin aluksi.
Siis veronkorotus heille, minä en itse voi tinkiä mistään.
t. Patenttiratkaisu kaikkiin valtion talousongelmien
Laitetaan kaikille jotka eivät elä tukien varassa kerralla 150% verot. Kyllä tämä ratkaisee ongelman nopeammin kuin 100%.
Muistetaan myös, että tuet ovat niin pieniä. Ne tulisi vielä nostaa samalle tasolle kuin palkat ovat.
Sitä minäkin odotan! En haluaisi käydä töissä. Mielestäni olen oikeutettu siihen, että saisin saman määrän tukia kuin palkkaa, ilman ikävää ponnistelua töissä. Tämä on ihmisoikeus. Minulla on tässäkin asiassa vain oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia.
valtion velkaa eniten Kreikalla, oliko sitten Espanja ja Italia, kaikkiin noihin menee paljon turisteja, itsekin lähden taas Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa että eu hoitaa homman ennen kuin velkataakka tuplaantuu. Ei ole näköjään oikeistostakaan leikkaamaan tarpeeksi.
Ulkopuolinen asettaa heti eläkekaton ja alkaa eläkeläistenkin verotus kiristyä reippaasti. Yritystuet otetaan syyniin sekä muut harmaan talouden suhmuroinnit.
Mutta mahanmuuttoa jatketaan 10.5 miljardin euron vuosittaisista (mahdollisesti) kustannuksista huolimatta. Siitä ei tingitä koska ulkopuolisillakin on Unelma.
Uhkuta siitä niille persuillesi miksi sallivat sen.
Persutko olisi tehneet tuollaisia sopimuksia joissa vain taivas on rajana kustannuksille? Vassarien ihmisoikeuksiin kuuluu saada muuttaa tänne hintaan mrd per nenä.
Tun idi0otit, raha tehdään käyttämällä rahaa, valtio saa rahaa samalla tavalla kun viimeksikin, perustamalla valtionyrityksiä, niitä samoja joita myymällä oikeisto tuhosi suomalaisen yhteiskunnan perusteet.
Jauhaminen leikkaamisesta on ihan silkkaa kusetusta eikä se muuta kuin pahenna velkasuhdetta.
Mitenkähän ulkomaille lapattavat rahat ? Kehitysapu, Ukraina, ilmastorahasto, EU tukipaketit ym . Luovutaanko näistä ?