Mikä on syksyssä parasta?
Kertokaa, kun on itse vaikea keksiä mitään erityisen kivaa sateesta, mudasta, märistä vaatteista, siitä että sisällä on niin kosteaa ettei pyykit kuivu, siitä että ulkona kastuu lähes aina kun kävelee töihin ja kauppaan jne.
Tai keksin minä yhden hyvän asian! Ei ole niin kuuma kuin kesällä.
Kommentit (36)
Se että naapurit ei enää mylvi ja säksätä pihalla kaiken päivää.
Täydet varastot kesältä ( kellari, pakkanen, kuivatetut )
Talon ohi kiihdyttelevät mopopojat pysyvät kotonaan.
Edes joitakin päiviä vuodessa jolloin koen mielihyvää siitä että voin jäädä työttömänä kotiin nukkumaan kun muut lähtee aamulla vesisateeseen.
Metsässä kulkeminen. Sieniä, marjoja, ei hyttysiä, ei liian kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerrostalossa asuvana ei ole edes tuota iloa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa minäkin asun. Olen kuullut kyllä, että näitä kylmäkellareita on poistettu viime vuosina paljon :(
Paras vuodenaika. Nyt saisi pari kesää jäädä välistä tai ainakin sateisia ja kylmiä kesiä muutama.
Sienet, viileys, hirven metsästys.
Viileät ja aurinkoiset päivät ja kävelylenkit koirien kanssa. Pimeät illat ja tunnelmointi kynttilän valossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa minäkin asun. Olen kuullut kyllä, että näitä kylmäkellareita on poistettu viime vuosina paljon :(
Meillä on aika uusi kerrostalo. Tänne ei ole edes rakennettu kylmäkellaria. Tavallinen kanahäkkikellarivarasto on, mutta sekin lämmönjakohuoneen vieressä, niin siellä on aika lämmin eikä voi kyllä säilöä mitään. Ja pakastin on se tavallinen jääkaapin alla oleva, on meillä siellä pari rasiaa mustikkaa ja mansikkaa, mutta eipä enempää mahdu kun muutakin ruokaa sinne pitää saada. Luulin, että missään kerrostalossa ei ole enää kylmäkellaria. Teilläkö vielä on? Ap
Sienet.
Tai no, ne sopii vuoden aikaan kuin aikaan, mutta on näiden ruokasienienkin kanssa puljaaminen yksi parhaista jutuista.
Myöhäisillan tähtitaivas, jos sitä on mahdollista ihailla jossain missä ei ole valosaastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aika uusi kerrostalo. Tänne ei ole edes rakennettu kylmäkellaria. Tavallinen kanahäkkikellarivarasto on, mutta sekin lämmönjakohuoneen vieressä, niin siellä on aika lämmin eikä voi kyllä säilöä mitään. Ja pakastin on se tavallinen jääkaapin alla oleva, on meillä siellä pari rasiaa mustikkaa ja mansikkaa, mutta eipä enempää mahdu kun muutakin ruokaa sinne pitää saada. Luulin, että missään kerrostalossa ei ole enää kylmäkellaria. Teilläkö vielä on? Ap
Juu. Ymmärtääkseni yksi harvoista näistä vanhoista taloista ( 70-luvulta) missä ei ole poistettu muuhun tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Myöhäisillan tähtitaivas, jos sitä on mahdollista ihailla jossain missä ei ole valosaastetta.
Eihän sitä edes näe, kun taivas on syksyllä aina pilvessä.
Tulee seuraava kevät 🙂